آیس کافی خورده بودم ، ولی تا حالا توی شیرکاکائو یخ انداختین ؟ میچسبه ، فقط شکرشُ بیشتر بریزین بیمزه نشه 😂.
اتفاقی شنیدم وسط گریه هاش گفت " تنها کسی که تو این دنیا دارم حانیهس "
یه لحظه حس کردم دلم میخواد گریه کنم ولی باید بیشتر کنارش باشم .
٫ مَهجور ٫
- جمعه ، 26 خرداد 1402 ، 17:51 .
دریا ..
بخوان به گوش آسمان که مراقب ماهم باشد :)