eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ محقق و نویسنده آمریکایی: 📍اسرائیل بهای گزافی بابت آنچه در غزه انجام می‌دهد پرداخت خواهد کرد/این جنگ نقاب از چهره اسرائیل برداشت/سکوت کلیسا و مسیحیان آمریکا در قبال اقدامات اسرائیل برای اعتبار آن‌ها تبعاتی خواهد داشت... ♻️👇🏻
توماس فریدمن مفسر ارشد نیویورک تایمز: نتانیاهو در این دو ماه باقی مانده به انتخابات آمریکا، شدت جنگ در منطقه را افزایش خواهد داد تا به ترامپ کمک بکند در انتخابات آمریکا پیروز شود. ♻️👇🏻
⚠️مورچه‌ها کدوم غذا رو قبول دارن ! یکی یه آزمایش جالب انجام داده و نوشته: من یکبار شیرین کننده‌های مصنوعی و شکر واقعی رو گذاشتم تو باغچه - و یکبار کره‌ی محلی و مارگارین رو گذاشتم تو باغچه. نتیجه رو ببینید ♻️
📷 توسل اعضای تیم ملی فوتبال به امام رضا(ع) 🔸امروز خادمان بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شدند و در حضور اعضا و بازیکنان تیم ملی زیارت مختصر و صلوات خاصهٔ امام رضا (ع) قرائت شد. 🔹در پایان بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی نیز با تبرک پرچم مقدم حرم حضرت رضا(ع) به ثامن‌الحجج متوسل شدند ♻️👇🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال من خوب است؛ نه اینکه همه چیزِ جهانم خوب باشد، نه اینکه مشکلی نباشد، حال من خوب است چون چشم وا کردم و آفتاب را دیدم .. حالِ من خوب است، چون ایمان دارم که چیزی به خوب شدنِ حالِ جهانم نمانده.. چون می‌توانم زیبایی‌های دنیا را ببینم، آرامش بگیرم و دستانِ مهربان خدا را ببوسم.. چون می‌توانم از لبخندِ دوستانم امید بگیرم و از اخمِ دشمنانم انگیزه.. حالِ من خوب است؛ چون خواسته‌ام که خوب باشد! _نرگس صرافیان طوفان ‌‌‎‎‎‎‎ ‌‌ .
↓ همه چیز... از یک دوست داشتنِ ساده شروع شد! تو گفتی : ‹دوستت دارم !› و من تا عشق ، تا بینهایت ، تا خدا... پرواز کردم! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 اخیرا بعضی‌ها برای جذب ثروت و... درخواست ذکر می‌کنند! 🎙استاد فیاض بخش .
ꜜ ⦙⦙↵محبوبم ! دل‌من خسته بود شما آمدید ، ناگهان خستگی از دلم درآمد (:💍!" ↜ .
🔺 اینستاگرام و فیسبوک با میکروفون گوشی کاربران را شنود می‌کنند؟ 🔹در گزارش نیویورک‌پست آمده: براساس گزارش شرکت ۴۰۴میدیا، شرکت رسانه‌ای CGM با گوش‌دادن به میکروفون تلفن‌های هوشمند تبلیغات را برای کاربران شخصی‌سازی می‌کند. 🔹ظاهرا CGM، شریک تجاری فیسبوک، گوگل، آمازون و بینگ است. 🔹گوگل پس از تماس ۴۰۴میدیا برای نظردادن در مورد این موضوع، CGM را از وب‌سایت برنامهٔ شرکای خود حذف کرد. 🔹متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام اعتراف کرد که در حال بررسی CGM است تا ببیند آیا این شرکت شرایط استفاده آن را نقض کرده است یا خیر.
🔰 مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️جواب کوبنده مردم به مزخرفات یک برانداز ساکن مشهد ! ✍️🏻مردم سر امام رضا(ع) حساس اند ! ♻️👇🏻
🔴کیم جونگ اون رهبر کره شمالی 30 نفر از مسئولان کره شمالی رو به دلیل شکست در جلوگیری از سیل که منجر به کشته شدن 4 هزار شهروند این کشور شده بود را اعدام کرد ♻️👇🏻
اصلاح آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد 🔸 تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ هیات وزیران درخصوص «اصلاح آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان» طی نامه شماره ۸۷۹۱۲ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ توسط محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد. 🔸گفتنی است هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۳٫۶٫۷ به پیشنهاد شماره ۵۵۲۶۵٫۸۲۲۶۱ مورخ ۱۴۰۳٫۵٫۲۹ معاونت حقوقی رییس جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد در جزء (۶) ماده (۱) آیین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان موضوع تصویب نامه شماره ۶۸۹۶۹ت ۶۲۷۷۰ هـ مورخ ۱۴۰۳٫۵٫۱ واژه «خالص حذف و در انتهای جزء مذکور عبارت پس از کسر حق بیمه سهم فرد و مالیات بر درآمد با رعایت بند (ث) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور اضافه می شود.
