eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ 🔹روح الله دهقان مدیرعامل سابق شرکت مدیریت فناوری بورس صبح امروز بر اثر سانحه یک هواپیمای آموزشی در گذشت. 🔹نعمت‌زاده دارنده برنز المپیک: سه بار برای حمایت از مردم فلسطین از مسابقه با حریف اسرائیلی انصراف دادم. 🔹رویترز: دولت آمریکا ممنوعیت صادرات سلاح‌ های هجومی به عربستان سعودی را لغو خواهد کرد. 🔹«کایل دِیک» مقابل طوفان «تاکاتانی» زانو زد./«یونس امامی» حذف شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇واکنش علیرضا دبیر به لحظات پایانی مبارزه امیرحسین زارع
‌ نامِ 𝅕تُ♡𝅕 عاشِقانه تَرین داستانِ عشقِ 𝅕جَهـــان♡𝅕 است..!♥️∞💍 . .
‌ نامِ 𝅕تُ♡𝅕 عاشِقانه تَرین داستانِ عشقِ 𝅕جَهـــان♡𝅕 . .
♦️آمریکا ممنوعیت فروش سلاح‌های تهاجمی به عربستان را لغو کرد 🔹منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته ممنوعیت فروش سلاح‌های تهاجمی به عربستان سعودی را لغو کند. 🔹رویترز نوشته دولت بایدن با این اقدام به سیاستی سه ساله که برای تحت فشار قرار دادن عربستان سعودی جهت نزدیک شدن به صلح در جنگ یمن در دستور کار قرار گرفته بود پایان داده است. 🔹یک منبع مطلع به رویترز گفت که دولت بایدن در هفته جاری تصمیم خود برای رفع ممنوعیت فروش این سلاح‌ها را به کنگره اطلاع داده و فروش این تسلیحات می‌تواند از هفته آینده آغاز شود. 🔹یک مقام ارشد آمریکایی که به دلیل محرمانه بودن موضوع خواسته نامش فاش نشود گفت: «سعودی‌ها به عهدشان وفادار مانده‌اند و ما هم آماده پایبندی به وعده‌هایمان هستیم.» 🔹مقام آمریکایی اضافه کرد از مارس ۲۰۲۲ که صلحی با میانجی‌گری سازمان ملل حاصل شده سعودی‌ها به یمن حمله هوایی نکرده‌اند و یمنی‌ها نیز حملات فرامرزی به عربستان را متوقف کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدیویی از تیم ملی پرورش اندام بانوان ایران که در فضای مجازی بازدید زیادی داشته است
مصدومیت کتف طلا را از یزدانی گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم، اسارت سربازان ارتش روسیه در داخل خاک روسیه فیلمبرداری شد 🔹این ویدئو دستگیری حداقل ۵۰ سرباز را به طور همزمان مستند می کند. 🔹اوکراین به پیشروی خود در منطقه کورسک ادامه می دهد و در عین حال به تلاش برای دفع حمله روسیه ادامه می‌دهد.
♦️یزدانی در کنار تختی قرار گرفت 🔹 دلاور کشتی ایران با کسب مدار نقره به رکورد پهلوان تختی رسید و در تاریخ ورزش ایران جاودانه شد ۱- هادی ساعی 🥇🥇🥉 ۲- حسین رضازاده 🥇🥇 ۳- غلامرضا تختی 🥇🥈🥈 ۴- حسن یزدانی 🥇🥈🥈
کسی که بلغمی بشه😢 اول دچار مشکلات گوارشی میشه بعد شکمش بزرگ میشه و هیکلش بهم میخوره ، روز به روز بی انرژی‌تر میشه و دائما خسته است همچنین دچار مشکلات گوارشی خلط پشت حلق و کبد چرب و مشکلات خواب و اعصاب میشه عزیزانی که این مشکلات رو دارن یا میخوان بدونن مزاج بدنشون چیه روی لینک زیر بزنن فرم مشاوره مزاج شناسی رو پر کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید👇‌👇‌👇‌ https://formafzar.com/form/k44e3 کارشناس ارشد طب سنتی خانم سمنانی
. ❓همزاد یعنی چی و راه درمانش چیه ؟ ❔چشم زخم دقیقا چیه ؟ ❓از کجا بفهمم مس‌جن نشدم ؟ ❔چجوری متوجه بشم مشکلاتی که تو زندگیمه منشا ماورایی داره؟ 👈🏻 در دوره میتونی همه ی این چیزا رو آموزش ببینی 🔺 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر : 🆔 https://eitaa.com/joinchat/851574975C715dc77ef7 .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن عسکری(ع): زيبايى چهره، زيبايى ظاهرى است و خوبى انديشه زيبايى باطنى است. امروز شنبه ۲۰ مرداد ماه ۵ صفر ۱۴۴۶ ۱۰ آگوست  ۲۰۲۴
سوتی ادمین توئیتر وزارت خارجه خبرساز شد 🔹اکانت رسمی وزارت امور خارجه ایران در اقدامی عجیب با درج کامنت زیر توئیتر رئیس‌جمهور از وی انتقاد کرد 🔹برخی این اقدام را نتیجه‌ی گاف ادمین توئیتر وزارت خارجه در توئیت با اکانت وزارت به جای اکانت شخصی اعلام کردند.
♦️ 🔹شمخانی، مشاور سیاسی رهبر انقلاب: مقدمات تنبیه شدید رژیمی که جز زبان زور نمی‌فهمد فراهم شده است. 🔹معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: به جز ۲ مورد فهرست کابینه تا امروز نهایی شده و فردا همه اعضای کابینه به مجلس معرفی خواهند شد. 🔹فرمانده انتظامی استان ایلام از بازداشت ۷ دلال ارزی غیرمجاز در مهران خبر داد.
♦️رمضانوف: طلای المپیک به من نچسبید دارنده مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک: 🔹 این برد چندان برای من شادی‌آور نبود زیرا فهمیدم یزدانی مصدوم است و نتوانست به طور کامل مبارزه کند. 🔹او در این دیدار مبارزه کرد و بازگشت که چند مرتبه کشتی به دلیل مصدومیت او توقف شد. یزدانی یک اسطوره است، خوشحالم که در کنار چنین کسی کشتی گرفتم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇تصاویر تکان دهنده از لحظه جا زدن کتف حسن یزدانی وسط تشک!
♦️تصاویر دلخراش از جنایت آمریکا و اشغالگران صهیونیست