eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.6هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
👨‍👩‍👧♥👨‍👩‍👦♥👨‍👩‍👧♥👨‍👩‍👦♥👨‍👩‍👧♥ ⛔️هشدار جدی برای تمام آقایان 🚧مشکلات آقایان زمینه ساز 80% طلاق ها 90% خیانت ها در ایران🚧 ✅آقایون برای درمان مشکلات خود و دیدن رضایت بیماران حتما لینک پایین را مشاهده نمایید 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3906274174C18f4ccfa4b https://eitaa.com/joinchat/3906274174C18f4ccfa4b 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻 🔴😍برترین و با اعتبارترین کانال ایتا در حوزه‌ی اختلالات آقایان❗️⚕️
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام صادق(ع): هر كس خوبى بكارد، خشنودى درو مى‌كند و هر كس بدى بكارد، پشيمانی مى‌چيند، هر كس هر چه بكارد، همان را درو مى‌كند. امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۳ صفر ۱۴۴۶ ۱۸ آگوست  ۲۰۲۴
♦️ 🔹ساعت کاری ادارات ۷ شهرستان زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز امروز از ساعت ۶ صبح آغاز و ساعت ۱۰ به پایان می‌رسد. 🔹سخنگوی حماس: پیشنهادهای آمریکا آتش‌بس را تضمین نمی‌کند. 🔹نتانیاهو خواستار ضمانت‌نامه مکتوب از دولت جو بایدن برای از سرگیری جنگ ضد حماس پس از اجرای مبادله اسرا شده است. 🔹موج بمباران مناطق مسکونی غزه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشت.
95.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️حسینی: می‌گویند برای همتی نامه بازرسی آمده است، برای صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی دولت شهید رئیسی هم نامه بازرسی آمده است نماینده موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد: 🔹دیروز یکی از دوستان سازمان برنامه و بودجه به من گفتند به آقای همتی رای ندید، چون زمانی که ایشان در بانک مرکزی بود با ما سفت برخورد می کرد و می گفتیم به ما پول بده اما آقای همتی گفتند اگر پول دهم، پایه پولی بالا می رود و باید پایه پولی را کنترل کنم.  
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد: نااطمینانی‌های اقتصاد کشور راه توسعه کشور را سد کرده است 🔹بی‌ثباتی قیمت‌ها و تحریم‌ها از دلایل این نااطمینانی‌ها است.
🌿 مهربونیای کوچیک خوشحالیای بزرگ میسازه🌸😍>> .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ معذرت خواهی مال اونیکه کفشش رو لگد کردی ... . .
♦️لیبرمن: تا ایران هست، محال است حماس و حزب الله شکست بخورند وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی: 🔹آگوست ۲۰۱۶ که من وزیر دفاع بودم، در کابینه بحثی دربارهٔ حمله پیش‌دستانه به لبنان شد. نمی‌خواهم بیان کنم که موضوع چطور تمام شد؛ فقط این را بگویم که همه تقریبا به‌دلیل مطرح‌شدن این ایده تا مرز سکته رفتند. چرا این حمله به تعویق افتاد؟ 🔹ما بازیچهٔ دست ایرانی‌ها و محور شرارت شده‌ایم چون ما را وارد جنگ فرسایشی کرده‌اند. به‌جای تمرکز بر حزب‌الله و حماس باید بر ایران تمرکز کرد. بدون ایران حزب‌‌الله، جهاد اسلامی، حماس و انصارالله وجود نخواهد داشت.
♦️توصیه‌های کاربردی برای زائران راهپیمایی اربعین۱۴۰۳
♦️کدام حیوانات در معرض انقراض‌اند؟
🥇پاداش وزارت ورزش به ورزشکاران پارالمپیکی 🔹در آستانه اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، وزارت ورزش مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به ورزشکاران، ۳۰ میلیون تومان به سرمربیان و ۱۰ میلیون به همسران و ۱۰ میلیون به مادران ورزشکاران اعزامی پاداش اهدا کرد.
♦️صحنه قاتل «آی‌نور» بازسازی شد 🔹دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودرز امروز ۲۸ مرداد صحنۀ قتل آی‌نور را بازسازی کردند و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌هایی از این ماجرا ابعاد تازه‌ای به خود گرفت. 🔹دادستان الیگودرز: ما در بازجویی جدید به تمام خانواده همسایه آی‌نور مشکوک شده‌ایم. پزشکی قانونی در حال بررسی جسد این کودک است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️احمدی سنگر، نماینده مخالف: تضمین‌های قوی و کافی برای لغو تحریم‌ها در برجام گرفته نشد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه در صحن علنی مجلس: 🔹شما در برجام دقت لازم را در متن انجام ندادید و یکطرفه تعهدات را اجرا کردید 🔹قلب راکتور اراک را بتن ریختید و شروط رهبری را در برجام نادیده گرفتید 🔹اگر نگاه شما به داخل کشور بود به لبخند التماسی ایمان پیدا نمیکردید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حجت الاسلام آزادی خواه، نماینده موافق: سیاستگذاری کار وزیر نیست و وزیر مجری است نماینده حوزهٔ انتخابیهٔ ملایر موافق وزیر پیشنهادی امور خارجه در صحن علنی مجلس: 🔹عباس عراقچی تاکنون وزیر نبوده است و ذیل وزارتخانه‌ای که سیاست‌های آن جای دیگر تصمیم‌گیری می‌شده کار می‌کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - تهران 🔹صبح امروز یکشنبه (۲۸ مرداد)، تصادفی زنجیره‌ای برخورد اتوبوس با بیش از ۱۰ خودرو در بزرگراه کرج - تهران رخ داد. 🔹در این حادثه یک دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه خودرو سواری با هم برخورد کردند که سبب مصدومیت ۱۰ نفر از سرنشینان خودروها شد.
