مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شهادتت مبارک آقا سیدمحمدباقرهاشمی:) دست مارو هم بخاطر گریه هایی که پای روضه شما کردیم:) مثل حضرت قاس
شب علیاکبر بود دلمون برات تنگ شد:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
اع نباید بگیم مرگ بر آمریکا؟
نمیدونستم نباید بگم مرگ بر آمریکا.
کاش زودتر میگفتن نگم مرگ بر آمریکا.
حالا نگیم مرگ بر آمریکا چیکار کنیم؟
من دیگه نگم مرگ بر آمریکا؟
وا مگه لجبازم بگم مرگ بر آمریکا؟