eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️پورتو با میلان توافق کرد؛ طارمی به زودی به روسونری می‌پیوندد 🔹️مذاکرات میلان و پورتو برای انتقال طارمی به مرحله توافق رسیده است. نزدیکان مهدی طارمی خبر می‌دهند که طرفین بر سر ۱۸ میلیون یورو +۲ میلیون یورو پاداش به توافق رسیده‌اند. 🔹️دستمزد طارمی در میلان ۳ میلیون یورو +۱ میلیون پاداش خواهد بود./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله پهپادی به فرودگاهی در روسیه 🔹میخائیل ودرنیکوف فرماندار منطقه پسکوف بامداد امروز چهارشنبه، اعلام کرد: پهپادهای انتحاری به فرودگاهی در شهر پسکوف حمله کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نجات کودک ۱۰ روزه از مرگ حتمی با راهنمایی تلفنی 🔹به گفته مسئول روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، این نوزاد ۱۰ روزه که هنگام شیرخوردن دچار انسداد راه تنفسی شده بود با راهنمایی تلفنی کارشناس مرکز اورژانس از مرگ حتمی نجات یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
متهم کلاهبرداری ۶۰ میلیاردی پس از بازگردانده شدن به کشور برای محاکمه به دادستانی تحویل شد
♦️ 🔹فلاحت پیشه، استاد دانشگاه علامه: رئیس‌جمهور به موضوع اخراج اساتید ورود کند. 🔹اسلامی: با اقدام نظامی و ‌تحریم نمی‌توان برنامه هسته‌ای ایران را حذف کرد. 🔹بلومبرگ مدعی شد:غنی‌سازی ایران، کانون گزارش آتی آژانس/ آژانس احتمالا کاهش سرعت غنی‌سازی در ایران را اعلام خواهد کرد. 🔹فدراسیون تکواندو روسیه به آسیا پیوست. 🔹وزیر دفاع انگلستان، استعفا داد. 🔹دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی: صندلی فروشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کذب است.
زیرنویس شبکه خبر:تا دقایقی دیگر جزئیات مهمی از یک عملیات بزرگ در حوزه کشف و خنثی‌سازی در وزارت دفاع رسانه‌ای می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین ویدیو پریگوژین/همه چیز خوب است! 🔹پریگوژین رئیس واگنر چند روز قبل از مرگش یعنی نیمه دوم اوت میلادی در ویدئویی می‌گوید در آفریقا هستم. وی سپس با «عاشقان بحث مرگ و کشتن او» صحبت می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که همه چیز خوب است.
سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توانست طی یک طرح پیچیده از یک خرابکاری در صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران پیشگیری کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تغییر_اقلیم چیست؟ 🔹تغییر اقلیم= فقر 🔹تغییر اقلیم= گرسنگی 🔹تغییر اقلیم= مشکلات سلامتی 🔹تغییر اقلیم= بازدارنده تحصیلی 🔹تغییر اقلیم= مانع توانمندسازی 🔹تغییر اقلیم=  کمبود آب 🔹تغییر اقلیم= تغییر نیاز به انرژی 🔹تغییر اقلیم= معضلات اقتصادی 🔹تغییر اقلیم= اختلال در نوآوری 🔹تغییر اقلیم= نابرابری 🔹تغییر اقلیم= مسائل اجتماعی 🔹تغییر اقلیم= نبرد بر سر منابع 🔹تغییر اقلیم= فقدان تعهد 🔹تغییر اقلیم= تهدید اقیانوس ها 🔹تغییر اقلیم= تخریب زیست بوم ها 🔹تغییر اقلیم= ناعدالتی اجتماعی 🔹تغییر اقلیم= گرفتاری جهانی اما تغییر اقلیم= مشکلی قابل حل به شرط آنکه برای حل آن متعهد و متحد باشیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از قطعات معیوب و تجهیزشدۀ موساد که در تور حفاظت اطلاعات وزارت دفاع قرار گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازگشت ۸۰۰ هزار نفر به مرزهای ایران فرمانده قرارگاه اربعین: 🔹۸۰۰ هزار نفر به مرزهای ایران بازگشتند. 🔹میانگین حضور زائرین ۶ روز است.
