اسرای مهربونم ...🤍
: وقتی وسط درس خوندن یهو صفحه اول کتابمو دیدم و لبخندی شدم :)
هدایت شده از " أَمانهحضن "
«ثانیهچیـن»
ممنون بابت امشب رفیق امام حسینیِ من(ثنا بانو🩵) #ریحان
« ریحانه ی قشنگِ من♥️»
-از خدا بابت داشتن دوستایی که برای گریه و سینه زنی تو روضه های امام حسین همراهیم میکنن متشکرم ✨
«ثانیهچیـن»
پدیده ای به اسم خواهر زاده : 🥺💕 انقدر اینطوری میمونه تا کتابو ببندم بازی کنیم!
پدید ای به اسم خواهر زاده (ورژن بی تعارف) : 🥴🤝
«ثانیهچیـن»
-حرملهخیرنبینی،دونشانرازدهای پسرشرازدیامّاپدرشافتاده...
«السلام علی الرضیع الصغیر»
و سلام بر شیرخوار کوچک...