هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
اینترنتهایتان که وصل شد، با احتیاط وارد فضایمجازی شوید. در روزهایی که نبودید عدهای از شادی کشتهشدن کودکان ما در میناب رقصیدند و کمرشان را تکاندند. وقتی میناب را دوباره زدند، آرزو کردند که کاش مدرسهها باز بود و دوباره کودکانی تکهتکه میشدند. و خندیدند. اینترنتتان که وصل شد، خواهید دید که مردی از کشتهشدن سه سرباز آمریکایی تأسفخورد و به پرزیدنتشان تسلیتگفت ولی از قتل هزاران ایرانی ککش هم نگزید. وقتی اینترنت وصل شد خواهید دید که ترامپ نوشت ناو دنا در وضعیت جنگی نبود؛ ولی زدنش جنگ را بامزهتر میکرد. و دختر آن مرد برایش کامنت تنکیو گذاشت. اینترنشنالی که دنبال میکردید، از آمریکا میخواست که روی سرتان بمب بریزد. قطعهقطعهتان کند و عزیزانتان را بکشد. خواهید دید که دلشان برای اعراب حاشیه خلیجفارس سوخت و برای شما نه. ویدیوهایی خواهید دید که وقتی شهر و خیابان شما بمباران میشد و زنان و دخترانتان جیغمیکشیدند و پیکر همسایههایتان به خیابان میافتاد، عدهای خلبان را تشویق میکردند و برایش بوس میفرستادند. وقتی زمزمه ورود زمینی دشمن به خاک ما شد، عدهای برای شانههای پهن سربازان دشمن غشوضعف کردند و آرزو کردند که سربازهای آمریکایی انتخابشان کنند. حالا که اینترنتهایتان وصل شده، جنگ را برایتان وارونه روایت نکنند. ناگهان دلسوز شما نشوند. اینها آرزوی مرگ شما، جنگزدگی و آوارگی خانوادههایتان و ویرانی کشورتان را میکردند!
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
هدایت شده از ⌈ࡅߺ߳ܦ߭ܝࡅ࡙ߺܟߺࡏަߊܘ🇮🇷⌋
کی گمان میکرد در چنین روزی...
در سالگردِ شهادتِ سردارانِ رشیدِ جنگِ دوازدهروزه،
باید برایِ شما هم عزاٰ بگیریم آقا؟
گمان میکردیم داغِ آن مردان، سهمِ امسالِ ماست...
نمیدانستیم تاریخ،
ماتمی بزرگتر در آستین پنهان کرده است.
آقا!
این مصیبت، یک خبر نیست که بشود شنید و گذشت.
دردیست که آرامآرام در استخوانِ آدم خانه میکند.
ذرهذره میجوشد.
ذرهذره میشکند.
و حالا ما ماندهایم و داغی که قرار نبود سهمِ این روزهایمان باشد...
آقا!
اگر کاروانِ محرمِ امسال زودتر از ما به حضورتان رسید، از پیشگاهِ اربابمان، اباعبدالله الحسین علیهالسلام، برایِ ما هم دعایی کنید...✨🖤
طراحی داشتند. کیاست بخرج دادند. پیوسته و طولانی تعقیب او را ادامه دادند تا در موقعیتی تنها، دور از مرکز خلافت، در بیابان، خون اش جاری شود. غریب و وحید. آنقدر مظلوم که پیکرش چند روزی زمین ماند و تشییع نشد. اما خداوند با این خون صدایی در عالم به پا نمود که پس از ۱۴۰۰ سال اقامه عزایش رونق دارد. خداوند منتقم و مدافع خون مظلوم است.
✍علیرضا زادبر
#محرم
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از ⌈ࡅߺ߳ܦ߭ܝࡅ࡙ߺܟߺࡏަߊܘ🇮🇷⌋
امثال آقای پزشکیان!
فردا اگر نتیجه این توافق اون چیزی که وعده داده میشد از آب درنیومد، لطفاً نیاید بگید «ما نمیفهمیدیم»، «ما خبر نداشتیم» یا «رهبری باید یه جوری جلومون رو میگرفتن».
چون این حرفها بعد از پذیرفتن مسئولیت، دیگه پذیرفتنی نیست.
اختیار داشتید، تصمیم گرفتید، ازش دفاع کردید و مسئولیتش رو هم پذیرفتید. پس فردا هم باید پای نتیجهاش بایستید.
اینطوری نگید؛ چون ما به کسانی که اول روی نظر خودشون میایستن، اما بعد از آشکار شدن نتیجه، تقصیر رو گردن رهبر میاندازن، خوارج میگیم.
اگر تصمیم درست بود، افتخارش برای شما.
اگر هم اشتباه بود، مسئولیتش هم برای شما.
#گردن_بگیرید