اشتباه.
من عاشق این پیام خودم شدم مخصوصا اون گ آخرش.
میگن سلامت روانم رو از دست دادم شما جدی نگیرید.
اولین کاری که در راستای لذت بردن از زندگی انجام دادم این بود که فوتبال ندیدم. دومین کار این بود که صبحونه نیمرو درست کردم خوردم. و الان سومین کاری که میخوام انجام بدم اینه که برم پشت بوم.
اشتباه.
اولین کاری که در راستای لذت بردن از زندگی انجام دادم این بود که فوتبال ندیدم. دومین کار این بود که ص
امروز میخوام از زندگیم لذت ببرم بچها