اولین تایپوگرافی رسمیم باشه ؟(:
خودم خیلی دوسش میدارم ...
پر از ایراده ولی خب به بزرگی خودتون ببخشید
#تایپوبهار
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
متوجه شدم اینکه آدم های مورد علاقت دو طرفت بشینن و همزمان باهم داشته باشی شون واقعا حس جالبیه:)