اینجاست که سرمایه اجتماعی ملی ایران به یغما میره و کشور هیچ جوره از جنگ ها سربلند نمیکنه. چون:
۱- اعتماد عمومی به واسطه دروغ های سابق خدشه دار شده.
۲- جمعیت کثیری از مخالفان که فکر میکردند با تغییر حکومت همه چیز درست میشه ناامید شدند.
۳- ایدئولوژی که مردم رو دور هم جمع کنه ندارید چون در طول مسیر براندازی لیدر هاتون صریحا به مقدسات و دیگر قومیت ها توهین کردند.
همه این ها اتفاقاتیه که بعد براندازی قراره سر ایران بیاد
جدا از اینکه در بدبینانه ترین حالت هنوز شما حداقل ۳۰ میلیون موافق سرسخت دارید که تو هر راهپیمایی شرکت میکنه و تک تکشون رو با فحاشی تهدید به سلاخی کردید.
خیلی از این هارو هم در آشوب های گذشته سر بردید و خانواده های اینا دل خوشی از شما ندارند..
این سی میلیون موافق حکومت به کنار.
و در بدبینانه ترین حالت بیست میلیون قشر خاکستری دارید که علنآ حامی نظام نیستند اما با ناآرامی های بعدش مشکل در دارند و در کف جامعه نسبت به وضعیت مزخرف فعلی رضایت نسبی دارند و آماده تغییر نیستند.
این افراد اگه با برنامه و جایگزین واحد مواجه نشن طبیعتاً با شما همراه نمیشن
نکته آخر اینکه در مجامع بین المللی، شخصیتی که به عنوان رهبر دوران گذار معرفی کردید مضحکه عام و خاص شده و از ترامپ تا گراهام نتونستن علنی ازش حمایت کنن و مسخره اش میکنن.
این یعنی بر خلاف آقای خمینی ۵۷ که جلوی منزلش در پاریس صف کشیده میشد و با هر بیانیه اش دنیا میلرزید رهبر فعلی شما نتونسته این جدیت رو از خودش نشون بده و جذبه داشته باشه.
برعکس با عیاشی و مسخره بازی سعی در اتلاف وقت داره و بارها گفته حاضر نیست خودش رو فدای ایران کنه.
خلاصه اینکه تو امکان وقوع حکومت جدیدتون هزاران صفحه حرفه...
چه برسه به روش برخورد با مخالفاتون
محمدمهدی
تا سه چهار خط اول یعنی به نتیجه رسیدم. ادامه مطلب هم تا حد بسیار بسیار زیادی با شما موافقم. اما راهش
بذارید بحث رو تغییر بدم..
تا وقتی بگیم اونجا فساده راهمون نمیدن
اونجا پارتی بازیه کاری از پیش نمیره.
شما بیا واقعاً دانشش رو داشته باش برو جلوی حکومت وایسا و همین پروپاگاندایی که برای سرنگونیش به خدمت گرفتی رو برای کمک به مردم از طریق همین حکومت به خدمت بگیر.
یعنی شما به عنوان یک اقتصاد دان جوان و یک مدیر موفق برو تو ساختار.
راهت ندادن؟ از همه شانتاژ های رسانه ای استفاده کن که اینا یه متخصص رو راه نمیدن.
متأسفانه ما نه درس درست خوندیم و نه جرئت اصلاح داریم.
فقط تغییر..
شوخی براندازی تا وقتی رضا پهلوی رأسشه به نتیجه نمیرسه.
تنها راه بسیج شدن نخبه های مملکته.
یه سری نخبه ها ماهواره ثریا درست میکنن و حکومت روش مانور میده
یه سری هم میرن در خدمت اونور.
اگه حکومت یه نخبه رو داره پس میزنه با شانتاژ علیهش اون رو به فراری دادن نخبه ها متهم کنید!
بگید آقای جمهوری اسلامی. تو که ادعات فلانه چرا نمیذاری فلان شخص کاره ای بشه.
اعتراضات باید در مسیر پیشرفت ایران باشه نه تخریب..
وقتی فشار رو به احقاق حق زیاد کنیم دولت مجبور به شنیدن میشه.
ما اعتراض رو به غیرقانونی بودن میشناسیم..
در حالی که به راحتی میشه مجوز تجمع مقابل فرمانداری و استانداری گرفت و پلیس هم سرپا بایسته تا به آشوب کشیده نشه.
دولت گوش نمیده؟ اعتراض رو بیشتر کنید. تحصن کنید.
انصافا برای دلسوز ایران بودن بیایید اصلاحش کنید نه ویران...
من سعی میکنم پیشرفت های انقلاب اسلامی رو تو این چند وقت بگم تا اولا فکر نکنید ۴۷ سال بدبختی تمام کشیدیم و بی فایده بوده و قبلش گل و بلبل بوده
دوما اینکه بگم پیشرفت هایی که رخ داده جایی بوده که مردم دلشون برای ایران سوخته.
چون این مسئولین از دل همین مردمن و نتونستن..
حکومت شاهنشاهی نیست که پسر شاه وزیر باشه و پسر عمه شاه فلان دفتر دار..
تا اینجا این بحث بمونه
(البته اون پیام دوستمون که گفت مو به موی براندازی رو میدونم رو خواهم خواند اگه تازه بود میفرستم کانال)