eitaa logo
محمدمهدی
673 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
محمدمهدی
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نت
اون شلیک هم خواسته ابتدایی هیچ حکومتی نیست همون‌طور که خودت اقرار کردی. آشوب باعث این میشه که حکومت به این راضی شه. وگرنه در اعتراضات اصل اول هر حکومتی خارج نشدن از چهارچوبه مثل چیزی که ما از ۸ تا ۱۸ دی دیدیم و در اکثر اعتراضات مردم مسلح نبودن و پلیس هم از اسلحه استفاده نکرد. حتی همون ۱۸ دی هم تا به آشوب کشیده نشد از اسلحه استفاده نشد.
محمدمهدی
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نت
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ از لحظه اعلام سرنگونی تا استقرار حکومت جدید لحظه به لحظه برام روایت کن.
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
ذات براندازی غلط اینه ها.. حرفش تو مصداقه ولی میخواد مبنا رو بزنه😂🤦‍♂ من به دکوراسیون این ساختمون نقد دارم و به لوله کشی گاز چون چند نفر رو کشته. به نظرم به جای اصلاح لوله کشی و چندتا مورد دیگه کل ساختمون رو منفجر کنیم
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
برام عجیب بود که چرا یه برانداز بدون توهین صحبت کرده که دیدم نوشته عستاد😂😂😂
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
شما چه کار بقیه دارید جنبش گفتار نیک نباید یه فحش کوچیک هم بده خب ☺️ با اشتباه دیگران اشتباه خودتون رو توجیه نکنید
اینکه شد مثال طرفدارای جمهوری اسلامی که میگن مدیریت تغییر کنه. البته حق دارید.‌ چون برانداز ها خیلی نسبت به مفهوم کلمه انقلاب و تغییر حکومت تصور درستی ندارند. منتها تغییر حکومت همون تخریب ساختمونه نه تغییر مدیر.
محمدمهدی
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
مهندس اگه طرف مقابلتون با ماشین آتش نشانی که برای متفرق کردن باید آب بپاشه این کارو کرد چی؟
خب اول اینکه فحش روزه رو باطل نمیکنه دوم اینکه من کسی رو تطهیر نکردم فقط گفتم پاسخگوی رفتار خودتون باشید و توجیه نیارید. سوم اینکه بی غیرت ترین مسلمون، مسلمونیه که با اونی که قرآن میسوزونه یه نظر داشته باشه. چهارم اینکه از پاسخ به سوال باااز هم طفره رفتید..
متأسفانه سوال رو خیلی جلوتر طرح کردم یعنی تو فرض سوال به حکومت احتمالی آینده مشروعیت دادم. فردا این سوال رو مطرح میکنیم که بلافاصله بعد از سرنگونی قراره چه اتفاقی بیوفته و برنامه حکومت آینده چیه و چرا توسط تریبون های رسمی براندازی به برنامه ها پرداخته نمیشه و صرفاً میگن اینا برن..