مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
جبران نمیشوی حتی با گریه های عمیق
ندادی مهلتم حتی بگویم من خداحافظ ؛
که حافظ در گلو ماند ُ چه گریه با خدا کردم . .(:
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
آسمون چرا اینطوری شده؟:)
فقط بارون اسیدی رو کم داشتیم😃
هوای بارونی❌
هوای باروتی✅
هر رهبری بیاد میزاریم رو جف چشامون .
ولی اگه خامنه ایِ دیگر بیاد بیچاره میشید.
چون ما با مجتبی خامنه ای خواهر برادریم.
همه با اسرائیل و آمریکا پدرکشتگی داریم.
نتانیاهو و ترامپ نمیدونم فقط برید پیش هر کی بهش اعتقاد دارید التماس کنید خامنه ایِ دیگر رهبر نشه:)
#بیچارهخواهیدشد