محمدمهدی
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نت
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است.
میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟
از لحظه اعلام سرنگونی تا استقرار حکومت جدید لحظه به لحظه برام روایت کن.
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
ذات براندازی غلط اینه ها..
حرفش تو مصداقه ولی میخواد مبنا رو بزنه😂🤦♂
من به دکوراسیون این ساختمون نقد دارم و به لوله کشی گاز چون چند نفر رو کشته.
به نظرم به جای اصلاح لوله کشی و چندتا مورد دیگه کل ساختمون رو منفجر کنیم
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
برام عجیب بود که چرا یه برانداز بدون توهین صحبت کرده که دیدم نوشته عستاد😂😂😂
محمدمهدی
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
مهندس اگه طرف مقابلتون با ماشین آتش نشانی که برای متفرق کردن باید آب بپاشه این کارو کرد چی؟
متأسفانه سوال رو خیلی جلوتر طرح کردم
یعنی تو فرض سوال به حکومت احتمالی آینده مشروعیت دادم.
فردا این سوال رو مطرح میکنیم که بلافاصله بعد از سرنگونی قراره چه اتفاقی بیوفته و برنامه حکومت آینده چیه و چرا توسط تریبون های رسمی براندازی به برنامه ها پرداخته نمیشه و صرفاً میگن اینا برن..
خب اگه وسط جمعیت تیم های مسلح بودن که هدفشون کشته سازی علیه حکومت شما بود و گروهک های تروریستی فعال بودن میخواید چه کار کنید؟
حرف شما حرف نظام حاکم فعلی هم هست.
چه تضمینی هست موقع عمل مخالفین شما حرفای مخالفین فعلی رو نزنند؟
آیا اگه اون موقع مردم مخالف شما به دروغ آمار های جعلی دادند شما بر حکومت باقی میمانید یا به قول نظر خودتون استعفا میدید؟
منتظر تعریف مو به مو هم هستم چون هیچ کسی نتونسته بگه
از هزار رهبر براندازی کسی برنامه جامع ارائه نداده مگر وابستگی به دیگر قدرت ها..