eitaa logo
محمدمهدی
673 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
تا اینجا این بحث بمونه (البته اون پیام دوستمون که گفت مو به موی براندازی رو می‌دونم رو خواهم خواند اگه تازه بود میفرستم کانال)
آغوش علی خانه امنی است پس از مرگ داخل شوم ای کاش در آن حصن حصینش یا رب برسانم به نجف دغدغه دارم کم بوسه زدم نوبت قبلی به زمینش..
آها مثل سوریه که همه تحریم هاش برداشته شد :)) نکته بعدی اینکه شوک مثبت به اقتصاد و رفع همه تحریم ها علی القاعده یک شبه رخ نمی‌ده و منطقی بخواهیم فکر کنیم حداقل سه سال طول می‌کشه تازه در صورتی که مردم یک نفر واحد رو انتخاب کرده باشند و کشور درگیر جنگ داخلی نشده باشه. چتر دفاعی آمریکا برای ایران کمی خنده داره. چون آمریکای ترامپ تو جنگ اوکراین ثابت کرد دنبال هزینه تراشی برای دفاع از یه کشور نیست و این چتر دفاعی وقتی رخ میده که منابع طبیعی مثل نفت و کنترل تنگه هرمز رو به آمریکا واگذار کنی. در ادامه آمریکا و اسراییل یا تسلیحات نظامی رو بمباران میکنن مثل سوریه، و یا خودشون میگن خودتون بمباران کنید. مثل لیبی نکته دیگه اینکه صنعت هسته‌ای سلح آمیز هم مثل عراق و لیبی و سوریه برای بی خطر کردن حکومت آینده قطعاً متوقف میشه و هسته ای صلح آمیز تماماً وابسته به واردات میشه. نکته دیگه اینکه ، نگه داری سرداران ضدحکومت جدید که تو حکومت قبلی خود شما تهدید به مرگ کردید مورد قبول خیلیا به خصوص تأثیرگذاران جنبشتون نیست و احتمال اینکه سرداران جدید بخوان علیه شما کودتا کنن بیشتره تا اینکه بخوان برای شما بجنگن. چون اونا ۱۸ و ۱۹ دی قتل عام همکار هاشون رو توسط شما دیدن و توسط حامیان فعلی فشار بسیار زیادی تهدیدشون می‌کنه و با اعتقادات فرمانده های فعلی حرف شما کاملاً متناقضه. مثل جنگ عراق داوطلب شدن به خاطر حفظ ایدئولوژی استقلال ملی بوده و اینکه شما میگی میریم زیر چتر دفاعی آمریکا این استقلال ملی رو خدشه دار می‌کنه. و اینکه حتما کشور هایی مثل ترکیه تمام قد برای برش یه تیکه کیک از ایران ساکت نمیمونن. ادامه..
محمدمهدی
آها مثل سوریه که همه تحریم هاش برداشته شد :)) نکته بعدی اینکه شوک مثبت به اقتصاد و رفع همه تحریم ها
اینکه میگی قدرت ندارن نشون از درک سیاسی بالای شماست. آمریکایی که داعش رو خلق کرد و خودش باهاش مبارزه کرد چه تضمینی هست ایران رو با ترکیه به مذاکره نگذاره و چه تضمینی هست لابی صهیونیستی کاخ سفید از تجزیه ایران حمایت نکنه و چه تضمینی هست دیگر کشور ها نخوان بخشی از ایران رو ببرن؟ راجع به چین و روسیه. اولا الان ایران دست اینا نیست و بعیده چین به همین راحتی راضی بشه بهترین شریک تجاریش دست دشمنشه و قطعا ناهمواری های بسیار زیادی رو تو ارتباط با جهان خواهیم داشت. خلاصه استدلال شما وابستگی و کندن قبر استقلال ملیه که در تاریخ کشور هایی که وابسته بودند عاقبت خوبی نداشتند و هیچ کشوری با وابستگی به آمریکا به سعادت نرسیده..
