eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️حمله مسلحانه به مقر پلیس ترکیه در استانبول 🔹رسانه‌های ترکیه اعلام کردند این حمله به‌دست دو موتورسوار و با مسلسل انجام شد و مهاجمان پس از واکنش به‌موقع و تیراندازی پلیس از محل متواری شدند.
♦️کشف کارخانه شکلات‌سازی ۶۰۰ساله 🔹باستان‌شناسان با کاوش در اسپانیا بقایای یک کارخانه شکلات‌سازی قرن نوزدهمی را کشف کردند. 🔹یک آگهی از این کارخانه در یک نسخه از روزنامه «La Vanguardia» که به سال ۱۸۲۴ تعلق دارد نیز کشف شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تظاهرات طرفداران حزب عمران خان در پاکستان 🔹شمار زیادی از طرفداران حزب تحریک انصاف پاکستان بنا به فراخوان قبلی علیه آنچه که دست کاری در نتایج انتخابات می‌دانند، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
♦️سقوط آزاد مخاطبان صداوسیما/ آخرین یافته‌ها از تعداد مخاطبان برنامه‌های صداوسیما 🔹روند نزولی تعداد مخاطبان در بازه چهارساله گذشته در مورد چند برنامه به شرح ذیل است: 🔹اعجوبه‌ها آذر ۹۸: ۲۹.۷ درصد آذر ۱۴۰۰: ۱۹.۸ درصد دی ۱۴۰۲: حدود ۱۷ درصد 🔹سمت خدا آذر ۹۸: ۲۶.۲ درصد آذر ۱۴۰۰: ۱۸.۲ درصد دی ۱۴۰۲: حدود ۱۵ درصد 🔹میدون آذر ۹۸: ۱۷.۸ درصد دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد 🔹طبیب دی ۱۴۰۲: حدود ۱۰ درصد 🔹سلام صبح بخیر آذر ۹۸: ۱۰.۵ درصد آذر ۱۴۰۰: ۸ درصد دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد 🔹سیدخندان با حدود ۷ درصد، پاورقی حدود ۷ درصد، بگو بخند حدود ۸ درصد، سرنخ با کمتر از دو درصد و خوش نمک با حدود ۶ درصد جزء شکست‌خورده‌های تلویزیون در جذب بیننده هستند./فرهیختگان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دوربین مخفی این بار با جعل عنوان پلیس 🔹اقدامات ناهنجار به بهانه اجرای دوربین مخفی به اوج خود رسیده و این بار سودجویان سراغ جعل عنوان پلیس رفته‌اند.
♦️ادعای جدید نیویورک تایمز نیویورک تایمز مدعی شد: 🔹 بخشی از نفت ایران با ۲۷ فروند نفتکش برخوردار از بیمه شرکت آمریکایی امریکن کلاب مستقر در نیویورک حمل شده است
♦️شرایط جدید خرید لاستیک اعلام شد 🔹طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ ۱۳ و ۱۴ فقط در سال ۴ حلقه تایر با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فروش سهام آمازون برای کسب جایگاه «ثروتمندترین مرد جهان» 🔹«جف بزوس» با فروش ۱۲ میلیون سهم از سهام آمازون به قیمت حدودی ۲ میلیارد، او را بار دیگر به کسب عنوان «ثروتمندترین مرد جهان» نزدیک می‌کند. 🔹این نخستین‌بار نیست که بزوس سهام آمازون را به فروش می‌گذارد، اما از سال ۲۰۲۱ تاکنون این فروش انجام نشده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 این خانواده ایرانی تو آلمان نانوایی باز کردن و سنگک دو رو خاشخاشی میدن دست مردم آلمان
