eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ما تا چنین شیربچه هایی داریم، میشه امید به آزادی قدس داشته باشیم!
♦️بیماران در سفر اربعین باید نسخه دوزبانه پزشک متخصص همراه داشته باشند رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا 🔹بیمارانی که باید دارو مصرف کنند، در سفر اربعین به عراق باید نسخه پزشکی دوزبانه به همراه داشته باشند. 🔹استفاده و حمل دارو نیازمند شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی است که باید به طور کامل توسط زائران رعایت شود./ایرنا
🔞15 دقیقه رابطه بدون قرص 👇🏻‼️اول بیا تو کانال رضایتمندی ها رو ببین بعد اقدام کن‼️👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/4044488878C2b2199476a ⚠️اگر نمی‌توانید بالای 15دقیقه رابطه داشته باشید سرطان پروستات❌ در کمین شماست⚠️ ⭕️درمان زودانزالی،اختلال نعوظ،شلی آلت ⭕️ترک اعتیاد بدون درد و خماری «درمانگر طب سنتی آقای عربی نژاد»🌹 نوبت دهی آنلاین و سریع شما👇🏻 https://formafzar.com/form/jpxlp https://formafzar.com/form/jpxlp
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️درگیری پلیس اسرائیل با مذهبی‌های حریدی 🔹فراخوانده شدن ۶۰۰ مذهبی حریدی برای خدمت اجباری از صبح امروز به بروز درگیری میان نیروهای پلیس اسرائیل و حریدیان انجامیده است. 🔹در پی طولانی شدن جنگ اسرائیل به ۳۰۰ هزار نظامی جدید نیازمند شده و به کاهش معافیت حریدی ها و فراخواندن آنان به خدمت اجباری رو آورده است.
♦️علی مطهری: بهترین پاسخ ایران به اسرائیل پس گرفتن بلندی های جولان است علی مطهری نماینده ادوار مجلس: 🔹اين كه رژيم اشغالگر جرأت كرده است در داخل خاك ايران عمليات انجام دهد نشان می‌دهد كه پاسخهای قبلی ايران به اندازه كافی بازدارنده نبوده است. 🔹بهترين پاسخ، بازپس‌گيری بلنديهای جولان كه دنيا قبول دارد متعلق به سوريه است به كمك نيروهای زمينی محور مقاومت باشد.
♦️کیهان: طیب نیا عملا قبول کرده تحت سیاست‌های ظریف کار کند /مثل دولت خاتمی قرار است سیاست برای اقتصاد تصمیم بگیرد روزنامه کیهان در ادامه حملات ادامه دار خود به دولت چهاردهم نوشت: 🔹پیام انتصابات پزشکیان تا اینجای کار این است که سیاست برای اقتصاد تصمیم خواهد گرفت؛ همان کاری که دولت خاتمی هم انجام می‌داد. 🔹نتیجه تصمیم‌گیری سیاست برای همه چیز که از تفکر خاتمی نشات می‌گرفت (بدون توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی ممکن نیست)، آشوب‌های سیاسی هر روزه‌ای بود که یک جریان برانداز از درون دولت، تدارک می‌دید و انجام می‌داد و نه تنها وضع اقتصاد را خراب‌تر از دوران ‌هاشمی کرد بلکه موجب تخریب‌های سیاسی-اجتماعی شد که هنوز تبعات آن دامنگیر کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی است. 🔹با این‌حال، طیب‌نیا که پرداخت یارانه را مصیبت عظما می‌دانست با قبول مقام مشاور عالی رئیس‌جمهور، به پاسخگوی اول مشکلات اقتصادی دولت چهاردهم تبدیل خواهد شد و نمی‌تواند شانه از زیر بار مسئولیت خالی کند. 🔹او که قرار بود طبیب اقتصاد دولت چهاردهم باشد عملاً قبول کرده که تحت سیاست‌های ظریف درباره امور اقتصادی دولت به رئیس جمهور مشاوره بدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سخنگوی پلیس: مردم برای دریافت گذرنامه زیارتی از طریق نرم افزار «پلیس من» اقدام کنند
♦️قهرمان شنای المپیک در پارک خوابید 🔹«توماس چکان» قهرمان ایتالیایی شنای المپیک ۲۰۲۴ که در پاریس موفق به کسب ۲ مدال شد در اعتراض به شرایط نامساعد محل اقامتش، شب را در فضای بیرونی اتاقش و در پارک داخل دهکده ورزشکاران خوابید. 🔹او که از گرمای شدید اتاقش ناراضی بود و نمی‌توانست بخوابد به روش خودش مشکل را حل کرد و شب را در پارک خوابید.
