eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨منابع عبری: قطع برق در شهرک «کریات شمونه» پس از بمباران موشکی از جنوب لبنان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس اسرائیلی: 📍فرض کنید ایرانی‌ها بخواهند چند ماه این فرآیند پاسخ را طولانی کنند، مگر نیروهای آمریکایی چقدر می‌توانند نیروهایشان را با این حجم و هزینه هنگفت در منطقه نگهدارند؟ به قول ایرانی‌ها انتظار مرگ از خود مرگ سخت‌تر است...
پَسـورد قَلبَـم شُده اولِ اسمت🤍🕊• .
🌿 ما میتونیم از همونجایی که زَخم خوردیم باز هم جَوونه بزنیم! . .
🔺مرکز درمانی هلال احمر در مسیر پیاده روی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حرکت آتش نشانان تایبادی برای کمک رسانی و خاموش کردن آتش سوزی گمرک شهر هرات
♦️ورود بوق و شیپور به استادیوم‌ها ممنوع شد 🔹با اعلام سایت رسمی سازمان لیگ، ورود هرگونه بوق و شیپور به ورزشگاه های کشور ممنوع شد. در متن این اطلاعیه آمده است: 🔹از ابتدای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و با توجه به قوانین مصوب afc و fifa، استفاده از بوق و شیپورهای هواداری (فلزی و پلاستیکی) در استادیوم های ورزشی به جهت امکان صدمه به شنوایی، از بین بردن تمرکز داوران، بازیکنان و مربیان و همچنین ایجاد حس ناخوشایند در تمامی ورزشگاه ها ممنوع است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️استقبال پرشور مردم از حسن یزدانی در فرودگاه امام خمینی (ره)
♦️خراسان جنوبی، روستا و ارگ تاریخی فورگ
♦️کی‌مرام رئیس کمیته تنیس ساحلی شد 🔹رییس فدراسیون تنیس در حکمی میلاد کی‌مرام را به عنوان رییس کمیته تنیس ساحلی و کسری حجازی را به عنوان دبیر این کمیته منصوب کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️روایت قائم پناه معاون اجرایی رییس جمهور از نحوه انتخاب سردار مومنی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور 🔹دکتر پزشکیان گفتند خودم سردار مومنی را انتخاب با جمیع جهات دیدم بهتر از گزینه‌های دیگری است و این وزیر من خواهد بود نه وزیر شخص دیگری برای من کار خواهد کرد نه برای شخص دیگری این نکته خیلی مهم است برخلاف چیزی که دوستان دارند مطرح می کنند 🔹بنابراین یکی از وزیرهایی که دکتر پزشکیان شخصاً انتخاب کرد سردار مومنی بود
♦️پیانیست ارکستر سمفونیک ملبورن اخراج شد، چون یک قطعه به خبرنگاران کشته‌شده در غزه تقدیم کرد!
♦️بازداشت رئیس و کارمند یک اتحادیه‌ در رباط‌کریم دادستان رباط‌کریم تهران: 🔹با گزارش‌های مردمی، رئیس و یکی از کارمندان یک اتحادیۀ صنفی که به‌طور غیرقانونی از برخی واحدهای فاقد پروانۀ کسب مبالغ فراوانی را در قبال ادامۀ فعالیت دریافت می‌کردند، به اتهام سوءاستفاده از سِمَت بازداشت و روانۀ زندان شدند.
