eitaa logo
میعاد؛
1.3هزار دنبال‌کننده
246 عکس
103 ویدیو
5 فایل
به نام الله │شلخته‌ترین اتاق تحلیل ایتا𓍯! │نوشته های درهم برهم جوون ایرانی😷🖐🏽 | اگه مشکلی دیدی به مسلمونی ما بچسبون نه به اسلام اخوی! البته که متعصب و یک طرفه بین نباشیم:) | منبع و ممبر خدارسون تبلیغ نداریم؛ 🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از رسانه هنری نفحات
دلم برای آقا سوخت ...
امثال آقای پزشکیان! فردا اگر نتیجه این توافق اون چیزی که وعده داده می‌شد از آب درنیومد، لطفاً نیاید بگید «ما نمی‌فهمیدیم»، «ما خبر نداشتیم» یا «رهبری باید یه جوری جلومون رو می‌گرفتن». چون این حرف‌ها بعد از پذیرفتن مسئولیت، دیگه پذیرفتنی نیست. اختیار داشتید، تصمیم گرفتید، ازش دفاع کردید و مسئولیتش رو هم پذیرفتید. پس فردا هم باید پای نتیجه‌اش بایستید. این‌طوری نگید؛ چون ما به کسانی که اول روی نظر خودشون می‌ایستن، اما بعد از آشکار شدن نتیجه، تقصیر رو گردن رهبر می‌اندازن، خوارج می‌گیم. اگر تصمیم درست بود، افتخارش برای شما. اگر هم اشتباه بود، مسئولیتش هم برای شما.
بغل کردم تو را امّا نمی‌مانی در آغوشم؛ زمین می‌ریزی از مابینِ دستانم چرا اینجا... -
تو را روی عبا چیدیم و بُردیم و پِی‌ات گفتم؛ نریزد از عبا آنجا نریزد از عبا اینجا... -