eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️محسن برهانی به‌منظور اجرای حکم قطعی دادگاه احضار و به زندان معرفی شد 🔹محسن برهانی که پیش‌تر در فرآیند رسیدگی به یک پرونده قضایی در محاکم قضایی محکوم و حکم وی قطعی شده بود برای اجرای حکم قانونی دادگاه، احضار و به زندان معرفی شد./میزان
♦️مطالعه جدید: اضطراب ۲۰ سالگی، در ۴۰ سالگی عملکرد شناختی را کاهش می‌دهد 🔹مطالعه جدید در دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو نشان می‌دهد که جوانانی که دارای سطوح بالاتر اضطراب هستند که با چاقی، عدم تحرک بدنی، بیماری مزمن، استرس و سیگار کشیدن مرتبط است، ممکن است دچار کاهش عملکردهای شناختی خود در میانسالی شوند. 🔹محققان قبلاً اضطراب بالاتر در افراد مسن را با زوال عقل مرتبط می‌دانستند. اما این یکی از اولین مطالعاتی است که اضطراب در اوایل بزرگسالی را با توانایی‌های شناختی پایین‌تر در میانسالی مرتبط می‌کند.
🔹ثبت افتخاری دیگر در کارنامه هلدینگ 🏆دریافت تندیس مسئولیت اجتماعی توسط مدیرعامل هلدینگ دکا در دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حرکات تماشایی یورو ۲۰۲۴ 🔹منتخب دریبل‌ها و حرکات زیبای بازیکنان در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ را تماشا کنید.
♦️واتس‌اپ احتمالاً به قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌ها با Galaxy AI مجهز می‌شود 🔹چند روز پیش، سامسونگ اعلام کرد قابلیت ترجمه هم‌زمان را به برنامه‌های شخص ثالث اضافه خواهد کرد. اکنون در گزارش جدیدی به نقل از منبع آگاه Ice Universe، اعلام شده است این قابلیت به‌زودی با واتس‌اپ که محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان جهان است، نیز سازگار خواهد شد. 🔹ممکن است در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ این خبر مهم به گوش کاربران واتس‌‌اپ برسد که ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) برگزار خواهد شد. در این رویداد، غول کره‌ای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را معرفی خواهد کرد که هر دو One UI 6.1.1 دارند. ویژگی Live Translate برای تماس‌های صوتی واتس‌اپ نیز می‌تواند یکی از قابلیت‌های نسخه جدید One UI معرفی شود. 🔹ویژگی Live Translate در دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، روی خود دستگاه کار می‌کند؛ به این معنی که داده‌های کاربران به‌صورت محلی روی گوشی پردازش می‌شوند. ارسال‌نکردن داده‌ها به سروری خارجی حفظ امنیت را تضمین می‌کند.
🔴حجه الاسلام سيد ناصر موسوي لارگاني نماینده ۴ دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک به واسطه حماسه بی نظير و تاریخی ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور را تبریک گفتند. در بخشی از این پیام آمده است: 🔹اینجانب بابت خلق اين افتخار خاضعانه پيشاني سپاس بر آستان حق سائيده و از همه كانديداها، احزاب و گروهها و اقشار مختلف ملت، صمیمانه قدرداني می نمایم و اعتماد مردم به برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب و محترم مردم را به ايشان، فعالان ستادهای انتخاباتی و عموم مردم عزيز ایران سربلند تبریک می‌گویم. 🔹 امیدوارم سرمايه عظيم رأی جاودانه ۳۰ ميليوني که همگی در راستای شعار دکتر پزشکیان برای ایران پای صندوقهای رای آمدند كمك قابل توجهی در جهت رشد و اعتلاي كشور مستعدمان در راستای نيل به اهداف سند چشم انداز و برنامه هفتم توسعه بنمايد. 🔹از برادر عزیز و ارزشمندم جناب آقای دکتر پزشکیان انتظار داريم در دولت چهاردهم حق و عدالت را که خود بارها به عنوان پارامترهای اساسی دولت چهاردهم معرفی کردند به عنوان مهمترین راهبرد، مدنظر قرار دهند. 🔹عدالت، فسادستیزی، رفع تبعیض، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، رفع بحران های زیست محیطی در حوزه آب، خاک و هوا، حل ابربحران زاینده رود، تقویت انسجام ملی، ارتقاء امنیت ملی و توسعه روابط خارجی از مطالبات اصلی ملت عزیز ایران است که مورد تاکید جنابعالی بوده و مردم شما را تبلور تحقق این اهداف متعالی دیده‌اند.