♦️کرباسچی: رفع فیلترینگ و حذف گشت ارشاد تصمیمات کوتاه مدت و ساده ای است که پزشکیان می‌تواند سریع آن‌ها را حل کند کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره رفع مشکل گشت ارشاد و فیلترینگ: 🔹آقای پزشکیان قول داده و گفته گردنم را می‌گذارم. ما راضی نیستیم گردن ایشان آسیب بیند. همه انتظار دارند که حداقل‌هایی که ایشان گفته اجرا شود. رفع فیلترینگ و گشت ارشاد تصمیمات کوتاه مدت و خیلی ساده است که آقای پزشکیان می‌تواند سریع آن‌ها را حل کند. رفع مزاحمت برای خانم‌ها و آقایان در خیابان‌ها جز قول‌های آقای پزشکیان است و بعد از رأی آوردن کابینه، می‌تواند سریع آن‌ها را حل کند. اگر این حداقل‌ها هم برآورده نشود، فضای ناامیدی بیشتری شکل می‌گیرد./ انتخاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تنها وزیر زن کابینه ، علیه زنان فرزانه صادق مالواجرد که این روزها نامش به عنوان تنها وزیر زن کابینه دولت چهاردهم مطرح شده، اخیرا از امضاکنندگان نامه‌ای به رییس‌جمهور بوده که کوچک‌سازی مسکن را توصیه کرده است. اما دود این سیاست پیشنهادی خانم مالواجرد به چشم چه کسانی می‌رود؟
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسین(ع): خداوند هیچ موجودی را نیافرید، جز آن‏که برای او تسبیحی قرارداد تا با آن خدا را ستایش کند. امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۰ صفر ۱۴۴۶ ۱۵ آگوست  ۲۰۲۴
♦️ 🔹سخنگوی ستاد انتخابات کشور: امروز آخرین مهلت استعفا از سمت‌های دولتی برای شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی است. 🔹استاد غلامعلی مهدیخانی «مجرد» شاعر پیشکسوت شیراز هم در مدح و مرثیه اهل بیت علیهم السلام در ۸۸ سالگی درگذشت. 🔹ترامپ در مورد آتش‌بس در غزه با نتانیاهو گفت‌وگو کرد. 🔹حزب‌الله لبنان مقر فرماندهی گردان الهسل در پادگان بیت هلل را با رگباری از راکت‌ کاتیوشا هدف قرار داد.
🔴 تصادف مرگبار برخورد تریلی با ۱۱ خودرو و دو ساختمان 🔹سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران: ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه صبح امروز حادثه تصادف سنگین در خیابان استخر اعلام شد. 🔹آتش نشانان مشاهده کردند یک دستگاه تریلی ۱۸ چرخ که بار سنگ ساختمانی حمل می‌کرد به دلیل نامشخصی با ۱۱ دستگاه خودرو برخورد کرده و پس از آن وارد پیاده رو شده و پس از برخورد با یک تیر برق و دو درخت با دو ساختمان برخورد کرده است. 🔹تا به این لحظه سه مرد و یک دختر سه ساله شدیداً دچار مصدومیت هستند و یک خانم جوان متاسفانه در دقایق اولیه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. 🔹کسانی که در ساختمان بودند مصدومیت جرحی نداشتند ولی دچار شوک زدگی و نگرانی شده بودند.
🔴 بهبود وضعیت هوا در پایتخت؛ شرایط قابل قابل است 🔹بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹۱۰۷ ثانیه بازپرسی تخصصی رئیس قوه قضاییه در پرونده چای دبش/ تناقضی که رئیس عدلیه از حرف‌های متهم درآورد 🔹متهم پرونده چای دبش: قرارداد دارم که صرافی در دبی به ما ریال داده است. 🔹رئیس قوه قضاییه: صرافی در دبی به شما ریال می‌داده است؟! مگر دبی ریال ایران دارد؟ 🔹متهم: در دبی ریال قرض گرفتم! البته در دبی که ریال ندارند. 🔹رئیس قوه قضاییه: من که می‌گویم ریال ندارند، شما می‌گویید ریال دارند. 🔹متهم: عرضم را بد رساندم.
♦️ 🔹ادارات استان فارس از شنبه هفته آتی تا پنجشنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود. 🔹ادعای گوگل: ایران در حملات سایبری به کارزارهای ترامپ و هریس دست داشت. 🔹بازپرس پرونده ریگان خودرو: تا آخر شهریور پول همه شاکیان پرونده ریگان خودرو پرداخت می‌شود. 🔹سازمان حج و زیارت: میانگین سنی زائران اربعین ۳۸ سال است.
♦️‏آمار جهانی میانگین سن ازدواج زنان در کشورهای مختلف 🔹همونطور که می‌بینید متوسط سن ازدواج در کشور ما ۲۳ سال هست یعنی بر خلاف اونچیزی که شبکه های بهایی برای تخریب اسلام، کودک همسری رو به ما نسبت می دهند