محدود کردن انتخاب و نابودی خلاقیت
آلبرت انیشتین قویا اعتقاد داشت که یادگیری و خلاقیت را نمیتوان با فشار تشویق کرد. وی برای این اعتقاد خود دلیل خوبی داشت. مدرسهای واقع در مونیخ که وی در کودکی به آن میرفت دارای روحیه خشن نظامی و تاکید بر حفظ کردن دروس بدون فکر بود و قواعد انضباطی سختی داشت.
برای انیشتین تجربه این که به او گفته شود چه چیز یاد بگیرد، چگونه آن را یاد بگیرد و دقیقا چگونه در امتحانها آن را تکرار کند واقعا دردناک بود. او احساسات خود را پس از یک دوره ویژه امتحان نهایی به این صورت تشریح میکند: «این اجبار چنان اثر بازدارندهای بر من داشت که پس از قبولی در امتحانهای نهایی، برای مدت یک سال دیدن هر نوع مسئله علمی برایم ناگوار بود.»
@M_madares
ان شاالله به زودی چند فیلم را تحلیل خواهیم کرد ...
کمک میکنه به انتخاب فیلم برای دانش آموزش یا حتی بالا بردن قدرت تحلیل فیلم دانش آموز
نکته ی بسیار مهم
♨️فیلم فقط برای سرگرمی نیس
@M_madares
سلام
خوبید
اگه قصد استخدام شدن در آموزش و پرورش را دارید پیام های بعدی را یه جایی ذخیره کنید
4_5936032445345303982.pdf
حجم:
23.16M
📚 دفترچه سوالات عمومی
🔺 آزمون آموزگاری اردیبهشت ۱۴۰۲
@M_madares
1_4451721564.pdf
حجم:
2.21M
📚 دفترچه سوالات اختصاصی
🔺 آزمون آموزگاری اردیبهشت ۱۴۰۲
@M_madares
1_4456858075-Copy.pdf
حجم:
8.11M
🔹پاسخنامه حیطه تخصصی🔹
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه آموزگاری ابتدایی و استثنایی
@M_madares
1_4460178874.pdf
حجم:
5.14M
📋دفترچه آزمون استخدامی همراه با پاسخنامه موسسه #نوین_استخدام
@M_madares
1_4352908155-Copy.pdf
حجم:
21.1M
📑 سوالات رایج در گزینش استخدامی و مصاحبه حضوری
همراه با پاسخهای تشریحی
بیش از 1500 نوع سوال شامل👇
🔸احکام اسلامی
🔸 تاریخ اسلام و معاصر
🔸 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
🔸 شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی
@M_madares
1.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#موشن_گرافیک
⭕️پرسش: آیا پس از «مرگ» ارتباط روح با عالم دنیا کاملا قطع می شود؟
سوال برخی دانش آموزان
@M_madares