eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️شرور اسلحه‌فروش دستگیر شد معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ: 🔹یکی از اراذل و اوباش که به خرید و فروش سلاح جنگی می‌پرداخت، دستگیر شد. 🔹از سوی دیگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۴ فعال غیر مجاز ارز خبر داد که در محدوده خیابان شریعتی بدون رعایت تشریفات قانونی اقدام به خرید و فروش ارز می‌پرداختند.
♦️قطع شدن GPS در سرزمین‌‌های اشغالی 🔹کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که سیستم جی‌پی‌اس در مرکز سرزمین‌های اشغالی به‌عنوان یک اقدام پیشگیرانه غیرفعال شده است.
♦️قالیباف گفت قرار شده پزشکیان کارهایی برای رفع فیلترینگ انجام دهد/فیلترینگ باعث شده که بچه‎های مردم به همه چیز دسترسی پیدا کنند محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس 🔹به من گفتند که رییس(مجلس) گفته نگه‌دارید، با خود آقای قالیباف هم صحبت کردم ایشان گفتند آقای پزشکیان می‌آید و ایشان هم قرار شده که یک کارهایی انجام دهد؛ گفتم خب آقای پزشکیان رییس جمهور است و عهده‌دار یکسری وظایف است و من نماینده هستم و تکالیف خودم را انجام می‌دهم. 🔹فیلترینگ باعث شده که بچه های مردم به همه چیز دسترسی پیدا کنند چون از فیلترشکن استفاده می‌کنند و دیگر مسیر محتوای مخرب و نامناسب به روی آن‌ها بسته نیست. اگر این فیلتر کردن شما را به هدف رسانده فبها، ولی شما را به هدف نرسانده خب وقتی چنین است وسیله و روش خود را عوض کنید.
♦️عاملان قتل تبعه افغانستانی در سراوان از اتباع بیگانه بودند جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: 🔹عاملان قتل جوان تبعه افغانستانی دستگیر شدند. 🔹جوان تبعه افغانی با صحنه سازی تصادف به قتل رسیده و در نهایت با یکسری اقدامات فنی و پلیسی هویت سه نفر قاتل که از اتباع بیگانه بوده را شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند./ باشگاه خبرنگاران جوان
♦️ 🔹نماینده مردم اراک در مجلس: طرح ممنوعیت مازوت سوزی نیروگاه شازند در در کارگروه ملی برای کاهش آلودگی اراک به تصویب رسید. 🔹شرکت خدمات مسافرت هوایی «بامارو» تعلیق شد 🔹شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش هزار واحدی به ۲ میلیون و ۵ هزار واحد رسید.
♦️آتش‌سوزی خفیف در مترو میدان ولی‌عصر 🔹مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو از توقف موقت پذیرش مسافر در ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر(عج) به دلیل آتش‌سوزی خفیف خبر داد.
♦️ورزشگاه آزادی آمادگی برگزاری هیچ مسابقه‌ای را ندارد مدیر ورزشگاه آزادی: 🔹بعید می‌دانم که امکان برگزاری مسابقات در هفته های ابتدایی لیگ برتر را در آزادی داشته باشیم. 🔹سعی می‌کنیم تا نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر آماده شود، اما در حال حاضر شرایط برگزاری مسابقات را ندارد./ ایسنا
🛑 استفاده از قرصهای شیمیایی به خاطر عوارض آن ممنوع 🚧 درمان قطعی مسائل زناشویی آقایان وخانمها باداروهای گیاهی ⭕️ درمان تخصصی و ریشه ای زیرنظر متخصص طب سنتی با دارو‌های کاملا گیاهی با دریافت تائیدیه بین المللی ( GMP ) 🟢 آقایان وخانمها برای درمان ناتواناییهای زناشویی خود حتما به کانال زیر مراجعه کنیدوفرم مشاوره رایگان راپر کنید 👇 https://eitaa.com/joinchat/3427074782C073d54780b
♦️آتش‌سوزی در اتاق سیم‌کشی مترو ولیعصر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: 🔹ساعت ۱۱:۴۱ یک مورد آتش‌سوزی در اتاق سیم‌کشی و اتصالات طبقه -۱ ایستگاه مترو ولیعصر (عج) گزارش داده شد. 🔹ماموران آتش‌نشانی خیلی زود راهی محل حادثه شدند و حریق جزئی را مهار کردند‌ در حال حاضر عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی در حال انجام است‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بزرگنماییِ عملکردِ نوک انواع قلم و خودکار رو ببینید✏️
♦️اعلام جزئیات برنامه مجلس برای برگزاری جلسات رای اعتماد کابینه سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی: 🔹طبق تصمیم هیات رئیسه مجلس چنانچه دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور فهرست کابینه را تا پایان هفته جاری به مجلس ارائه کند کار رسیدگی به صلاحیت وزرا از ۲۷ مرداد ماه در صحن آغاز می‌شود.
