https://eitaa.com/gharar_229/2153
حسادت نکن بابا .
ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه بودن .
اول هزار تا گروه و سرود و اجرا اینا بود بعد
برعکس همیشه هم آقای شیرکاکائو زودتر اومدن(نسبت به جراهای قبل)👩🦯
(همون بهتر زودتر اومد وگرنه زینب پا میشد میرفت💔)
اینقدر گوشی رو بالا گرفتم که از آقای قلیچ فیلم بگیرم اینقدر بالا بود قندم افتاد.
تا به خودم اومدم سه تا تِرَک خوند بابا،دستآخر،ایلیا و بعد خدافظی کرد رفت 🗿
منم چون هم قبلا ازشون امضا داشتم هم عکس کلا نرفتم دنبال عکس و امضا ولی مثل اینکه اون پشت همه ریختن سرشون و همه عکس گرفتن و حرفم زدن👩🦯
آقای قلیچم عادت دارن با خودشون بارون میارن ، بارون شدید قشنگ موش آب کشیده شدیم🦦
ارع دیگه این بود همین از امروز میدون انقلاب 🚶♀
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
بعد با همون لباس اجرای مشهد بودن ..
باور کنید خونه نرفتن از فرودگاه یه راس اومدن میدون انقلاب شیرکاکائو 👩🦯
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
عجیب بود زود اومدنشون .
چون اکثرا آخرین اجرا بودن
و آقای خراسانی که گفت خاننده خوشتیپ و....
اونجا بود که برگشتم سمت زینب اینطوری بودم که امکان نداره😃
زینب گف نیاد میرم 💔
من که میدونم خدا حرف زینبو شنید زودتر اومد ولی نمیتونم ثابت کنم🗿
الان هر چی فیلم هارو میبینم بجای این که سوژه آقای قلیچ باشه ...
یا رعد و برقه یا کله ی مردم یا پرچمِ جلوم که کلا جلو دید رو گرفته بود😃💔
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
الان هر چی فیلم هارو میبینم بجای این که سوژه آقای قلیچ باشه ... یا رعد و برقه یا کله ی مردم یا پرچمِ
یه مرده ام بود اصلا بعد خوندن قلیچ دیگه تو حال خودش نبود پرچمو تکون میداد قشنگ کورمون کرد🙂💔
ـ وقتی آسمون فریاد میزنه((:
زیبایی های آسمانِ امشب :)))
بماند به یادگار از تجربه ثبت رعدوبرق
⁴⁰⁵.².⁹
#ازدیددوربینم
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
مثل اینکه این سری آقای قلیچ اعصاب داشتن نشستن با همه عکس گرفتن من نرفتم🗿
اوندفعه که من رفتم بد نگا میکرد بخدا 🦦