eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ 🔹معاون وزیر آموزش و پرورش: از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود. 🔹عملیات جستجو برای پیدا کردن دختر چهار ساله که در زمین‌های کشاورزی گلستان از خانواده‌اش جدا شده و مفقود می‌شود‌ ادامه دارد. 🔹ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فیلم اولیه پس از پیدا شدن یسنا کودک صحرا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دانشجویان دانشگاه منچستر انگلیس در محوطه دانشگاه خود تحصن کردند
جریمه‌های رانندگی چه خبر؟ 🔹از بیشترین تا کمترین نرخ جریمه‌های رانندگی طبق اعلام پلیس راهور
♦️ 🔹وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کار در کمیسیون اصلی دولت تصویب شده است و در دستور کار دولت است. 🔹رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند. 🔹بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری خود با اسرائیل را به تعلیق درآورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آموزش شعار «مرگ بر اسراییل» به فارسی در دانشگاه‌های آمریکا 🔹شعار مرگ بر اسراییل در دانشگاه‌های آمریکا به این شکل به دانشجویان آموزش داده می‌شود.
♦️ 🔹شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد. 🔹آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است. 🔹وزیر خارجه اسرائیل: اردوغان توافقات تجاری را نقض می‌کند. 🔹بایدن: تظاهرات ضد جنگ علیه غزه من را مجبور نکرده است که در سیاست‌های خود در قبال منطقه بازنگری کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شدت بارش در روستای مرزانک شهرستان اشکذر یزد
🔰دلیل اصلی مشکلات آقایون رو میشناسید💥 درمان تمامی مشکلات جسمی اقایان درمان عفونت مجاری ادراری کبد چرب/دیابت/سینوزیت/اعتیاد/ترک سیگار 🔰رضایت تمام درمانجویان و اطلاعات کامل در کانال درمانگران جمالی https://eitaa.com/joinchat/330433208Cb3b08e2827 🔥جهت دریافت مشاوره مشکلات آقایون عدد ۱ و مشاوره اعتیاد عدد ۲ را به شماره زیر پیامک کنید 👇👇👇👇 09303084262 09303084262 فرم آنلاین جهت ثبت‌نام https://digiform.ir/w5ddf499c https://digiform.ir/w5ddf499c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آموزش شعار «مرگ بر اسراییل» به فارسی در دانشگاه‌های آمریکا 🔹شعار مرگ بر اسراییل در دانشگاه‌های آمریکا به این شکل به دانشجویان آموزش داده می‌شود.
♦️دادستان کلاله: تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل دخیل در مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای ادامه دارد سیدجواد میردوستی، دادستان کلاله: 🔹بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد. 🔹در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین، ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده‌شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به‌عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 🔹در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد./ میزان
اینجا خونه ی مادربزرگه ست با هزارتا قصه》😻🐥🐾🐝 🌾اینجا یه خونست تو دل شالیزار🌾 قراره از این خونه کلی آموزش رایگان، از ترفندهای خونه داری بگیر تا آشپزی و بافتنی و قیطان دوزی و مکرومه و خیاطی و هزارتا هنر دیگه یاد بگیری.🥧🥖🥘🪡🧶😍 و البته همراه منی تو نشاء شالیزار و پرتقال چینی....و کل اتفاق حال خوب کن دیگه.🍊😌 👩‍🌾مزرعه ی بهارخانوم اینجاست👇 https://eitaa.com/joinchat/750191353C322220dbd9 .
♦️الحوثی: ۱۰۷ کشتی مرتبط با آمریکا و اسرائیل را مورد هدف قرار دادیم رهبر انصارالله یمن: 🔹در این هفته یمنی‌ها با ۳۳ موشک بالستیک و کروز و یک پهپاد، ۸ عملیات در خلیج عدن، دریای مکران تا اقیانوس هند و جنوب فلسطین اشغالی انجام دادند. 🔹۶ کشتی مرتبط با اسرائیل، آمریکا و انگلیس را هدف قرار دادیم و در مجموع ۱۰۷ کشتی مرتبط با آمریکا و اسرائیل مورد هدف قرار گرفته است». 🔹انهدام پهپاد تهاجمی MQ۹ آمریکا سومین انهدام این نوع پهپاد به دست رزمندگان یمنی بود. 🔹ارتش یمن تاکنون ۱۵۶ عملیات در دریای سرخ و جنوب فلسطین اشغالی انجام داده و در این عملیات‌ها ۶۰۶ موشک بالستیک و کروز و پهپاد به کار برده که ۱۱۱ مورد از آن در جنوب فلسطین انجام شده است./ فارس
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسین(ع): خداوند هیچ موجودی را نیافرید، جز آن‏که برای او تسبیحی قرارداد تا با آن خدا را ستایش کند. امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۲۴ شوال ۱۴۴۵ ۳ مه ۲۰۲۴
♦️برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق 🔹مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است.
♦️ 🔹آموزش و پرورش: آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش امروز برگزار شد. 🔹دادستان کل کشور:‌ ۱۵۵ زندانی هرمزگانی آزاد شدند. 🔹روزنامه واشنگتن پست: شمار دانشجویان بازداشتی در دانشگاه‌های آمریکا در دو هفته اخیر از دو هزار نفر فراتر رفت
♦️قطع روابط تجاری ترکیه با اسرائیل 🔹وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کلیه فعالیتهای تجاری اعم از واردات و صادرات به سرزمین‌های اشغالی را به حالت تعلیق در آورده است. 🔹بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد 🔹شبکه الجزیره خبر داد که به تصاویر یک پهپاد سرنگون شده در غزه دست یافته است که نشان می‌دهد اشغالگران از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. 🔹تصاویر ضبط شده توسط این پهپاد نشان می‌دهد که تانک‌های ارتش اسرائیل وارد قبرستان «التوانسه» در محله الشجاعیه شده‌اند و همچنین درون چند مدرسه سنگر گرفته‌اند. 🔹طبق این ویدئو ارتش اشغالگر چند فلسطینی را به عنوان سپر انسانی وارد یکی از مدارس می‌کنند تا از آتش رزمندگان فلسطینی در امان بمانند.
♦️بازداشت لیدر جنجالی سپاهان پس از توهین به زنان پرسپولیسی 🔹روز گذشته یکی از لیدر‌های مسن سپاهان حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد. نهاد‌های امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است./طرفداری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بارش شدید باران و جاری‌شدن روان‌آب در جای‌جای استان مرکزی