محمدمهدی
آها مثل سوریه که همه تحریم هاش برداشته شد :)) نکته بعدی اینکه شوک مثبت به اقتصاد و رفع همه تحریم ها
خروج از بحثی که داشتید با فرض یک آلترناتیو جامع بود. در پیام مثلاً واقع گرایانه شما اسمی از رفراندوم یا دوران گذار یا حضور اقلیت ها ندیدم.(شاید چشمام ضعیفه) و اینکه شما دوران گذار گل و بلبلی تعریف کردید و تنها خطر رو تجزیه شدن دیدید.(چیزی نیست. شاهزاده هم در این حد دیده) اما واقعیت اینه خطر جنگ داخلی و قبیله ای شدن ایران بیشتر از تجزیه است. چون شما فردای براندازی به هر نحوی، شاهد قیام رجوی هایی هستید که معتقدند هزاران شهید در این راه دادن و حق با اوناست. چون شما با سلطنت طلب هایی طرفید که معتقدند جاویدنام های زیادی دادن و باید حکومت شاهنشاهی باشه چون شما با جمهوری خواهانی طرفید که معتقدند رضا پهلوی باید رییس جمهور بشه و هیچ تضمینی برای رها کردن قدرت پس از اتمام مدت به شما نمی‌دن چون شما با جمهوری خواهانی طرفید که به هر نحوی با رضا پهلوی مخالفند چون شما با انقلابیون سابقی طرفید که طبق ایدئولوژیک دینی ایی که دارن شما محارب و غاصب شناخته میشید و می‌خوان حکومت رو از شما بگیرند در هر صورت جنگ داخلی بسیار بزرگتر از ۱۸ دی در انتظار ایرانه
در نهایت آینده براندازی ایران چیزی جز ویرانی ابدی ایران نخواهد بود. لایک های اینستاگرام حقانیت کسی رو تضمین نمیکنه. فالوور ها و ویو ها به کسی برنامه اداره حکومت نمی‌بخشه همین حرفی که شما زدید رو در طول این چندین سال برای اولین بار از یک برانداز شنیدم. حتی یک شخصیت رده چندمی اوپوزیسون هم از فردای ایران صحبت نکرده. چون میدونید تخریب الان بیشتر برای شما پیاده نظام جمع می‌کنه تا ترسیم آینده
خب چه کسی گفته پهلوی رهبر گذار باشه و چه تضمینی هست که پهلوی به دولت تکنوکرات به قول خودت واگذار کنه؟ و چه تضمینی هست اکثریت این رو بپذیرن؟ اینا احتمالات خیلی بعیدیه که تو دوران خود پهلوی ما ندیدیم چه برسه به پسرش.. اون دولت تکنوکرات چطور انتخاب میشه ؟ اون مجلس توسط چه ارگان بی طرفی رأی گیری میشه و چه تضمینی هست مخالفای حکومت شما مثل رجوی اینو بپذیرن؟ حکومت جدید دین رو سرکوب نکنه آیا مردم دین دار میتونن با روی کار بودن طاغوت مبارزه نکنند که واجب شرعیشونه؟ آیا مردم جامعه ای که مسجد آتیش زدن باز هم با حضور اسلام موافقت میکنن؟ افراد دین گرا یا دیندار؟ پاسخ نقضی خنده داری دادی چون همین گروهک های تجزیه طلب چند روز پیش برای تجزیه ایران هم پیمان شدند و پاش برسه قطعا خیانت های هم‌پیمان های فعلی اوپوزیسون رو میبینیم. حکومت سوریه تروریستیه؟ قبول. اما مردم سوریه هم عیناً با شعار های شما با اسد مبارزه کردن و سوریه با اینکه موقعیت استراتژیکی نداره اینطوری عروس هزار شوهر شده چه برسه به ایرانی که همینطوریش هیچی نشده هجمه شرق و غرب سرش زیاده.. و منابع نفت و گازش برای غرب یه چشمک درشت میزنه. می‌خوام بگم سوریه اونچنان منبعی نداشته داره تحقیر میشه چه برسه به ایران.. انقلاب ملی شما که تا الان با اسلحه کشی رخ داده و نمیتونی ردش کنی که مردم مسلح بودند و با توحش خون‌ریزی کردند(البته ممکنه نپذیری چون براندازی چشم حقیقت رو کور می‌کنه) اون فرد واحدتون حداقل ۴۰ درصد از خودتون باهاش مخالفن و خود اطرافیانش قبولش ندارن و واقعاً ردای حکومت براش گشاده. ادامه...