♦️کوروش کمپانی اصلا مجوز واردات موبایل نداشت رئیس انجمن واردکنندگان موبایل: 🔹کوروش کمپانی اصلا مجوز واردات آیفون نداشته و موبایل‌ها را از طریق شرکت‌های واردکننده داخلی تهیه و به فروش رسانده است. 🔹بسیاری از کلاهبرداری‌ها و مشکلاتی که برای مردم و مالباختگان ایجاد می‌شود به خاطر تبلیغاتی است که با دریافت پول از سوی برخی از سلبریتی‌ها برای این شرکت‌ها صورت می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خیره‌کننده اما غیرواقعی؛ این ویدیوها با هوش مصنوعی OpenAI Sora ساخته شده‌اند 🔹سازنده ChatGPT، یعنی OpenAI به‌تازگی از هوش مصنوعی Sora با قابلیت ساخت ویدیو از پرامپت‌های متنی و عکس و همچنین ترکیب ویدیو رونمایی کرده است که عملکرد شگفت‌انگیزی دارد./دیجیاتو
♦️حساب پدربزرگ سر بازی اينترنتی خالی شد فرمانده انتظامی استان مازندران: 🔹یک پسر ۱۵ سالۀ بهشهری ۱۰۰ میلیون تومان از حساب پدربزرگش برداشت کرده تا بازی اینترنتی خود را شارژ کند. 🔹شاکي از شکايتش صرف نظر کرد و نوۀ نوجوان بازداشت نشد. افراد اطلاعات حساب بانکی خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.
♦️ 🔹گردان‌های شهدای الاقصی از هدف قرار دادن ایست نظامیان صهیونیست در غرب شهر جنین در کرانه باختری و به رگبار بستن اشغالگران خبر داد. 🔹مدیریت بحران تهران: تهرانی‌ها منتظر بادهای خیلی شدید باشند. 🔹ماکرون: فرانسه آماده است به رسمیت شناختنِ کشور فلسطین را در شورای امنیت مطرح و برای تحقق آن تلاش کند. 🔹زلنسکی خطاب به رهبران اروپایی: «از اوکراین نپرسید که جنگ کِی تمام می‌شود از خودتان بپرسید چرا پوتین همچنان می‌تواند جنگ را ادامه دهد؟»
♦️۳۳ هزار نفر پارسال نفری ۵۰۰ میلیون تومان پول دادند که خودرو وارداتی بگیرند و حالا بعد از یکسال به آنها اعلام شد بی‌خیال ⁧ خودرو ⁩ می‌‌توانید پول‌های خود را برداشت کنید. با همین یک تصمیم امروز ۱۶ هزار میلیارد تومان پول‌های بلوکه شده مردم در بانک‌ها آزاد شد
♦️قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲/ سکه امامی برای ورود به کانال ۳۳ میلیونی خیز برداشت 🔹قیمت طلا و سکه امروز در تمام قطعات و وزن‌ها در روند افزایشی بازگشایی شد. رشد محدود قیمت دلار و برگشت قیمت انس جهانی طلا به منطقه ۲۰۰۰ دلاری به بازار طلا روند صعودی داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ خبرفوری‌ها بیایین ببینمتون...💚 🔹حضور خبرفوری در نمایشگاه رسانه‌های ایران 🔹از ۲۹بهمن تا ۲اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰تا ۱۸:۳۰
واردات لوازم‌خانگی قاچاق با ارز ۳ هزار تومانی؟ انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری: 🔹قاچاق لوازم‌خانگی به‌ شدت افزایش پیدا کرده به‌طوری‌که طبق برآوردهای انجام شده حداقل سالانه ۶۰۰ هزار دستگاه تلویزیون به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود. 🔹تولیدکنندگان حدود ۸۰ روز در نوبت تأمین ارز قرار می‌گیرند؛ اما گردش مالی قاچاقچیان بدین صورت است که ابتدا سوخت، گازوئیل و بنزین را از کشور خارج کرده و سپس از کشور دیگری محصولات قاچاق را وارد کشور می‌کنند. 🔹در واقع به قاچاقچیان دلار یا ارز بسیار ارزان زیر ۳ هزار تومان تعلق گرفته است؛ زیرا آنها گازوئیل را حدود ۲ تا ۳ هزار تومان خریداری کرده و در طرف دیگر مرز با قیمت حدودی هر لیتر ۴۰ هزار تومان عرضه می‌کنند.