✅ میدونستین اگر مشکل اختلالات آقایان رو درمان نکنید منجر به سرطان پروستات میشه؟؟‼️ و همچنین👇🏻 ✅مشکلات آقایان باعث 85٪ طلاق ها در کشورمون میشه‼️ ✅آقایون برای بهبودی کامل مشکلات خود حتما لینک پایین را مشاهده نمایید 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3553821470Cc06910be65 با پر کردن فرم ویزیت زیر میتوانید درعرض ۴۸ ساعت مشکل خود را مطرح نمایید👇🏻 https://formafzar.com/form/mu9um ✅️معتبر ترین کانال ایتا در زمینه طب سنتی
♦️کدام لوازم خانگی بیشترین مصرف برق را دارند؟ 🔹در روزهای اخیر با توسل به شیوه‌های مختلف نسبت به بهینه‌سازی مصرف انرژی، به خانواده‌ها توصیه‌های مختلفی می‌شود. 🔹ماشین لباسشویی با ۲۵۰۰ وات بیشترین و چرخ گوشت با ۵۰۰ وات کمترین مصرف برق را در میان لوازم خانگی دارند‌‌‌. 🔹میزان ۲۰‌درصد برق مصرفی منزل، مربوط به لباسشویی است. به این ترتیب این کالا در صدر لوازم پرمصرف خانگی قرار دارد. 🔹کولرهای گازی مصرف برق بسیار بالاتری نسبت به انواع آبی دارند و به جرات می‌توان گفت ۵۵‌درصد از هزینه انرژی مصرفی سالانه یک خانواده مربوط به کولر گازی است.
♦️گرمای هوا ۲۸۱ خودرو در اصفهان را به آتش کشید 🔹سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: از ابتدای سال تا کنون ۲۸۱ خودرو در اصفهان از گرمای هوا طعمه حریق شده‌اند./ ایرنا
بازارها خبر از جنگ بزرگ دارند؛ واکنش نشان می‌دهند 🔹شاخص نیکی ژاپن با ۱۲ درصد ریزش بزرگترین ریزش خود از سال ۱۹۷۸ را تجربه کرده است
♦️ 🔹برق ۵۱ ادارۀ پرمصرف پایتخت قطع شد. 🔹سردار سلامی، فرمانده کل سپاه: صهیونیست‌ها اگر پاسخ محکمی دریافت کنند می‌فهمند در ترور هنیه اشتباه کردند. 🔹وال استریت ژورنال: ایران صد درصد ،حتی به بهای آغاز جنگ به اسرائیل حمله گسترده‌ای خواهد کرد. 🔹خبرنگار سوری: ایران درحال جمع آوری اطلاعات کاملی از پناهگاه های شخصیت های مهم اسرائیل می‌باشد. 🔹کنعانی: همه شواهد و قراین نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی‌ در پشت ترور شهید‌ هنیه است
نمای خونین از سقوط ارزهای دیجیتال!
♦️ 🔹بورس تل‌آویو با افزایش نگرانی از افزایش تنش و ترس از پاسخ تلافی‌جویانه ایران نزدیک به سه درصد تا الان ریخته است. 🔹محمدجواد لاریجانی: پروژۀ ترویج بی‌حجابی بسیار قوی‌تر از زمان رضاخان درحال انجام است. 🔹ساعت کاری اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.
♦️تصویری خاص از المپیک که از ترکیب ۸ عکس تهیه شده!
حروف‌اضافه برای وسایل‌نقلیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️قابلیت جدید گوگل لنز: حالا می‌تونید موقع سرچ، صحبت هم بکنید! 🔹از این به بعد می‌تونید تو گوگل لنز حین جستجو کردن، صحبت هم بکنید. فرض کنید یه بشقاب پر از میوه دارید و می‌خواید بدونید چند تا میوه داخلشه. گوگل لنز رو باز می‌کنید و دکمه سرچ رو نگه می‌دارید و همزمان که عکس می‌گیرید، سوالتون رو هم می‌پرسید. حالا گوگل با کمک Gemini بهتون جواب می‌ده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ادعای عجیب کارشناس صداوسیما: حسن روحانی در هتل پاریزین پاریس با نماینده اسرائیل مذاکره کرده است ‌او می‌گوید: 🔹حسن روحانی طوری با این مشاور اسرائیلی همدلی کرده که آمریکایی ها نکردند!
♦️ 🔹سازمان ثبت احوال کشور از اجرای طرح صدور گواهی انحصار وراثت از سال آینده از طریق این سازمان خبر داد. 🔹تبعید اسرای فلسطینی به ترکیه و قطر شرط جدید نتانیاهو 🔹شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش هزار واحدی به ۲ میلیون و ۴ هزار واحد رسید. 🔹اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس مشخص شدند.
♦️نخست وزیر بنگلادش استعفا کرد 🔹همزمان با اعلام استعفای نخست وزیر بنگلادش، معترضان وارد مقر او شدند.
. - وقتی ازتون میپرسه ؛ 「چه خبـــر؟!」 بهش نگید سلامتی، بجاش بهش بگید: «مشغولِ دوست داشتن تو هستم؛ روزها را به امیدِ تو شروع می‌کنم و شب‌ها را با فکر تو به اتمام می رسانم. زندگیِ من به جز توᥫ᭡ ؛ بخش زیبای دیگری برای تعریف کردن ندارد ."🤍🔗🫀» .
بہ‌عـشق‌امـٰام‌حسین.. گنـٰاه‌تعطیل🤚🏼!' .