♦️اسرائیل هیوم: موشک‌های بالستیک پیشرفته ایران می‌توانند از سد پدافند ما عبور کنند 🔹روزنامه عبری‌زبان اسرائیل هیوم گزارش داد برآوردها حکایت از آن دارد که ایران دارای موشک‌های بالستیک بسیار پیشرفته‌ای است که احتمال دارد با آن به اسرائیل حمله کند. 🔹در ادامه وحشت و نگرانی صهیونیست‌ها از واکنش قاطع‌محور مقاومت به ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» و «فؤاد شکر» یک رسانه عبری‌زبان از آماده‌سازی پناهگاهی برای در امان نگه‌داشتن سران این رژیم از بیم حمله ایران خبر داد. 🔹سایت خبری والا عنوان کرد شاباک در بحبوبه نگرانی‌ها از حمله ایران، در حال آماده‌سازی یک مخفیگاه زیرزمینی در بیت‌المقدس برای نتانیاهو و فرماندهان امنیتی است. 🔹روزنامه «اسرائیل هیوم» هم گزارش داد برآوردها حاکی از آن است که ایران دارای موشک‌های بالستیک بسیار پیشرفته‌ای از جمله شهاب ۳ و خیبرشکن است که ممکن است با آن به اسرائیل حمله کند. 🔹این روزنامه عبری‌زبان افزود: برخی از موشک‌های بالستیک پیشرفته ایران به سختی قابل رصد و رهگیری هستند و می‌توانند از سد سامانه‎های پدافندی عبور کنند.
♦️همسر هریس به خیانت اعتراف کرد 🔹در بحبوحهٔ روزهای انتخاباتیِ کامالا هریس که قرار است به‌جای بایدن در انتخابات مقابل ترامپ رقابت کند، امهوف، همسر او به خیانت در ازدواج اولش اعتراف کرد. 🔹این وکیل ۵۹ ساله بعد از افشاگریِ دیلی‌میل دربارهٔ رابطهٔ خارج از ازدواج او با پرستار فرزندانش و بارداریِ ناشی از آن، در بیانیه‌ای خطاب به سی‌ان‌ان اعلام کرد که ازدواج اولش به‌دلیل خیانت او روزهای سختی را پشت سر گذاشت. 🔹این رابطه باعث پایان‌یافتن ازدواج اول او شده و به نقل از منابع مطلع، این زن که معلم ۲ فرزند امهوف هم بود، بعد از آن مجبور شد کارش در مدرسه‌ای در شهر کالور سیتی کالیفرنیا را ترک کند.
27.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥇امتیاز آخر و اشک‌های نواک جوکوویچ بعد از اولین قهرمانی خود در المپیک 🔹نواک جوکوویچ در دیدار نهایی تنیس انفرادی مردان المپیک توانست در دو ست کارلوس آلکاراس اسپانیایی را شکست دهد و برای نخستین بار قهرمانی در المپیک را جشن بگیرد.
♦️ 🔹رادیو و تلویزیون اسرائیل: حملات ایران و حزب‌الله چند روز طول خواهد کشید. 🔹منابع العربیه: اسرائیل در حال آماده‌سازی یک واکنش سریع «در پاسخ به پاسخ ایران» است. 🔹نظرسنجی سی‌بی‌اس: هریس از ترامپ در سطح ملی پیشی گرفت، اما هنوز در سطح کشور برابر هستند 🔹سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: در همه جبهه‌ها در آمادگی کامل قرار داریم. 🔹صهیونیست‌ها ۱۷۲ مرکز اسکان آوارگان را بمباران کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️لرستان زییا 🔹دامنه‌ی اشترانکوه ، آلپ ایران در استان لرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای خوشبو کردن کمدتون میتونید از این ترکیب استفاده کنید
♦️کربی: تهدید ایران جدی است؛ باید برای دفاع از منافع آمریکا و اسرائیل آماده باشیم هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید: 🔹واشنگتن از واکنش احتمالی ایران به ترور «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس در تهران نگران است. 🔹هدف واشنگتن از ارسال نیرو به منطقه جلوگیری از گسترش درگیری‌ها به یک جنگ منطقه‌ای تمام‌عیار است. 🔹وقتی رهبر معظم (انقلاب اسلامی) می‌گوید که ایران انتقام خواهد گرفت، ما باید این را جدی بگیریم. 🔹البته نمی‌دانم که در چه زمانی و به چه صورتی واکنش نشان خواهند داد. 🔹هنوز باور داریم که آتش‌بس بهترین راه برای پایان این جنگ است و به آن امید داریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫در این شب زیبـا ✨آرزو می کنم 💫همه خوبی های دنیا ✨مال شما باشه 💫دلتون شاد باشه ✨غمی توی دلتون نشینه 💫خنده از لب قشنگتون پاک نشه ✨و دنیا به کامتون باشه 💫و اوقاتتون همیشه ✨بر مدار خوشبختی بچرخه 💫 شبتون آروووم و زیبـا .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام صادق(ع): چون بلا بر بلا فزاید، (نشانۀ) رهایى از بلا باشد. امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ۳۰ محرم ۱۴۴۶ ۵ آگوست  ۲۰۲۴
♦️برنامه رقابت نمایندگان ایران در روز دهم المپیک
♦️ 🔹هوای شهر تهران با شاخص ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای افراد حساس قرار دارد. 🔹مقام اسرائیلی: باید ظرف ۹۰ ثانیه به پناهگاه برویم. 🔹مالی روابط دیپلماتیک با اوکراین را قطع می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ضربه تماشایی و زیبای نماینده سوئد در فینال تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۴ برابر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