هدایت شده از کانال حامیان (استاد رائفی پور)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️خاطره و روضه ی بسیار زیبا و تاثیرگذار از حجت الاسلام قرائتی
▪️در مورد شهادت #حضرت_زهرا سلام الله علیها...🖤
🏴 بسیار کوتاه و کم حجم...
#فاطمیه
📌 نشر آثار استاد رائفی پور بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1707147264Cb54b6c0cea
نصب ریل در فاز اول مترو خط۳ مشهد با سرعت ادامه دارد و به روزی صد متر پیشروی رسیده است!
به گفته مهندس کیامرز مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد تلاش می شود این بخش از خط سوم در سال ۱۴۰۳ بهره برداری و تا پایان امسال نیز تست گرم انجام شود.
@RahpooyanCE
کنترل ریلهای نصب شده در مترو خط۳ مشهد توسط دستگاه کرب
@RahpooyanCE
انجام روزانه ۱۰۰ متر ریلگذاری قطار شهری مشهد
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: ریل گذاری ۶ کیلومتر خط میانی از پایانه امام رضا (ع) آغاز شده و رکورد ١٠٠ متر ریل گذاری روزانه کشور را توانسته ایم بزنیم.
به گزارش قدس خراسان، کیانوش کیامرز اظهار کرد: منابع درآمدی به سختی در مدیریت شهری تأمین میشود اما با این حال سرعت کار در قطار شهری را کم نکردهایم ریل گذاری ۶ کیلومتر خط میانی از پایانه امام رضا (ع) آغاز شده است و رکورد ١٠٠ متر ریل گذاری روزانه کشور را توانستیم بزنیم.
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: تلاش ما این است آخر امسال تست گرم این خط را انجام دهیم؛ این به معنای آن است که خط از مبدا به سمت مقصد کامل راه افتاده باشد و این کار بزرگی است که باید صورت گیرد.
خط ۳ مترو مشهد تا پایان امسال تست گرم میشود
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: خط سه، ٣٠ کیلومتر است؛ با پول امروز حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان هزینه دارد؛ تاکنون حدود ۶ هزار میلیارد تومان هزینه کردهایم و حدود ٢٠ کیلومتر خط تمام شده از شهرک ابوذر تا اول میدان امام علی (ع) در این خط تمام شده است.
@RahpooyanCE
وی بیان کرد: خط سه مترو را در سه فاز تعریف کردیم. فاز اول از ترمینال تا شهدا، فاز دوم از شهدا تا امام علی (ع) و فاز سوم از ترمینال آغاز میشود.
کیامرز افزود: در بحث ساخت ایستگاه سازه اصلی و سازه جانبی ایستگاههای میدان شهدا، ایستگاه شارستان، ایستگاه باب الجواد (ع)، ایستگاه دانش، ایستگاه بسیج، ایستگاه ۱۵ خرداد و ایستگاه پایانه مسافربری خط سه در حال انجام و معماری ایستگاههای باب الجواد (ع) و پایانه مسافربری امام رضا (ع) نیز آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: در فاز اول ایستگاههای میانی حدود ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشتهایم اما در بخش تجهیزات عقب هستیم و باید ٣ هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان در حوزه تجهیزات و معماری هزینه کنیم و اکنون حدود هزار میلیارد تأمین شده و دو هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان در قالب اوراق سال آینده تأمین خواهد شد. اما دنبال این هستیم که زودتر از ۱۴۰۳ بتوانیم تکمیل کنیم.
وی گفت: در کنار ساخت ایستگاه روسازی و ریلگذاری مسیر، فاز یک نیز در حال انجام است که طبق برنامه زمانبندی ریلگذاری مسیر ۶ کیلومتری فاز یک خط سه مترو نیز تا پایان امسال تمام خواهد شد.
کیامرز افزود: تلاش ما این است آخر امسال تست گرم این خط را انجام دهیم. این به معنای آن است که خط ازمبدا به سمت مقصد کامل راه افتاده باشد و این کار بزرگی است که باید صورت گیرد.
@RahpooyanCE
زیباترین ایستگاه مترو در روسیه
یکی از زیباترین ایستگاههای متروی روسیه در شهر سنپترزبورگ قرار دارد.
بدون شک یکی از زیباترین ایستگاههای متروی دنیا، آوتوفو در شهر زیبای سنپترزبورگ است. جالب است بدانید آوتوفو نامی برگرفته از یک کلمه فنلاندی به معنای وسط ناکجاآباد است. با این حال، این مکان بیشتر شبیه به یک موزه کوچک و زیبا است.
@RahpooyanCE
خاطرات نخستین مدیرعامل مترو تهران به چاپ دوم رسید
به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سالهای بیحصار» نوشته حسین کاوشی نخستین مدیرعامل مترو تهران به تازگی توسط انتشارات ایران به چاپ دوم رسیده است.
اصغر ابراهیمی اصل یکی از این افراد است که جلد اول کتاب خاطرات وی تحت عنوان «سالهای بیحصار» در سال ۱۴۰۱، در قطع رقعی اروپایی و در ۶۶۴ صفحه توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به چاپ رسید.
مهندس ابراهیمیاصل پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وارد جریانات مبارزه علیه رژیم پهلوی شده و بعد از آن در سمتهای مهمی چون فرماندار و استاندار، فعالیتهای سیاسی و اجرایی خود را ادامه داده و به عنوان یکی از مدیران موفق انقلاب، منشأ اثرهای مهمی در دوران مدیریتی مختلف خود بوده است.
یکی از مهمترین فصلهای این کتاب (فصل هشتم) به دوران مهم مدیریت وی به عنوان نخستین مدیرعامل مترو تهران و احداث این پروژه ملی اختصاص دارد. ساخت و راهاندازی مترو تهران یکی از بزرگترین کارهای انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
@RahpooyanCE