🔺قانون عائله‌مندی برای بانوان شاغل: با توجه به قوانین موجود و به‌ویژه بند ۴ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، حق عائله‌مندی تنها به زنانی که فاقد همسر هستند و قبلاً ازدواج کرده‌اند تعلق می‌گیرد. بنابراین، فرد مجردی که سرپرستی خانواده را دارد، مشمول این قانون نخواهد شد. در متن قانون آمده است که: ✏️«زنان فاقد همسر» به زنانی اطلاق می‌شود که قبلاً همسر داشته‌اند و به هر دلیلی اکنون فاقد همسر هستند. این دسته از زنان در کنار زنانی قرار می‌گیرند که همسران آنان معلول یا از کارافتاده هستند و یا به تنهایی متکفل مخارج فرزندان خود می‌باشند. ✏️به این ترتیب، فرد مجرد بدون سابقه ازدواج نمی‌تواند از حق عائله‌مندی بهره‌مند شود و شرایط قانونی برای او فراهم نیست.
🔻میدری، وزیر کار: تخصیص بر اساس عدالت نیست ▪️احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یارانه‌ای که اکنون به گروه‌های مختلف تعلق می‌گیرد بر اساس عدالت اجتماعی نیست و حاصل چانه‌زنی گروه‌های مختلف بوده است، تاکید کرد: برای تدوین پیوست عدالت، محدودیت موضوعی نداریم و می‌توانیم به بسیاری از موضوعات متمرکز شویم. لازمه ریل‌گذاری جدید این است که افرادی که مطالبه‌گر وضعیت بهتر هستند، راه‌حل خود را مطرح کنند.
🔸پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / بازار طلا از نوسان کاهشی اونس جهانی تبعیت می‌کند؟ ▪️قیمت طلا و سکه در هفته نیمه تعطیل اخیر روند نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت. در سه روز معاملاتی هفته دوم شهریور، بازار طلا با رشد دلار همراه شد و از کاهش طلای جهانی تبعیت نکرد. گفتنی است در زمان بسته بودن بازارهای داخلی، اونس جهانی طلا منطقه ۲۵۰۰ دلاری را از دست داد. باید دید این ریزش، در روز پنجشنبه بر روند قیمت در بازار طلای داخلی تاثیر نزولی می‌گذارد یا خیر.
🔸اطلاعات وام پرداختی به کارمندان بانک مرکزی برای دومین سال پیاپی منتشر نشد 🔹در حالی که بانک مرکزی در روزهای گذشته گزارشی از تسهیلات پرداختی به کارمندان شبکه‌ بانکی را منتشر کرده است اما مشخص نیست که چرا اطلاعات مربوط به وام پرداختی به کارمندان بانک مرکزی در این گزارش وجود ندارد. 🔹پارسال هم بانک مرکزی علیرغم وعده‌های رئيس کل بانک مرکزی زیر بار انتشار اطلاعات تسهیلات پرداختی به کارمندان خودش نرفت.
🔴واریز مبالغ ناچیز به حساب پرستاران/ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند! 🔹پس از بیش از سه هفته اعتراض صنفی، واریز معوقات پرستاران با دستور مسئولان آغاز شده است؛ اما پرستاران از ناچیز بودن مبالغ واریزی انتقاد دارند. 🔹یک پرستار با بیان اینکه «پرداخت این مبالغ ناچیز در جهت آرام کردن پرستاران بوده است» از پرداخت مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به عنوان ‌کارانه و تعرفه یک ماه و ۹۰۰ هزار تومان به عنوان فوق العاده خاص انتقاد کرد. 🔹این پرستار گفت: در مجموع یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حسابم ریختند؛ آیا فکر می‌کنند همه مشکلات ما پرستاران با این یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حل می‌شود؟
🔴 مشکل صنف طلا با سامانه جامع تجارت چیست؟ 🔹پس از لازم‌الاجرا شدن ثبت‌نام فعالان صنف طلا و جواهر در سامانه جامع تجارت، زمانیکه فعالان صنف اقدام به تعطیلی بازار کردند، وزارت صمت برای آنها تسهیلاتی را در نظر گرفت. 🔹علیرغم تسهیلات، همچنان مبهم است که چرا طلافروشان از این دستورالعمل سرباز می‌زنند و حاضر به این اقدام نیستند. 🔹این درحالیست که همه‌ واحدهای تولیدی و اصناف ملزم به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت هستند و صنفی از این قاعده مستثنی نیست. 🔹طلافروشان خود را تافته‌ جدا بافته‌ای می‌پندارند که نه‌تنها قانون را رعایت نمی‌کنند که تهدید به خروج سرمایه خود از کشور هم می‌کنند!
💠پیش بینی بازار ارز/ قیمت دلار تثبیت می شود؟ 🔹️ قیمت دلار در دو روز ابتدایی هفته جاری با رشد پلکانی به کریدور ششم ورود کرد و در روز سه‌شنبه هم در این منطقه باقی ماند. اگرچه تلاش سیاست‌گذار تثبیت اسکناس دلار در پله‌های پایانی کریدور پنجم بود، اما معامله‌گران معتقدند که بازار ارز همچنان در تعادل قرار دارد. به باور آنها نوسانات دو سه هزار تومانی روند طبیعی بازار است و دلار در روند رنج قرار دارد. کارشناسان اقتصادی برای دلار در هفته سوم شهریور روزهای آرامی را پیش‌بینی می‌کنند.
لذت رابطه بدون قرص های تاخیری 🚨 توی رابطه قدرت مرد حرف اول رو میزنه 💪🏻 اگر زمان رابطه رو کنترل نمیکنی، تن به طلاق و خیانت بده ⚠️ میخوای بدونی چجوری به (۲۰ دیقه) کنترل برسی؟ لینک پایین رو لمس کن 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 👈🏻اینجا رو لمس کنید 👉🏻 https://eitaa.com/joinchat/3587506755Cc70bdb142c