رونمایی از پیکان سه میلیارد تومانی 🔹پیش‌بینی یک بند برای واردات خودر بازار خودروهای دست دوم و از رده خارج را در ایران داغ کرد./خبرآنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مک‌کانل ۸۱ ساله، سناتور ارشد جمهوریخواه بار دیگر برای لحظاتی در انظار عمومی «بی‌حرکت» ماند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تخلیه شیرابه اشغال در خیابان‌های کهریزک‌ 🔹روزانه تعداد قابل‌توجهی از خودروهای حامل زباله که فاقد تجهیزات شیرابه گیر هستند از سطح شهر کهریزک عبور می‌کنند که علاوه بر آلودگی هوا بر آلودگی معابر نیز تأثیر گذاشته و با تخلیه شیرابه در سطح خیابان‌ها آسفالت را از بین برده و بر مشکلات زیست محیطی این شهر دامن می‌زنند. 🔹کهریزک وارث زباله‌های شهر تهران شده و جمعیت بیش از ۴۰ هزار نفری این شهر با مشکلات ناشی از پردازش زباله‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و از حقوق اولیه شهروندی بی‌بهره هستند. در فضای مجازی👇 @akhbartehr
♦️ 🔹تاج: تحقق تخصیص حق پخش به باشگاه‌ها اتفاق تاریخی‌ست. 🔹امیرعبداللهیان در بیروت: حمایت از لبنان را ادامه خواهیم داد. 🔹آمریکا صادرات تراشه به خاورمیانه را محدود کرد 🔹الکساندر چفرین رئیس یوفا:حضور تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان اروپا رد شد.
امیرعبداللهیان در بیروت: به حمایت قوی از لبنان ادامه می‌دهیم 🔹از همۀ طرف‌های لبنانی دعوت می‌کنیم هر چه سریع‌تر از طریق گفت‌وگو و تفاهم نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور اقدام کنند. 🔹در گفت‌وگوهایی که با مقامات عربستان انجام شد، عبارات مثبت و سازنده‌ای در خصوص کمک به وضعیت لبنان شنیده‌ایم.
♦️افزایش جانباختگان آتش سوزی ساختمانی در آفریقای جنوبی/ ۷۳ کشته و ۵۲ زخمی 🔹آتش‌نشانان آتش را خاموش کرده‌اند و عملیات جست وجو ادامه دارد. در همین حال احتمال افزایش شمار تلفات این آتش سوزی نیز همچنان وجود دارد.
♦️هشدار کم‌آبی بدن بعد از ۶۰ سالگی 🔹کم آبی بدن در همه سنین تأثیر می‌گذارد، اما افراد ۶۰ سال به بالا بیشتر در معرض خطر هستند. 🔹با افزایش سن، بدن ماهیچه‌های بیشتری را از دست می‌دهد و چربی بیشتری به دست می‌آورد 🔹این بر توانایی در حفظ مقدار طبیعی آب بدن (TBW) تأثیر می‌گذارد. 🔹بعد از ۶۰ سالگی احساس به تشنگی در انسان ضعیف می‌شود به همین دلیل این افراد  باید هر دو ساعت یکبار مایعات بنوشند. 🔹شایع‌ترین علائم کم آبی خفیف شامل سردرد، حالت تهوع و تغییرات در ادرار (ادرار تیره و کاهش مقدار آن) است.
بهترین فیلم‌های عاشقانه ۱۰سال‌اخیر سینما ۱. او (Her) ۲. لا لا لند (La La Land) ۳. گتسبی بزرگ (The Great Gatsby) ۴. بخت پریشان (The Fault in Our Stars) ۵. پیش از نیمه‌شب (Before Midnight) ۶. دربارۀ زمان (About Time) ۷. من پیش از تو (Me Before You) ۸. بروکلین (Brooklyn)
♦️ 🔹دیپلمات اروپایی: از گفت‌وگو میان ایران و عربستان استقبال می‌کنیم. 🔹سیل در آذربایجان غربی و شرقی در ۴۸ ساعت گذشته جان ۳ نفر را گرفت. 🔹کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن ماه اخیر لیگ عربستان انتخاب شد.
ایستاییِ زائران در مرزها به ۴ ثانیه رسید 🔹سردار رادان: در بعضی از روزها تجربۀ ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش زائر در مرزهای مختلف را داشتیم. 🔹با پیگیری دولت، وضعیت جاده‌ها به خصوص در جاهایی که دچار بَست ترافیکی می‌شدیم گشایش‌های بسیار عالی ایجاد شد به گونه‌ای که تا دیشب در جایی قبض ترافیکی نداشتیم. 🔹در مرز مهران با توافقی که با طرف عراق داشتیم واردشدن زائران به عراق را فقط ما بررسی می‌کنیم و آن‌ها فقط مُهر می‌کنند. 🔹از فردا نیز در مرز شلمچه زمان تحویل گذرنامه به افسر پلیس ۴ ثانیه بیشتر ایستایی ندارد و طرف عراق هم فقط کنترل ما را می‌پذیرد.