محمدمهدی
خب چه کسی گفته پهلوی رهبر گذار باشه و چه تضمینی هست که پهلوی به دولت تکنوکرات به قول خودت واگذار کنه
فرد واحدی که میگید سرکرده تروریست ها نیست پس مناسبه قیاس واقعاً بی نمکیه. چون لازم نیست کسی اسلحه دست گرفته باشه. اول اینکه وقتی آدمی بدون قدرت های جهانی نمیتونه حرکت بزنه و روی همسرش غیرت نداره و اون جملات خنده دارِ شهر زیرزمینی رو پنل خورشیدی می‌کنیم ازش سرمیزنه و سوادش رو آموزش پرورش شاهنشاهی رد کرده و تو مجلس ختم داداشش جوک میگه یعنی این بیشتر از اینکه جنم و عرضه سرکردگی یه گروهک تروریستی رو داشته باشه عرضه خانواده داری و زندگی شخصی خودش هم نداره. پیشنهاد میکنم کتاب من و شاهزاده رو بخونید.. اینکه ایران متحد اروپا شه و فروش نفت آسون تر شه با توجه به اینکه در تاریخ برای حکومتی با آرمان های ایده آل شما در همین ایران شاهد داریم پاسخ دادن به این حرفت کاملاً ساده است. تو حکومت بعدی وابستگی به صادرات نفت رو افزایش میدید و همین باعث بروز یه مشکل اقتصادی بزرگتر میشه. و با بالا و پایین رفتن قیمت نفت سفره مردم بالا و پایین میشه. باز هم خیلی فضا رو آرمانی و شیک تصور کردید که هیچ جنگ خیابانی رخ نمیده
اگه فرد واحدتون به فکر آزادی مردم ایران و رفاه مردم ایرانه چرا از حمله به زیرساخت‌هایی که خودش قراره برش حکومت کنه حمایت می‌کنه؟ و چرا از تحریم ها حمایت می‌کنه؟ اگه هدف کسی آبادانی ایران هست تو همین حکومت بیاد کمک کنه. چطور به قول شما سرداران فعلی باید به غلبه بر تجزیه طلب ها کمک کنن و مردم باید از ایران دفاع کنن؟ در همین حکومت به ایران کمک کنید. شاهزاده خیلی دلسوز وضعیت اقتصادیه کاری نکنه که مردم ایران با تحریم های درخواستیش زجر بکشن
این فرد واحدی که معرفی کردید هیچ درکی، تأکید میکنم هیچ درکی از جامعه فعلی ایران نداره. کسی که ۴۷ ساله داخل ایران رو ندیده کسی که یک نظر کارشناسی شده نداده کسی که یک هزارم درصد اقتدار ازش ندیدیم کسی که دخترش فارسی بلد نیست کسی که هربار عکس زنش تو بغل هزارتا مرد بیرون میاد کسی که ناموس برادرش رو بُر زده کسی که پرستار های شخصیش رو بعد اون همه خدمت ، مفتی اخراج کرده کسی که پول رفقای وفادار پدرش رو نداده کسی که حاضر نیست رو در رو بین مردم داخل ایران حاضر شه و یا حتی تو دل امنیت آلمان نره پشت شیشه ضدگلوله چطور به این آدم اعتماد کنم که کشور دستش باشه و به دولت به قول خودتون تکنوکرات بده؟
چطور ممکنه بلافاصله تحریم ها برداشته شه و با اروپا متحد شیم و همه چی گل و بلبل بشه؟ این تو خود علم اقتصاد هم خنده داره. این تکنوکرات هایی که مبتنی بر سواد هست رو میشه معرفی کنید؟ بهشتی دارید یا شریعتی یا خامنه ای یا مصباح؟ دقیقاً باسواد قشر برانداز کیه؟ چه نظریه پرداز و اندیشمندی دارید؟ چه نیروی با ثباتی دارید؟ هر کسی از شما یه پرایوت نامبر رو گوشیش بیوفته عکس رهبری میذاره پروف کسی رو دارید که مثل نواب موقع تیربارانش الله اکبر بگه؟ کسی رو دارید که مثل خمینی خبرنگار ها جلوش صف بکشن؟ کسی رو دارید که یه پیامش مردم رو بلرزونه؟ ندارید. کسی رو دارید که جامعه ایران رو بشناسه جامعه‌شناسی خونده باشه قدرت اجماع سازی داشته باشه بین اقلیت ها برابر سازی ایجاد کنه ندارید.