eitaa logo
پروژه خط۴ قطارشهری مشهد
270 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
7.1هزار ویدیو
119 فایل
اطلاع رسانی مناسبت ها و برنامه های فرهنگی خط 4 قطار شهری مشهد
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از استاد مهدی طائب
22.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | اشتباهِ آخر ❓آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی قبل فروپاشی، چه خواهد بود؟ و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی چقدر زمان می‌برد؟ 🎙برش‌هایی از درس تاریخ تطبیقی 📌جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مانند ورود فرعون به نیل، ناشی از اشتباه در تحلیل و تصمیم است 🔻پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب 🔗آپارات | سایت @ostad_taeb
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
20.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سرود اشک - حاج مهدی رسولی صاحب قبر بی‌نشون، سلام مادر😭 السلام‌ علیک یا فاطمه الزهرا(س) ✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇 @BDON_SANSOR
هدایت شده از عمار۱۱۰
◼️ | شعری که حاج حسین همیشه خندان را گریان کرد‼️ 🔻توی خط مقدم جبهه کارها گره خورده بود خیلی از بچه ها پرپر شده بودند خیلی مجروح شده بودند. 🔹حاج حسین خرازی بی قرار بود اما به رو نمی آورد خیلی ها داشتند باور میکردند اینجا آخرشه ، یه وضعی شده بود عجیب،  توی این گیر و دار حاجی اومد بیسیمچی را صدا زد. حاجی گفت هر جور شده با بی سیم محمدرضا تورجی زاده را پیدا کن (شهید تورجی زاده فرمانده گردان یازهرا"س" ) مداح با  اخلاص و از بچه های دلاور و شجاع لشکر بود. 🔹خلاصه تورجی زاده را پیدا کردند ، حاجی بیسم را گرفت با حالت بغض و گریه از پشت بیسیم گفت : تورجی زاده چند خط روضه حضرت زهرا برام بخون.  تورجی زاده فقط یک بیت زمزمه کرد که دیدم حاجی از هوش رفت! خدا میدونه نفهمیدیم چی شد وقتی به خودمون اومدیم دیدیم بچه ها دارند تکبیر میگویند ، خط را گرفته بودند ، عراقی ها را تارو مار کرده بودند ، با توسل به حضرت زهرا(س) گره کار باز شده بود. 🔹میدونید بیتی که تورجی زاده برای حاج حسین خواند چی بود؟ و چه جوهر معرفتی تو وجود حاجی بود که با شنیدن اون از هوش رفت و همین توسل به بچه ها نیرو داد؟ 🔻اون بیت این بود ؟ در بین آن دیوار و در/ زهرا صدا می زد پدر   دنبال حیدر می دوید / از پهلویش خون میچکید  زهرای من زهرای من/  زهرای من زهرای من 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق نخبگان سیاسی در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️خاطره و روضه ی بسیار زیبا و تاثیرگذار از حجت الاسلام قرائتی ▪️در مورد شهادت سلام الله علیها...🖤 🏴 بسیار کوتاه و کم حجم... 📌 نشر آثار استاد رائفی پور بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1707147264Cb54b6c0cea
نصب ریل در فاز اول مترو خط۳ مشهد با سرعت ادامه دارد و به روزی صد متر پیشروی رسیده است! به گفته مهندس کیامرز مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد تلاش می شود این بخش از خط سوم در سال ۱۴۰۳ بهره برداری و تا پایان امسال نیز تست گرم انجام شود. @RahpooyanCE
کنترل ریلهای نصب شده در مترو خط۳ مشهد توسط دستگاه کرب @RahpooyanCE
انجام روزانه ۱۰۰ متر ریل‌گذاری قطار شهری مشهد مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: ریل گذاری ۶ کیلومتر خط میانی از پایانه امام رضا (ع) آغاز شده و رکورد ١٠٠ متر ریل گذاری روزانه کشور را توانسته ایم بزنیم. به گزارش قدس خراسان، کیانوش کیامرز اظهار کرد: منابع درآمدی به سختی در مدیریت شهری تأمین می‌شود اما با این حال سرعت کار در قطار شهری را کم نکرده‌ایم ریل گذاری ۶ کیلومتر خط میانی از پایانه امام رضا (ع) آغاز شده است و رکورد ١٠٠ متر ریل گذاری روزانه کشور را توانستیم بزنیم. مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: تلاش ما این است آخر امسال تست گرم این خط را انجام دهیم؛ این به معنای آن است که خط از مبدا به سمت مقصد کامل راه افتاده باشد و این کار بزرگی است که باید صورت گیرد. خط ۳ مترو مشهد تا پایان امسال تست گرم می‌شود مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: خط سه، ٣٠ کیلومتر است؛ با پول امروز حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان هزینه دارد؛ تاکنون حدود ۶ هزار میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و حدود ٢٠ کیلومتر خط تمام شده از شهرک ابوذر تا اول میدان امام علی (ع) در این خط تمام شده است. @RahpooyanCE
وی بیان کرد: خط سه مترو را در سه فاز تعریف کردیم. فاز اول از ترمینال تا شهدا، فاز دوم از شهدا تا امام علی (ع) و فاز سوم از ترمینال آغاز می‌شود. کیامرز افزود: در بحث ساخت ایستگاه سازه اصلی و سازه جانبی ایستگاه‌های میدان شهدا، ایستگاه شارستان، ایستگاه باب الجواد (ع)، ایستگاه دانش، ایستگاه بسیج، ایستگاه ۱۵ خرداد و ایستگاه پایانه مسافربری خط سه در حال انجام و معماری ایستگاه‌های باب الجواد (ع) و پایانه مسافربری امام رضا (ع) نیز آغاز شده است. مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: در فاز اول ایستگاه‌های میانی حدود ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم اما در بخش تجهیزات عقب هستیم و باید ٣ هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان در حوزه تجهیزات و معماری هزینه کنیم و اکنون حدود هزار میلیارد تأمین شده و دو هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان در قالب اوراق سال آینده تأمین خواهد شد. اما دنبال این هستیم که زودتر از ۱۴۰۳ بتوانیم تکمیل کنیم. وی گفت: در کنار ساخت ایستگاه روسازی و ریل‌گذاری مسیر، فاز یک نیز در حال انجام است که طبق برنامه زمان‌بندی ریل‌گذاری مسیر ۶ کیلومتری فاز یک خط سه مترو نیز تا پایان امسال تمام خواهد شد. کیامرز افزود: تلاش ما این است آخر امسال تست گرم این خط را انجام دهیم. این به معنای آن است که خط ازمبدا به سمت مقصد کامل راه افتاده باشد و این کار بزرگی است که باید صورت گیرد. @RahpooyanCE