اشتباه.
این نقاشی رو حتما تا الان دیدین. اسمش آفرینش آدمه.
واقعا تابلوی پر جزئیات و زیباییه ولی ازش خوشم نمیاد. خ بهش.
ولی شماها نمیدونید چقدر خوشمیگذره بری تو گوگل چیزای جالب پیدا کنی اونم ساعت پنج وچهل و پنج دقیقه صبح.