♦️ 🔹عباس امیری فر، از مسئولان دولت احمدی‌نژاد: در زمان دولت احمدی‌نژاد خیلی‌ها به کاسبی محصولی ایراد می‌گرفتند که علنی نمی‌شد 🔹وزیر راه: سامانه ویژه فروش بلیت هواپیما در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شود 🔹رئیس انجمن واردکنندگان موبایل: کوروش کمپانی اصلا مجوز واردات آیفون نداشته و موبایل‌ها را از طریق شرکت‌های واردکننده داخلی تهیه و به فروش رسانده است. 🔹رئیس جمهور : اختصاص زمین به واحدهای مسکونی یا خوابگاه‌های متاهلی حتما با نگاه به ضرورت توسعه دانشگاه‌ها در حوزه آموزشی و پژوهشی و آینده‌نگری در این زمینه‌ها باشد.
♦️دویدن و چاق نشدن! 🔹محققان می‌گویند که دویدن اغلب در کوتاه‌مدت باعث کاهش وزن می‌شود و می‌تواند به پیشگیری از بازیابی وزن شما کمک کند. 🔹محققان همچنین معتقدند که دویدن فواید دیگری برای سلامتی ازحفظ توده عضلانی تا کاهش چربی بدن دارد. 🔹نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که دویدن به کاهش وزن تا‌حدی کمک می‌کند، با این حال، جنبه مثبت این است که دویدن منظم می‌تواند ازافزایش مجدد چربی یا افزایش وزن پیشگیری کند. 🔹جلسات ورزشی همیشگی چهار تا شش‌بار در هفته نیز برای کاهش چربی بدن بسیار موثراست. 🔹بسیار بهتر ازاین است که دو بار درهفته به خود فشار بیاورید و دربقیه هفته دیگر تمرینی انجام ندهید. 🔹دویدن می‌تواند به حفظ توده عضلانی و تمرینات قدرتی وهمین‌طور افزایش حجم عضلانی کمک کند اما برای این‌که این کارموثر باشد، باید مطمئن شوید کالری کافی مصرف می‌کنید، زیرا اگر به اندازه کافی برای فعالیتی که انجام می‌دهید، کالری مصرف نکنید، درواقع به جای عضله‌سازی، حتی با وجود این‌که در حال ورزش هستید، شروع به تجزیه عضلات می‌کنید.
♦️ 🔹نشریه آمریکایی پولیتیکو: امارات،‌ آمریکا را در حمله علیه گروه های نزدیک به ایران محدود کرد. 🔹صدراعظم آلمان: ایران نباید این فرصت را پیدا کند که از وضعیت پیش‌آمده [در منطقه] برای گسترش حوزه نفوذ خود استفاده کند. 🔹جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکا در برابر جبهه مقاومت به استیصال رسیده‌ است/ ایالات متحده دیگر نمی‌تواند کاری کند. 🔹فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان: ۲۲۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در سيستان و بلوچستان کشف شد.
♦️صبحانه تان را قبل از ساعت ۹ بخورید 🔹خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ در افرادی که بعد از ساعت ۹ صبح، صبحانه می خورند، در مقایسه با افرادی که قبل از ساعت ۸ صبح، صبحانه می خورند ۵۹ درصد بیشتر است. 🔹دیابت نوع ۲، زمانی رخ می دهد که بدن در نحوه تنظیم استفاده از قند به عنوان سوخت، دچار اختلال می شود. عوامل بسیاری از جمله اضافه وزن، عدم تحرک، سیگار کشیدن و رژیم غذایی ناسالم در خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ دخیل هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آیا نظر شما اینه که در کشور مسئولین هیچ ایرادی ندارند؟
دعوت شریان از مصاف(رائفی پور) و پایداری برای وحدت