♦️ایلان ماسک: آمریکا رئیس جمهور ندارد 🔹مالک شرکت تسلا و شبکه اجتماعی «ایکس» معتقد است آمریکا مدتهاست در واقع رئیس جمهور ندارد. 🔹ماسک در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) درباره رسوایی سیاسی مناظره میان «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری خواه او پرداخت. او همچنین تصویری از مقاله اخیر نیویورک تایمز با عنوان «آیا آمریکا به رئیس جمهور نیاز دارد؟ را به پیام خود الصاق کرد و نوشت: این یک سوال واقعی است… با توجه به اینکه مدتی است که یکی از آنها را (رئیس جمهور) نداشتیم. 🔹از زمان برگزاری مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ، موج انتقادها از رئیس جمهور آمریکا و گمانه زنی ها حول کناره گیری وی از انتخابات ۲۰۲۴ شدت گرفته است. با این حال بایدن مصمم به ادامه ماندن در عرصه رقابت های انتخاباتی آمریکا است.
♦️اغفال به بهانه ازدواج / زن جوان به آغوش خانواده بازگشت رئیس پلیس آگاهی پایتخت: 🔹فقدان زن ۲۶ ساله‌ای در یکی از کلانتری‌های تهران، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. 🔹در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد گمشده ۶ ماه قبل از همسر خود طلاق گرفته و چند روزی می‌شود که با مرد جوانی ارتباط گرفته است که کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند او با متهم در جنوب شرق تهران قرار ملاقات گذاشته اما از آنجا دیگر ردپایی وجود ندارد. 🔹در یک عملیات ضربتی، مرد جوان دستگیر و دختر گمشده نیز سالم پیدا شد. در بازجویی‌ها، متهم اعتراف کرد که به قصد ازدواج با دختر جوان با او دوست شده بود، اما به دلیل مخالفت خانواده وی، او را فریب داده و به مخفیگاه خود در شرق تهران برده است. 🔹برای اینکه مشکلی به وجود نیاید با افراد ناشناس یا کسانی که به آنها اعتماد ندارید، صمیمی نشوید و اطلاعات شخصی خود را به آنها ندهید. قبل از ترک منزل، به یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود اطلاع دهید./مهر
♦️زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد 🔹طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه تعیین شده است. خانواری که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار می‌گیرند، مبلغ یارانه نقدی سی‌ام هر ماه به دست‌شان می‌رسد. همچنین، طبق روال ماه‌های قبل، انتظار می‌رود فردا، دوشنبه،هجدهم تیرماه، اعتبار کالابرگ مشمولان شارژ شود. 🔹علاوه بر واریز یارانه نقدی در هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته، اعتباری به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان در قالب کالابرگ الکترونیک در حساب سرپرستان خانوار ایرانی شارژ می‌شود. اگر دولت سیزدهم طبق ماه‌های قبل عمل کند، انتظار می‌رود اعتبار کالابرگ فردا پرداخت شود.
♦️دریاچه عروس حلیمه جان، رودبار گیلان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هشدار به ساکنان اطراف رودخانه جاجرود 🔹شرکت آب منطقه‌ای استان تهران اعلام کرد به علت تخلیه رسوبات پشت سد لتیان، دوشنبه ۱۸ تیر، احتمال جاری شدن سیل لحظه‌ای در اطراف رودخانه جاجرود وجود دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇹خداحافظی باشگاه پورتو با مهدی طارمی 🔹باشگاه پورتو با انتشار ۲ پست در صفحه اینستاگرام خود، جدایی مهدی طارمی را اعلام و از او بابت عملکردش در این تیم تشکر کرد. 🔹«پادشاه پارسی؛ چیزی به جز احترام برای مهدی طارمی نداریم.»