♦️ 🔹صمصامی وزیر اسبق اقتصاد و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: تنظیم‌گری ساترا نقطه کانونی شکل‌گیری یک اقتصاد سالم و حلال در رسانه‌هاست. 🔹طوفان پرواز چابهار  - زاهدان - تهران را لغو کرد. 🔹شبکه اجتماعی «ایکس» فعالیت خود را در برزیل تعطیل می‌کند. 🔹وزارت خارجه عراق در پی اظهارات اخیر کاردار سفارت انگلیس در بغداد درباره برخی موضوعات امنیتی در عراق، وی را احضار کرد.
♦️حمل دارو در تمامی اشکال آن به عراق ممنوع است رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا: 🔹حمل دارو در اشکالی نظیر قرص، شربت و آمپول که حاوی کدئین و یا مواد مخدر از جمله دیازپام، فلورازپام، کلونازپام، اگزاز پام، لورازپام، شربت تریاک، دیفنوکسیلات، استامینوفن کدئین، متادون، ترامادول، ریتالین، بوپونورفین( b2 )، داروهای بیماری صرع، سرطان که به نوعی حاوی مقادیری مواد مخدر بوده‌است. 🔹بر اساس قوانین عراق جرم محسوب شده و در صورت کشف، ضمن ممانعت از ادامه سفر فرد، برای وی پرونده قضایی تشکیل و برای تحمل حبس و جزای نقدی به مراجع قضایی معرفی می شود.
♦️پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز اقامتگاه نتانیاهو 🔹افشای خبر پرواز پهپاد حزب الله بر فراز اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، در منطقه قیصریه توجه همگان را متوجه ضعف و ناکارآمدی سیستم‌های امنیتی و نظامی اسرائیل کرده است. 🔹همزمان با مشاهده پهپاد مزبور بر روی سامانه راداری ارتش اسرائیل، جنگنده‌های این رژیم بلافاصله از پایگاه نیروی هوایی ارتش برخاسته و گشت هوایی در این منطقه را آغاز کردند، اما از مشاهده پهپاد مزبور بازماندند. 🔹ارتش اسرائیل پس از این رخداد و ناکامی جنگنده‌های این رژیم در شناسایی و رهگیری پهپاد مزبور ادعا کرده که ممکن است آنچه بر روی صفحه رادارهای قیصریه مشاهده شده ناشی از خطا در سیستم هشدار رادارها و یا حرکت دسته‌ای از پرندگان و یا حتی عاملی دیگر باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ثابتی: برخی موافقان عراقچی می‌گویند حتما به او رای بدهید چون یک نفری گفته او رای بیاورد نماینده مخالف وزیر پیشنهادی امور خارجه: 🔹رهبر انقلاب فرموده‌اند مجلس در تصمیم‌گیری مستقل باشد. 🔹مجلس مستقل است و باید مستقل عمل کند و نباید استقلال مجلس زیر سوال شود 🔹نباید مجلس خلع سلاح شود و این مجلس است که امام گفت در راس امور است؟ 🔹آقای عراقچی نگاه شما در دیپلماسی و میدان چیست؟ 🔹ما برای سالها در برجام ضرر کردیم. 🔹ما با آقای عراقچی مخالف هستیم چون ایشان واقع بین نیستند. 🔹هیچ کجای متن برجام قابل دفاع نیست و افتخار نیست.
♦️حکم عزل ۳ مقام وزارت جهاد کشاورزی لغو شد 🔹طی روزهای گذشته وزیر جهاد کشاورزی اقدام به برکناری مدیران عامل موسسه جهاد استقلال، سازمان تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام کرده بود که این اقدام خلاف دستور مقامات دولت چهاردهم مبنی بر توقف هر گونه عزل و نصب بوده است. 🔹 بنا به دستور یکی از مقامات ارشد دولت چهاردهم، حکم عزل این سه مسئول در وزارت جهاد کشاورزی لغو شد و این افراد امروز به محل کار خود برگشتند.
♦️نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: نتانیاهو باید فوری برکنار شود 🔹ایهود باراک: اصرار نتانیاهو بر شروطش در مذاکرات آتش‌بس حکم مرگ گروگان‌ها و بازکردن جنگ منطقه‌ای است. 🔹نتانیاهو با قانون مخالفت می‌کند و شایستگی ندارد. او درحال بردن ما به جهنم است و باید فوری برکنار شود.
مالک پروژه simple : همستر مُرد 🔹اختلافات داخلی در این پروژه بالا گرفته و سرمایه‌گذار‌ها هم دارن شکایت‌نامه علیه آن‌ها مینویسند 🔹برخی افراد می‌گویند همه این‌ خبرها فیک هست و ممکن هست همسر لیست شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رفتار عجیب خداداد عزیزی در یک برنامه مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شب‌ها در ‌بین‌الحرمین چه می‌گذرد؟ 🔹اینجا کربلا همه چیز برای عزای اربعین حسینی آماده است؛ زائران فوج فوج به سمت حرم می‌روند تا از قافله عزا جا نمانند.
🚫توییت اکانت ایران به عبری : ❌زمان می گذرد و شما به خوبی می دانید که شرایط به نفع شما نیست❗ 📣پیام ما به همه واسطه ها روشن و بی امان است، ما زمان مجازات را تعیین کردیم، شما منتظر خشم ما باشید. این وعده صادق خواهد بود ...🚀🔥