eitaa logo
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
659 دنبال‌کننده
920 عکس
571 ویدیو
6 فایل
به‌نامِ او ☫ مأوا؟پناهگاه(: اینجا؟پناهگاهِ جانِ من(: . جهانم بدون حـسـیـن الف ندارد … :) . « @Im_Bao »←من‌ . ناشناس ها ↓ « https://eitaa.com/MY_MAVA/5437 » چنل ناشناس ↓ « https://eitaa.com/nashenas_mava » . اگر میل به ماندن داری ؛ خوش آمدی: )
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه بودن . اول هزار تا گروه و سرود و اجرا اینا بود بعد برعکس همیشه هم آقای شیرکاکائو زودتر اومدن(نسبت به جراهای قبل)👩‍🦯 (همون بهتر زودتر اومد وگرنه زینب پا میشد میرفت💔) اینقدر گوشی رو بالا گرفتم که از آقای قلیچ فیلم بگیرم اینقدر بالا بود قندم افتاد. تا به خودم اومدم سه تا تِرَک خوند بابا،دست‌آخر،ایلیا و بعد خدافظی کرد رفت 🗿 منم چون هم قبلا ازشون امضا داشتم هم عکس کلا نرفتم دنبال عکس و امضا ولی مثل اینکه اون پشت همه ریختن سرشون و همه عکس گرفتن و حرفم زدن👩‍🦯 آقای قلیچم عادت دارن با خودشون بارون میارن ، بارون شدید قشنگ موش آب کشیده شدیم🦦 ارع دیگه این بود همین از امروز میدون انقلاب 🚶‍♀
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
بعد با همون لباس اجرای مشهد بودن .. باور کنید خونه نرفتن از فرودگاه یه راس اومدن میدون انقلاب شیرکاکائو 👩‍🦯
اصلانم به اون لحضه که صداشون گرفت اشاره نمیکنم و قهقه نزدم🤡🗿
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
عجیب بود زود اومدنشون . چون اکثرا آخرین اجرا بودن و آقای خراسانی که گفت خاننده خوشتیپ و.... اونجا بود که برگشتم سمت زینب اینطوری بودم که امکان نداره😃 زینب گف نیاد میرم 💔 من که میدونم خدا حرف زینبو شنید زودتر اومد ولی نمیتونم ثابت کنم🗿
الان هر چی فیلم هارو میبینم بجای این که سوژه آقای قلیچ باشه ... یا رعد و برقه یا کله ی مردم یا پرچمِ جلوم که کلا جلو دید رو گرفته بود😃💔
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
الان هر چی فیلم هارو میبینم بجای این که سوژه آقای قلیچ باشه ... یا رعد و برقه یا کله ی مردم یا پرچمِ
یه مرده ام بود اصلا بعد خوندن قلیچ دیگه تو حال خودش نبود پرچمو تکون میداد قشنگ کورمون کرد🙂💔
ـ وقتی آسمون فریاد می‌زنه((: زیبایی های آسمانِ امشب :))) بماند به یادگار از تجربه ثبت رعدوبرق ⁴⁰⁵.².⁹
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
مثل اینکه این سری آقای قلیچ اعصاب داشتن نشستن با همه عکس گرفتن من نرفتم🗿 اوندفعه که من رفتم بد نگا میکرد بخدا 🦦
خبریه اینهمه خواب دیدید از من ؟ اتفاقی قراره بیفته؟ خیره ايشالا🦦