♦️دیدار رئیس‌‌ مجلس با رئیس‌جمهور منتخب 🔹«قالیباف» رئیس مجلس امروز با حضور در دفتر پزشکیان، پیروزی رئیس‌جمهور منتخب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. 🔹قالیباف در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت مجلس دوازدهم از دولت چهاردهم، نظارت همدلانه و موثر بر دولت جدید در راستای پیشرفت کشور و آسایش مردم را از جمله وظایف ذاتی مجلس عنوان کرد. 🔹پزشکیان نیز ضمن تقدیر از مشارکت پر شور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید، بر همدلی و هم‌افزایی واقعی همه دستگاه‌ها در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تاکید کرد.
♦️حسن روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد 🔹حسن روحانی رئیس جمهور سابق، عصر امروز یکشنبه به منظور تبریک پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت.
♦️ 🔹کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در پیامی به مسعود پزشکیان برگزیده شدن او را تبریک گفت. 🔹ستاد مکه مکرمه: دفن ۱۲ نفر از حجاج ایرانی در عربستان 🔹رهبر انصارالله: شیوه‌های آموزشی در عربستان، امارات، مصر و مغرب به نفع صهیونیستها تغییر کرده است. 🔹بایدن اعلام کرد که نتایج نظرسنجی‌هایی که حاکی از کاهش حمایت از وی است، را قبول ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈پدیده ای نوبرای باروری کشف شد🌈 ▣⃢🅰 بزرگترین دشمنِ ivf.iui و داروهای شیمیایی و هورمونی ▣⃢🅱 ریشه کن شدن ناباروری و مشکلات خانم ها و آقایان 👇 🔸️یائسگی 🔸️تنبلی تخمدان 🔸️پروستات 🔸️عفونت 🔸️مشکل بانوان 🔸️HPVوHSV 🔸مشکل آقایان 🔸کیست و میوم https://eitaa.com/joinchat/1271202634C7686124516 اینجا کلی رضایت درمان داریم نگاه کن و زود اقدام کن
♦️حمله نماینده قم به شورای نگهبان: نتیجه انتخابات، نتیجه اشتباه در چینش سیاسی نامزد‌هاست منان رئیسی، نماینده قم: 🔹زیر باد کولر نشستید و ترکیبی را در فرآیندی غیر شفاف تحویل دادید 🔹با دوندگی طلبه‌های انقلابی زیر گرمای چهل، پنجاه درجه هم نتوانستیم 🔹نتیجه به دست آمده را بیش و پیش از همه، نتیجه اشتباه عجیب این دوستان در چینش سیاسی نامزدها می‌دانم.
روش آقای جراح در رقابت های انتخاباتی/ پزشکیان با این تکنیک توانست مچ زاکانی و جلیلی را بخواباند 🔹روش مسعود پزشکیان در این آشفته بازار عالم سیاست، به اصطلاح، «گرفت» و او توانست با «واقع گرایی» اصلاح طلبانه خود، «رویا پردازی» اصولگرایانه را شکست دهد. گزارش خبرفوری را اینجا بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3082315
♦️تعطیلی ادارات استان قم فردا دوشنبه به دلیل تداوم آلودگی هوا مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم: 🔹به دلیل تداوم شرایط آلودگی هوای در استان قم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادارات را در روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد. 🔹با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمالاً فردا همین شرایط جوی در استان قم را خواهیم داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویر هوایی از بین الحرمین شریفین در شب اول محرم در عراق و حضور گسترده عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام صادق(ع):به راستى که خدا کربلا را حرم امن و با برکت قرار داد پیش از آنکه مکه را حرم قرار دهد. امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۲ محرم ۱۴۴۶ ۸ ژولای  ۲۰۲۴