مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
.
امشب همون شبیه که ۴ ماه منتظرش بودیم.
منتظر بودیم با دل زخمی که رسوندیم به تاسوعا بگیم «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»
و بیشتر از پیش درک کردیم نیامدن علمدار را :))))
.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
. توی "دلگیرم از همه الا خودِ حسین"ترین حالت ممکنم . .
.
توی"حسین جان ؛ مارا کسی نخواست ،
تو هم گر نخواستی ؛ در گوش مان بگو که بمیریم گوشهای "ترین حالت ممکنم.
.
اولین تایپوگرافی رسمیم باشه ؟(:
خودم خیلی دوسش میدارم ...
پر از ایراده ولی خب به بزرگی خودتون ببخشید
#تایپوبهار
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
متوجه شدم اینکه آدم های مورد علاقت دو طرفت بشینن و همزمان باهم داشته باشی شون واقعا حس جالبیه:)