eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️احتکار کالا در ژاپن، مواد غذایی را کمیاب کرد 🔹مقام‌های ژاپنی از مردم خواستند که از احتکار مواد غذایی پرهیز کنند. 🔹تابلوهایی در سوپرمارکت‌های ژاپن نصب شده است که نشان‌گر کمبود مواد غذایی است. 🔹از روز پنجشنبه که اولین هشدار زلزله بزرگ در ژاپن صادر شده مردم برای خرید و احتکار مواد غذایی به مغازه‌ها هجوم آورده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خطر استفاده از پاوربانک! 🔹امروز یک زائر عراقی در مسیر مشایه به دلیل انفجار پاوربانک به‌خاطر گرمای شدید هوا مجروح شد. 🔹لطفاً در استفاده از پاوربانک‌ها در این مسیر مراقب باشید. حتماً در سایه و هنگام استراحت از آن استفاده کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تداوم گرما در جنوب کشور/ بارش‌های سیل‌آسا در شمال و شمال غرب کشور اصغری، کارشناس هواشناسی: 🔹در چند بعد از ظهر آینده باید منتظر بارش‌های سیل‌آسا در حد طغیان رودخانه‌های فصلی در هرمزگان، فارس و کرمان باشیم. 🔹در نیمه جنوبی کشور با تداوم گرما رو‌به رو هستیم. 🔹بالاترین دمای امروز تهران ۳۹.۵ بود. 🔹آخر هفته بارش‌ها در شمال و شمال غرب کشور قابل توجه و سیل‌آسا خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای لوکس در استان زنجان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان: 🔹از اعضای این باند ۱۸ دستگاه خودرو لوکس خارجی به ارزش ۴۱۰ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
اعزام ۳۰ هزار زائر اولی به عتبات عالیات/ تأمین بیش از ۱۶ میلیون بطری آب معدنی برای زائران اربعین سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام: 🔹۳۰ هزار نفر زائر اولی و افراد نیازمند از مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور که در حسرت زیارت مانده­‌اند، با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به عتبات عالیات مشرف خواهند شد. 🔹با توجه به گرمای کم­‌سابقه هوا، توزیع بیش از ۱۶ میلیون بطری آب معدنی و ۴۰ هزار قالب یخ، تدارک دیده شده است. 🔹 بیمارستان سیار ۹۲ تختخوابی برکت در عمود ۹۸۹ با حضور ۱۶۰ نفر کادر درمان آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی است. 🔹توزیع دو میلیون پرس غذای گرم از طریق مواکب، استقرار ۶ کارخانه تولید یخ سیار و پخت روزانه ۳۰ هزار قرص نان در مرز مهران از برنامه­‌های این ستاد در حوزه تأمین مواد غذایی و آشامیدنی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از حضور جمعیت میلیونی در حرم امیرالمومنین (ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بسته بندی جالب نارگیل برای فروش به عنوان آبمیوه تازه در فروشگاه‌ها
♦️ 🔹کنعانی اقدام هتاکانه دو وزیر صهیونیست در مسجدالاقصی را محکوم کرد. 🔹پنتاگون: نمی‌توانیم تاریخ حمله ایران به اسرائیل را تخمین بزنیم. 🔹دولت پاکستان از اعمال سیاستی برای از میان برداشتن هزینه‌های روادید برای ۱۲۶ کشور و ساده‌تر شدن فرایند درخواست ویزا خبر داد. 🔹پیام سنوار به میانجی‌ها: بعد از توقف جنگ مذاکره می‌کنیم.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن(ع): کسی که دوستان و برادرانش را سبک شمارد و نسبت به آنها بی اعتنا باشد، مروت و جوانمردی آن فاسد شده است. امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه ۹ صفر ۱۴۴۶ ۱۴ آگوست  ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حزب‌الله: مقر تیپ گولانی را هدف قرار دادیم 🔹حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه «جبل نیریا»، مقر فرماندهی نیروهای تیپ «گولانی» را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.
♦️ 🔹فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از ممنوعیت به همراه داشتن «پاوربانک» در پرواز‌های اربعین خبر داد. 🔹 «محمد شریعتی» پاسور سال‌های نه چندان دور تیم ملی والیبال ایران در سن ۴۶ سالگی درگذشت. 🔹فیفا استفاده از VAR در لیگ برتر ایران را تایید کرد. 🔹رسوایی‌های سیاسی چند ماه اخیر حزب حاکم لیبرال دموکرات ژاپن به استعفای نخست‌وزیر این کشور منجر شده است.
♦️صدرنشینی اسماعیلی و ساروی در رده‌بندی جهانی کشتی فرنگی 🔹با پایان مسابقات کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک پاریس جدیدترین رده‌بندی فرنگی‌کاران اعلام شد. 🔹در این رده‌بندی سعید اسماعیلی و محمدهادی ساروی در صدر قرار دارند. امین میرزازاده نیز با ۳ پله سقوط در وزن ۱۳۰ کیلوگرم چهارم شد.
♦️قدیمی‌ترین تصویر موجود از حرم مطهر امام حسین علیه السلام؛ این عکس متعلق به ۲۰۰سال پیش است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فرانسه با ۲۴۳۶ تن چهارمین ذخایر بزرگ طلا را دارد/ اگرچه حتی یک معدن طلا ندارد 🔹مالی که مستعمره فرانسه است، دارای ۸۶۰ معدن طلا است و سالیانه ۵۰ تن طلا تولید می‌کند، اما هیچگونه ذخیره بانکی طلا ندارد.
♦️زمان مناسب تست بینایی کودکتان چه وقت است؟
♦️ 🔹اداره های کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه تعطیل شد. 🔹گزارش کمیسیون‌های تخصصی مجلس درباره وزرای پیشنهادی امشب نهایی می‌شود. 🔹سازمان هواپیمایی کشوری: تمامی بلیت‌های اربعین تا پایان امروز عرضه می‌شود. 🔹بر اساس اخبار واصله، شرط حذف دارا بودن گواهینامه که تا امروز به ایران‌خودرو ابلاغ نشده بود، ابلاغ شد. 🔹میانمار شایعات کودتا در کشور را رد کرد.
این خوراکی‌های مفید و خوشمزه، شما را چاق نمی‌کنند
گزارش تصویری خبرفوری از راه مشایه عکاس: فهیمه فرخی