محمدمهدی
حرف شما خیلی زیبا و شیرینه اما آیا حکومتی خودش رو به رفراندوم گذاشته؟ آیا مردمی که تو خیابون عصبانی
این جواب که خنده دار از آب در اومد
جواب های دیگه ای ندارین؟
محمدمهدی
حرف شما خیلی زیبا و شیرینه اما آیا حکومتی خودش رو به رفراندوم گذاشته؟ آیا مردمی که تو خیابون عصبانی
نمیخوام فراتر از سوال پیش برم
ولی تو اصل براندازی وقتی باید محقق شه که یک جایگزین یا به اصطلاح الترناتیو واحد داشته باشید.
متأسفانه الان آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی چه بخواهید قبول کنید چه نخواهید نیست.
جامعه ایرانی خواه ناخواه ۴۷ ساله با اصطلاحات دموکراسی و حقوق شهروندی آشناست.
این جامعه ایران نمیتونه انحصار بی دلیل قدرت رو در یک نفر که رضا پهلوی باشه تحمل کنه.
این در فرضیه که رضا پهلوی یک کابینه کامل و یک ارتش تمام عیار و یک بنیان فکری محکم داشته باشه
اما چیزی که هست اینه که خود پهلوی هم مخالفه با این مسئله. و میخواد رهبر دوران گذار باشه
گذار به چه حکومتی؟ چه سیستمی؟ فقط با رفراندوم تعیین میشه؟
آیا جامعه سلطنت طلب، برانداز های رادیکال، گروهک های تجزیه طلب این رفراندوم رو میپذیرند؟ آیا افرادی که در خیابان ها مردم مخالف خودشون رو سلاخی کردند بعد رفراندوم کاملا قانون مدار هستند؟
کمی تخیلی است..
خب این بحث اینجا بمونه
با این فرض جلو میریم که الان در اسفند ۱۴۰۴ یک رهبر اجماع ساز واحد و مقتدر با تیم و کابینه ای کامل و با انسجام فکری داریم که به عنوان جایگزین حکومت جمهوری اسلامی آماده است و بلافاصله بعد از سرنگونی میتواند زمام امور را در دست بگیرد.
در این صورت راه حل این حکومت برای برخورد با مخالفین چیست؟
هدایت شده از گفتولوژی
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خطاب به دانشجویان عزیز
شیطان از اسم خدا میترسه
بندگان شیاطین رو با اسم خدا دورشون کنید
قراره تو این آشوب داعشجو ها دوباره یه بی گناهی رو (ترجیحا دختر) با چاقویی که دست همین حیوانات هست به کشتن بدن تا دوباره کشور رو برای حضور موساد و کشته سازی بیشتر آماده کنن.
تهشم به کلانتری حمله کنن بسیجی سر ببرن به یکی از بابا هاشون زنگ بزنن بگن به مامان نگو
مثل حرامزاده رفتار کردن شیوه جبهه کفره..
محمدمهدی
قراره تو این آشوب داعشجو ها دوباره یه بی گناهی رو (ترجیحا دختر) با چاقویی که دست همین حیوانات هست به
پس خانم یا آقای دانشجویی که به خاطر این فضای مجازی بی صاحب گول خوردی
تو گله کفتار های قرآن سوز شرکت نکن...
ترامپ رسماً و شرعاً و عقلاً مردم ایران رو تهدید کرد ولی برانداز جماعت چون از عقل بهره نمیبره داره حرف ترامپ رو فلان و فلان براش میاره که نه منظورش مردم جمهوری اسلامیه😂