اونا که رفتند خوش بحالشون که ندیدن این روزها رو . ولی مرگ واقعی رو ما به ظاهر زندها تجربه کردیم که نبودنِ اونارو دیدیم و زنده زنده سوختیم:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
از ما استخوان هایی خواهد ماند که حسین را دوست دارد (:
حتی بعد از مرگم استخوان هایی از من باقی
می ماند که تو را دوست دارد : )
[بَرایِ شُهَدایِ نَفَس]
و ما مدیون شهدایِ نَفَسیم:)
خبر رسید افرادی از کمبود نفس به شهادت رسیدند و داغ دلم تازه شد و این داغ که بر دلم نشست واژه شدند . واژه های این متن . . .
شهدایی که تنشان کامل سالم بوده .
ولیکن اکسیژن نبوده . نفس کم آوردند زیر آوار .
تا آخرین لحظه میگفتند نفس کم داریم ، در حال کمک گرفتن بودند که باز همان مکان مورد اصابت موشک قرار گرفت. . .
اینها مدافع ِنفس بودند:)
پاسدار نفسِ مردم . . .
با مولکول به مولکول نفس هایشان جنگیدند برای وطن . . . برای ایران.
و چقدر قشنگ است که آخر قصه ی مدافعانِ نفس پیچیده شدن در آغوشِ پرچمِ وطن بشود .
از صمیم قلب قدردان شماعیم که برای
نفسِ ما از نفسهایتان گذشتید:))
#بهارنوشت
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
ورود سگ و آمریکایی به خلیج فارس ممنوع❌
حالا دیدید این خلیج ، خلیجِ فارسه نه عرب؟🦦
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
تو سریال ساحره میگفت
شاید خدا بهت عمر داده که دست یکی از بنده هاشو بگیری :)
ما زمان جنگ ۸ ساله نبودیم..
ولی خوشحالم که تلوزیون روایت فتح میزاره قشنگ کیف میکنم به صدای شهید آوینی===)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
ما زمان جنگ ۸ ساله نبودیم.. ولی خوشحالم که تلوزیون روایت فتح میزاره قشنگ کیف میکنم به صدای شهید آوین
من از نسل همان مادر ها و زنانی هستم که در پشت جبهه نوک بادام ها را به چاقو برمیداشتند و در دهان میگذاشتند تا اگر کمی تلخی ، دهانشان را گَس کرد برای رزمندگان نفرستند که اذیت نشوند:))
#بهارنوشت