eitaa logo
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
656 دنبال‌کننده
922 عکس
573 ویدیو
6 فایل
به‌نامِ او ☫ مأوا؟پناهگاه(: اینجا؟پناهگاهِ جانِ من(: . جهانم بدون حـسـیـن الف ندارد … :) . « @Im_Bao »←من‌ . ناشناس ها ↓ « https://eitaa.com/MY_MAVA/5437 » چنل ناشناس ↓ « https://eitaa.com/nashenas_mava » . اگر میل به ماندن داری ؛ خوش آمدی: )
مشاهده در ایتا
دانلود
[بَرایِ شُهَدایِ نَفَس] و ما مدیون شهدایِ نَفَس‌یم:) خبر رسید افرادی از کمبود نفس به شهادت رسیدند و داغ دلم تازه شد و این داغ که بر دلم نشست واژه شدند . واژه های این متن . ‌ . . شهدایی که تنشان کامل سالم بوده . ولیکن اکسیژن نبوده . نفس کم آوردند زیر آوار . تا آخرین لحظه میگفتند نفس کم داریم ، در حال کمک گرفتن بودند که باز همان مکان مورد اصابت موشک قرار گرفت. . . اینها مدافع ِنفس بودند:) پاسدار نفسِ مردم . . . با مولکول به مولکول نفس هایشان جنگیدند برای وطن . . . برای ایران. و چقدر قشنگ است که آخر قصه ی مدافعانِ نفس پیچیده شدن در آغوشِ پرچمِ وطن بشود . از صمیم قلب قدردان شماعیم که برای نفسِ ما از نفس‌هایتان گذشتید:))
اهل غمِ تنهایی به علی رو بزنید که پدر غمِ تنهایی‌ست او...
ده دیقس زل زدم به این عکس فقط میگم چه عکسی ، چه عکسی ، چه عکسی. اگر فاطمه نبود جهان خلق نمیشد. ( زوم کنید به جزئیات نگاه کنید)
هدایت شده از انتهای‌ِخیابان‌ِکشوردوست=)
تو سریال ساحره می‌گفت شاید خدا بهت عمر داده که دست یکی از بنده هاشو بگیری :)
آقای حمید هیراد میگفت: وطن فروش ، وطن رو به جهنم میبره. خدا رحمتتون کنه🖤
ما زمان جنگ ۸ ساله نبودیم.. ولی خوشحالم که تلوزیون روایت فتح میزاره قشنگ کیف میکنم به صدای شهید آوینی===)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
ما زمان جنگ ۸ ساله نبودیم.. ولی خوشحالم که تلوزیون روایت فتح میزاره قشنگ کیف میکنم به صدای شهید آوین
من از نسل همان مادر ها و زنانی هستم که در پشت جبهه نوک بادام ها را به چاقو برمی‌داشتند و در دهان می‌گذاشتند تا اگر کمی تلخی ، دهانشان را گَس کرد برای رزمندگان نفرستند که اذیت نشوند:))
شبای قدر امسال چقدر قشنگ بود.✨
به قول حامد عسکری کلمات گاهی کار جوشانده ی گل گاوزبان را میکنن:)))))))))))