بچه ها چون این روزا حالمون اکثراً خوب نیست و نیاز داریم خودمون رو خالی کنیم توی چنل نویسندگی همهتون رو اد کردم. هر دلنوشته ای دارید اونجا بزارید و اگر بخوایید میتونید باهم چت کنید :)
@Lilith_writing
ִֶָ. ..𓂃 ִֶָ་༘࿐
من اون ستارهی دنبالهداری میشم که بی توجه از آسمون رد نمیشه و به آرزو های بچه ها گوش میده.