هدایت شده از ⌈ࡅߺ߳ܦ߭ܝࡅ࡙ߺܟߺࡏަߊܘ🇮🇷⌋
امثال آقای پزشکیان!
فردا اگر نتیجه این توافق اون چیزی که وعده داده میشد از آب درنیومد، لطفاً نیاید بگید «ما نمیفهمیدیم»، «ما خبر نداشتیم» یا «رهبری باید یه جوری جلومون رو میگرفتن».
چون این حرفها بعد از پذیرفتن مسئولیت، دیگه پذیرفتنی نیست.
اختیار داشتید، تصمیم گرفتید، ازش دفاع کردید و مسئولیتش رو هم پذیرفتید. پس فردا هم باید پای نتیجهاش بایستید.
اینطوری نگید؛ چون ما به کسانی که اول روی نظر خودشون میایستن، اما بعد از آشکار شدن نتیجه، تقصیر رو گردن رهبر میاندازن، خوارج میگیم.
اگر تصمیم درست بود، افتخارش برای شما.
اگر هم اشتباه بود، مسئولیتش هم برای شما.
#گردن_بگیرید
هدایت شده از قلمدرد| مهدی پورمحمدی
بغل کردم تو را امّا نمیمانی در آغوشم؛
زمین میریزی از مابینِ دستانم چرا اینجا...
-
هدایت شده از قلمدرد| مهدی پورمحمدی
تو را روی عبا چیدیم و بُردیم و پِیات گفتم؛
نریزد از عبا آنجا نریزد از عبا اینجا...
-