«ثانیهچیـن»
رسانه ی معاند کارش اینه شما رو همیشه بازنده جلوه بده اگه بهتون گفتن که چی ، حالا چیشد انتقام خون ره
و مطمئن باشید که این پایان درگیری بین ما نیست، جنگ ما جنگ بین حق وباطله
تاریخ نخواهد نوشت که بین این دو جبهه توافق و تفاهمی پایدار امضا شد !
این توهمی بیش نیست برای اقایون نون به نرخ روزخور. گذر زمان نشون میده که باز هم درگیری خواهیم داشت در آینده ای نه چندان دور .
روایات رو بخونیم تا ببینیم قبل ظهور مولامون چه ها خواهد شد ، و لکه ننگ اعتماد افراطی و وطن فروشی روی پیشونی کیا میشینه!✨
: S.B.N.A
«ثانیهچیـن»
-
بهشبگودختریکهشونهبهموهاشمیزدی،
جونبهلبشرسیدهوتوازسفرنیومدی...
«ثانیهچیـن»
و مطمئن باشید که این پایان درگیری بین ما نیست، جنگ ما جنگ بین حق وباطله تاریخ نخواهد نوشت که بین این
بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم.
- بخشی از پیام رهبر عزیز انقلاب آقا سید مجتبی حسینی خامنه ای