مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
نوشتند حسودیم؛
چرا مینویسن عسگری؟
حرصم در میاد
عسکری درستههقتقکقنقننقنقم
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
خدا چراغ خوابشو روشن کرده🚶♀ #ازدیدِدوربینم
این سه تا دراز چی میگن تو عکسم؟
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شما فقط بنویس زینب خانوم ما فقط بشنویم حال کنیم=) #زینبینوشت
شما فقط بنویس زینب خانوم
ما فقط بشنویم حال کنیم=)²
#زینبینوشت
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
حسین ستودهچقدر اسم قشنگت گریه داره (1).mp3
زمان:
حجم:
3.3M