محمدمهدی
❌️اکانت مملکته یه توییت زده گل بهخودی محض! نوشته افرادی که در نزدیکی این مکانها قتل عام شدند! حال
حروم...لا اله الا الله (حیف زبونی که به شما نجاست پرستا فحش بده) تو هر قبرستونی تو این دنیا پیدا کنی به کسی که به کلانتری حمله میکنه گل نمیدن والله
هدایت شده از میموکراسی | میمسیاسی
جالبه
یه قطره خون از دماغ یه سطلی ریخته نشده
بعد در مقابل سر چندتا از مخالفانشونو شکستن و افتخار میکنن که کورشون کردیم
در عین حال هم میگن شما اسلحه دارین و ما مظلومیم!!!
یهودصفتی در مغز و گوشت و استخوان جریان سطلنتطلبی ریشه کرده
🗃 Join Us : @Memeocrocy
یک سوال از حامیان براندازی نظام جمهوری اسلامی که میخوام تو ناشناس پاسخ بدن:
فرض کنید شما نتوانستید انتظارات مردم رو برآورده کنید و جمعیت زیادی علیه شما به خیابان ها و دانشگاه ها ریختند و علیه شخص اول حکومت آینده شما شعار های ساختار شکنانه دادند و در فضای مجازی به نوامیس و عزیزان شما حامیان حکومت آینده فحاشی کردند و در خیابان شما و هم فکرانتان را به آتش کشیدند و پرچم ملی حکومت آینده را به آتش کشیدند،
شما به عنوان متولیان و حامیان براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران چه برخوردی را مناسب مخالفان خودتان می دانید؟ در ناشناس بفرمایید 👇
https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
دست به دست کنید به دست مخالفین برسه
محمدمهدی
یک سوال از حامیان براندازی نظام جمهوری اسلامی که میخوام تو ناشناس پاسخ بدن: فرض کنید شما نتوانستید
حرف شما خیلی زیبا و شیرینه اما آیا حکومتی خودش رو به رفراندوم گذاشته؟
آیا مردمی که تو خیابون عصبانی ان با عذرخواهی شما آروم میشن؟
آیا کنار رفتن یک حکومت حتی غلط بدون جایگزین باعث هرج و مرج بیشتر نمیشه؟
توضیحات بیشتر رو از دوست عزیزم رفیق حسین فوروارد میکنم براتون👇
محمدمهدی
حرف شما خیلی زیبا و شیرینه اما آیا حکومتی خودش رو به رفراندوم گذاشته؟ آیا مردمی که تو خیابون عصبانی
این جواب که خنده دار از آب در اومد
جواب های دیگه ای ندارین؟