eitaa logo
محمدمهدی
674 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
به لفظ انتقام شخصی توجه نداشتی متاسفانه انتقام شخصی یعنی یک آدمی از غیر جریان مسئول حمله کنه به یه آدم عادی مثلاً یه بسیجی و اون رو بکشه. چیزی که در خیابان ها شاهد بودیم. انتقام شخصی اینه. اما راجع به خلخالی که سران و موثران و حامیان بزرگ حکومت سابق رو اعدام کرد انتقاد ها و نظرات مختلف بسیاره. اما در ادامه دیدیم که ارتش حفظ شد و ارتش و نظامیان اون موقع که در سرکوب انقلاب ۵۷ شرکت داشتند منحل نشد و صیاد ها و قرنی ها رو به ایران داد. ضمن اینکه باید ذکر کرد برخورد با سران حکومت سابق ایدئولوژیک بود و آلترناتیو آینده ایران(؟) ایدئولوژی خاصی نداره که طبق اون کسی رو اعدام نکنه. چیزی که ما در ۵۷ دیدیم این بود که میگفتن برادر ارتشی و گل می‌دادند و همین باعث شد روز های آخر ارتش به مردم بپیونده اما در به اصطلاح انقلاب فعلی حمله همه جانبه به نیروی نظامی و انتظامی رو شاهدیم. درحالی که سال ۵۷ اصلا خبری از این ها نبود.. شما هم باز از چهارچوب سوال خارج شدید و بحث رو بردید روی علل مشکلات و انقلاب ۵۷ لطفاً روی متن سوال من تمرکز کنید
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نتیجه این شد که تو برانداز حکومت نیستی و منتقد حکومتی. که چرا این حکومت زودتر به حرف مردم گوش نکرد و چرا کار رو به اینجا رسوند. این حرف همه طرفداران جمهوری اسلامیه. و تو هم نظری غیر از این ازت ندیدم. در واقع اکثر اونایی که توهم براندازی دارن برانداز نیستند. منتقدند. افرادی هستند که اگه وضعیت معیشت بهبود بیابه یا به قول دوستمون، تحریم ها برطرف بشه تهش پای این حکومت هستند هرچند به طور کامل باب میلشون نباشه. هیچی همین :)
محمدمهدی
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نت
اون شلیک هم خواسته ابتدایی هیچ حکومتی نیست همون‌طور که خودت اقرار کردی. آشوب باعث این میشه که حکومت به این راضی شه. وگرنه در اعتراضات اصل اول هر حکومتی خارج نشدن از چهارچوبه مثل چیزی که ما از ۸ تا ۱۸ دی دیدیم و در اکثر اعتراضات مردم مسلح نبودن و پلیس هم از اسلحه استفاده نکرد. حتی همون ۱۸ دی هم تا به آشوب کشیده نشد از اسلحه استفاده نشد.
محمدمهدی
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نت
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ از لحظه اعلام سرنگونی تا استقرار حکومت جدید لحظه به لحظه برام روایت کن.
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
ذات براندازی غلط اینه ها.. حرفش تو مصداقه ولی میخواد مبنا رو بزنه😂🤦‍♂ من به دکوراسیون این ساختمون نقد دارم و به لوله کشی گاز چون چند نفر رو کشته. به نظرم به جای اصلاح لوله کشی و چندتا مورد دیگه کل ساختمون رو منفجر کنیم
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
برام عجیب بود که چرا یه برانداز بدون توهین صحبت کرده که دیدم نوشته عستاد😂😂😂
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
شما چه کار بقیه دارید جنبش گفتار نیک نباید یه فحش کوچیک هم بده خب ☺️ با اشتباه دیگران اشتباه خودتون رو توجیه نکنید
اینکه شد مثال طرفدارای جمهوری اسلامی که میگن مدیریت تغییر کنه. البته حق دارید.‌ چون برانداز ها خیلی نسبت به مفهوم کلمه انقلاب و تغییر حکومت تصور درستی ندارند. منتها تغییر حکومت همون تخریب ساختمونه نه تغییر مدیر.
محمدمهدی
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
مهندس اگه طرف مقابلتون با ماشین آتش نشانی که برای متفرق کردن باید آب بپاشه این کارو کرد چی؟