هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
تو سریال ساحره میگفت
شاید خدا بهت عمر داده که دست یکی از بنده هاشو بگیری :)
ما زمان جنگ ۸ ساله نبودیم..
ولی خوشحالم که تلوزیون روایت فتح میزاره قشنگ کیف میکنم به صدای شهید آوینی===)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
ما زمان جنگ ۸ ساله نبودیم.. ولی خوشحالم که تلوزیون روایت فتح میزاره قشنگ کیف میکنم به صدای شهید آوین
من از نسل همان مادر ها و زنانی هستم که در پشت جبهه نوک بادام ها را به چاقو برمیداشتند و در دهان میگذاشتند تا اگر کمی تلخی ، دهانشان را گَس کرد برای رزمندگان نفرستند که اذیت نشوند:))
#بهارنوشت
به قول حامد عسکری کلمات گاهی کار جوشانده ی گل گاوزبان را میکنن:)))))))))))
خیلی خوشحالم که از زینب و نورا بزرگترم😭🙌
از نظررر سن ....
از زینب ۵۴ روز
از نورا ۱۴ روز
بزرگترمممم🦦
و کامل میتونم بهشون زور بگم
( البته نمیگم بچه خوبیم😭🤡)
(آمممم ... بیاید به قد نگاه نکنیم چون اگه منو باهاشون مقایسه کنید حتی اندازه بچشونم نیستم اندازه جوجوعم کنارشون 😭🐥)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
دقیقا در مقایسه باهاشون همینم:😭🤏 خودت نازیی🤏🎀
بالاخره باید دو نفر باشن ازت قدبلندتر که ازت مراقبت کنن کسی مزاحمت نشه دیگه😔؟:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بالاخره باید دو نفر باشن ازت قدبلندتر که ازت مراقبت کنن کسی مزاحمت نشه دیگه😔؟:)
بعلهههه بعلههه
من کاملا راضی ام ازین وضعیت چون راحت بغلم میکنن . مثلا کامل تو بغل زینب میتونم مث بچه بخوابم😭