eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.6هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تصادف مرگبار برخورد تریلی با ۱۱ خودرو و دو ساختمان 🔹سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران: ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه صبح امروز حادثه تصادف سنگین در خیابان استخر اعلام شد. 🔹آتش نشانان مشاهده کردند یک دستگاه تریلی ۱۸ چرخ که بار سنگ ساختمانی حمل می‌کرد به دلیل نامشخصی با ۱۱ دستگاه خودرو برخورد کرده و پس از آن وارد پیاده رو شده و پس از برخورد با یک تیر برق و دو درخت با دو ساختمان برخورد کرده است. 🔹تا به این لحظه سه مرد و یک دختر سه ساله شدیداً دچار مصدومیت هستند و یک خانم جوان متاسفانه در دقایق اولیه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. 🔹کسانی که در ساختمان بودند مصدومیت جرحی نداشتند ولی دچار شوک زدگی و نگرانی شده بودند.
🔴 بهبود وضعیت هوا در پایتخت؛ شرایط قابل قابل است 🔹بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹۱۰۷ ثانیه بازپرسی تخصصی رئیس قوه قضاییه در پرونده چای دبش/ تناقضی که رئیس عدلیه از حرف‌های متهم درآورد 🔹متهم پرونده چای دبش: قرارداد دارم که صرافی در دبی به ما ریال داده است. 🔹رئیس قوه قضاییه: صرافی در دبی به شما ریال می‌داده است؟! مگر دبی ریال ایران دارد؟ 🔹متهم: در دبی ریال قرض گرفتم! البته در دبی که ریال ندارند. 🔹رئیس قوه قضاییه: من که می‌گویم ریال ندارند، شما می‌گویید ریال دارند. 🔹متهم: عرضم را بد رساندم.
♦️ 🔹ادارات استان فارس از شنبه هفته آتی تا پنجشنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود. 🔹ادعای گوگل: ایران در حملات سایبری به کارزارهای ترامپ و هریس دست داشت. 🔹بازپرس پرونده ریگان خودرو: تا آخر شهریور پول همه شاکیان پرونده ریگان خودرو پرداخت می‌شود. 🔹سازمان حج و زیارت: میانگین سنی زائران اربعین ۳۸ سال است.
♦️‏آمار جهانی میانگین سن ازدواج زنان در کشورهای مختلف 🔹همونطور که می‌بینید متوسط سن ازدواج در کشور ما ۲۳ سال هست یعنی بر خلاف اونچیزی که شبکه های بهایی برای تخریب اسلام، کودک همسری رو به ما نسبت می دهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️داستان ٢ هزار میلیارد تومان ارزی که در دبی فروخته شد و پول آن به حساب ریالی در تهران واریز شد 🔹متهم پرونده چای دبش: یک شرکت هواپیمایی ٢ هزار میلیارد تومان به ما قرض داد! 🔹بازپرس پرونده: یک شرکت هواپیمایی از گروه شرکت‌های دبش ۱۰۰ میلیارد تومان چای برای کترینگش خریده است. 🔹در کنار این خرید ٢ هزار میلیارد تومان هم از یک صرافی در دبی ارز خریده و صرافی دبی به او شماره حساب ریالی در تهران داده است و گفته پول را به این حساب در تهران بزنید. 🔹رئیس قوه قضاییه: پس به شما قرض نداده‌اند، از شما ارز خریده‌اند.
♦️خودکشی در فرانسه بالاتر از میانگین اروپا اتحادیه ملی پیشگیری از خودکشی در فرانسه: 🔹میزان خودکشی در فرانسه بالاتر از میانگین کشورهای اروپایی است و هر ساله ۹ هزار نفر در فرانسه خودکشی می‌کنند. 🔹در میان کشورهای اروپایی فنلاند و بلژیک آمار بالاتری از فرانسه دارند.
تست هوش / ۱۱ معمای جدید و چالش‌برانگیز برای نوجوانان 🔹معماها و چیستان‌ها از دیرباز به عنوان ابزاری سرگرم‌کننده و آموزشی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این چالش‌های ذهنی نه تنها می‌توانند اوقات فراغت جوانان را پر کنند، بلکه فواید بسیاری برای تقویت ذهن و پرورش خلاقیت آنها نیز دارند. اینجا بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3089420
♦️ 🔹«استعمال دخانیات حین رانندگی» جزو تخلفات راهنمایی و رانندگی محسوب شده و ۶۰ هزار تومان جریمه درپی دارد. 🔹صدور کیفرخواست برای برخی مدیران پروندۀ فولاد مبارکه 🔹ستاد اربعین: تعداد زائران عازم شده به عراق از مرز ۸۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر گذشت. 🔹ژاپن خواستار «پاسخ منطقی» ایران شد. 🔹شهرداری غزه اعلام کرد که حدود ۱۵۰ هزار تن زباله در سطح این شهر تل‌انبار شده و ارتش اشغالگر مانع جمع‌آوری این میزان زباله می‌شود.
