eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
ایرانی‌ها بیشتر از چه اپلیکیشنی استفاده می‌کنند؟
چند نوع کودی که برای رشد گیاهان فوق‌العاده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟠 اولین برنده خودرو پویش «با انرژی» از شهر رئیس جمهور ایده جالبیه👌 بازیگران رفتن ارومیه، دربِ خونه برنده‌ها رو میزنند و جوایز صرفه‌جویی مصرف برق رو تحویل میدن. ببینید 📽️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر اقتصاد جدید باید فضای اقتصادی ایران را بشناسد/ اقتصاد خوانده به‌روز باشد! فرشاد پرویزیان، نایب رئیس انجمن اقتصاددانان ایران در با خبرفوری: 🔹ما به وزیر اقتصادی احتیاج داریم که اقتصاد بداند و فردی باید برای وزارت اقتصاد انتخاب شود که ویژگی‌های تخصصی به طور مشخص مرتبط با حیطه وزارتی‌اش داشته باشد، یعنی اقتصاد بخش عمومی را بداند. 🔹در شرایط فعلی با ۲ مسئله اساسی مواجه هستیم، اول تحریم و بعد ناترازی بودجه و سلطه مالی است. وزیر اقتصادی را باید بگذاریم که معتقد باشد باید ناترازی بودجه را رفع کند و سلطه مالی را مهار کند و در همین زمینه هم تخصص داشته باشد.
♦️تعویق برگزاری آزمون استخدامی دولت 🔹سازمان اداری و استخدامی: باتوجه به درخواست‌های مکرر دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌کنندگان برای تمدید زمان ثبت‌نام آزمون اسخدامی، برگزاری این آزمون به تعویق افتاد. 🔹به‌زودی تاریخ جدید ثبت‌نام و آزمون اعلام می‌شود.
♦️خواب زیاد نشانه چیست؟ 🔹در بسیاری از تحقیقات نیز این موضوع ثابت شده است که خواب زیاد می‌تواند سر منشا بسیاری از مشکلات جدی سلامتی باشد؛ مشکلاتی از قبیل دیابت، بیماری‌ها و اختلالات قلبی و یا حتی در برخی موارد حادتر، افزایش ریسک مرگ. 🔹نتایج برخی مطالعات مشخص کرده‌اند که خواب زیاد می‌تواند با ابتلا به برخی بیماری‌ها کاملا مرتبط باشد. جدی‌ترین بیماری‌هایی که ممکن است در پی خواب زیاد به وجود بیایند، عبارت‌اند از: 🔹دیابت 🔹چاقی 🔹سر درد 🔹افسردگی 🔹مشکلات قلبی 🔹مرگ
پنج انتظار از وزیر ارشاد آینده پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیأت نظارت بر مطبوعات در حساب توییتر خود، پنج انتظار راهبردی از وزیر ارشاد آینده را به این شرح عنوان کرد: ۱.ایجاد تعادل ساختاری به نفع رسانه های استانی و شهرستانی ۲.متناسب سازی بودجه رسانه ها ۳.رفع اختلال در تخصیص منابع به رسانه ها ۴.ایجاد تعادل در اعمال حقوق و حدود رسانه ۵.لغو دستور العمل های غیر اصولی و مقررات زائد ۶.تصویب لایحه نظام صنفی رسانه ها در مجلس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اینروزها که هوا گرمه سعی کنین بدنتونو هیدراته نگهدارین 🔹با این روش ببینین آب بدنتون کافیه یا نه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ساختمانی که در بیروت هدف قرار گرفته است 🔹رویترز خبر داده رژیم صهیونیستی قصد ترور یکی از اعضای ارشد حزب‌الله را داشته است.
♦️شواهد می گوید مجلس بنای تعامل با دولت را دارد مهدی پازوکی، اقتصاددان در با خبرفوری: 🔹دولت پزشکیان باید در همان ماه‌های جامعه را به این ذهنیت برساند که قرار است، مشکلات اقتصادی کمتر شوند؛ بنابراین نمایندگان مجلس به طور ویژه باید در روند رای اعتماد، به وزیران اقتصادی بدون درنظر گرفتن مسائل دیگر رای کارشناسی بدهد تا تیم اقتصادی با فراغ بال ماموریت ترمیم اقتصاد را شروع کند. 🔹دولت چهاردهم اگر قرار است، امیدواری تزریق کند، به همکاری جدی مجلس نیاز مبرم دارد. البته مشاهدات موید این است که بهارستان بنای تعامل با پاستور دارد که این می‌تواند منجر به کارآمدی شود. 🔹تندرو‌هایی که انتخابات را باخته اند، از همین حالا گارد گرفته اند تا با دولت به رویارویی بپردازند. در این میان قالیباف و برخی از چهره‌های شاخص مجلس می‌توانند جلوی افراطیون بیایستند تا دولت متضرر نشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📷 اینتلی تایمز مدعی شد: گزارش ها: هدف حمله در بیروت، فواد شکر، معروف به الحاج محسن و ارشدترین مشاور نصرالله است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فریادهایی از محل یورش در حومه شهر بیروت که خواستار انتقام است
♦️اردوغان: اگر اسرائیل وارد لبنان شود نیروهای ترکیه را وارد اسراییل میکنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خسارت به بیمارستان در حمله اسرائیل به بیروت 🔹خبرنگار المیادین لبنان همچنین گزارش داد که در حمله و تجاوز هوایی رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت، به بیمارستان بهمن خسارت وارد شده است.
عکس مخابره شده از دفتر نتانیاهو هنگام تجاوز هوایی اشغالگران به بیروت 🔹رسانه‌های رژیم اسرائیل عکسی از دفتر نخست وزیر این رژیم مخابره کردند که گفته می‌شود نتانیاهو در جریان و روند حمله تروریستی به ضاحیه بیروت بوده است.
یعنی، تنها راه حسینی شدن ما؛ بی‌حسین شدن زینب(س) بود؟! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌✿ ⃟ ⃟ ⃟ ⃟ ⃟ ✿ ⃟ ⃟ ⃟ ⃟ ⃟ .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام علی(ع): اخلاقت را خوب کن تا خداوند حسابت را آسان گرداند. امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه ۲۵ محرم ۱۴۴۶ ۳۱ ژولای ۲۰۲۴
✅روابط عمومی کل سپاه خبر داد؛ شهادت اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در تهران 🔹روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ازشهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی ، در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد. 🔹 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند . 🔹متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس ، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هنیه در آغوش پزشکیان تصویر پربازدید شب گذشته از دیدار دبیرکل حماس با رئیس‌جمهور ایران پس از تحلیف در مجلس شورای اسلامی