♦️تصادف اتوبوس با ۴۷ مصدوم رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان: 🔹تصادف اتوبوس مشهد به شلمچه در محدوده این استان ۴۷ مصدوم داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر رییس اسبق نظام روان شناسی درباره مومنی وزیر پیشنهادی کشور دکتر غلامعلی افروز استاد ممتاز و ریاست اسبق دانشگاه تهران درباره وزیر پیشنهادی کشور: از دو دهه گذشته، مؤمنی را به‌خوبی می‌شناسم. در هر جایی که وی حضور داشته، معمولاً شوراهای تخصصی مشورتی برای پیشبرد امور تشکیل داده است. وی توانایی برجسته‌ای در نهادینه کردن احساس آرامش و امنیت روانی در خانواده‌ها دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدئویی دیگر از سارق خیابان استاد معین؛ این‌بار حین سرقت موبایل در گیشا
🚧مشکلات و اختلالات آقایان زمینه ساز 80% طلاق ها 🚧 __ ✅آقایون برای بهبود ناتوانی‌های خصوصی آقایان حتما لینک پایین را مشاهده نمایید 👇👇👇 🔵https://eitaa.com/joinchat/3794535270Cff7d60e749🔵 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ با پر کردن فرم ویزیت زیر میتوانید درعرض ۴۸ ساعت مشکل خود را مطرح نمایید👇🏻 https://survey.porsline.ir/s/ZVLziM0P
♦️ 🔹سخنگوی کمیسیون بهداشت: کارنامه و برنامه‌های ظفرقندی مورد تأیید کمیسیون بهداشت مجلس است. 🔹مشاور امنیت ملی آمریکا: ایران تهدید حمله به اسرائیل را کنار نگذاشته است/ امیدواریم ایران دست به چنین کاری نزند. 🔹هاآرتص مدعی شد یوآو گالانت، وزیر دفاع ‎اسرائیل با صدور فرمانی خواستار توقیف ۱۸ نفتکش مرتبط با ‎ایران شده است. 🔹رویترز: دور تازه مذاکرات آتش‌بس غزه در دوحه آغاز شد.
بِأَيِّ ذَنۢبࣲ قُتِلَتۡ به كدامين گناه كشته شدند؟
🔰دلیل‌اصلی‌مشکلات‌آقایون‌رو‌میشناسید؟ 1⃣ زودانزالی 2⃣ عدم‌نعوظ / اختلالات‌نعوذ 3⃣ اعتیاد 4️⃣ دیابت اگر‌قصد‌درمان‌دارید از طریق‌ لینک زیر اقدام‌کنید👇🙏 https://digiform.ir/w2acb7b8d اطلاعات کامل و رضایت تمام درمانجویان در کانال زیر میتونید مشاهده کنید https://eitaa.com/joinchat/3715432803C7b2284f80c ✅معتبر‌ترین‌کانال‌ایتا‌در‌زمینه‌طب‌سنتی
🔵از پیراهن اول استقلال برای فصل جدید لیگ برتر رونمایی شد
🔵از پیراهن اول استقلال برای فصل جدید لیگ برتر رونمایی شد
♦️سخنگوی قسام: نگهبانی که اسیر دشمن را کُشت، دو کودکش در حمله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده بود  سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام: 🔹بعد از تحقیقات درخصوص کشته شدن یک اسیر دشمن، مشخص شد نگهبان مامور به حفاظت از اسرا بر خلاف دستورات، بعد از دریافت خبر شهادت دو کودکش در یکی از جنایات دشمن، به شکل انتقام‌جویانه اقدام به این کار کرده است. 🔹تاکید می‌کنیم این حادثه نشانگر اخلاق و آموزه‌های دینی ما در رفتار با اسرا نیست، ما پس از آنکه این حادثه تاکنون دو بار تکرار شده است، دستورالعمل‌ها را تشدید خواهیم کرد. 🔹ما مسئولیت کامل مشکلات و خطراتی که اسرا در معرض آن قرار می‌گیرند را متوجه دشمن می‌دانیم چرا که آنها همه اصول انسانی را زیر پای گذاشته و علیه مردم ما مرتکب جنایت نسل‌کشی وحشیانه می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎬 | سگ نگهبان آمریکا بداند پاسخ ما ویران کننده خواهد بود.