فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#حجاب
رهبری توی سخنرانی به همین صوت لو رفته از علی نژاد اشاره کردن
@M_madares
بارگزاری پاور سیگار و قلیان در کانال روبیکا
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://rubika.ir/Bank_power
قابل توجه کسانی که تصمیم دارن وارد آموزش و پرورش بشن ان شاالله
۲ تا آزمون دیگه غیر آزمون قبلی پیش رو داریم
۱.آزمون دبیری
۲.آزمون پرورشی
واجدین شرایط داخل هر دو ثبت نام کنن
حدود ۸۰۰ نفر ظرفیت پرورشی استان اصفهان
@M_madares
یکی از قاتلین #حمیدرضا_الداغی قبلا مرتکب قتل عمد شده و با وساطت بزرگان شهر و پرداخت دیه از قصاص فرار میکنه. و الان مجددا مرتکب قتل میشه
یکی از فلسفههای قصاص همینه، بازدارندگی از قتل مجدد. حالا هی سلبریتیهایی که الان لال هستن دو روز دیگه میان هشتگ نه به اعدام میزنن. این هشتکهای نه به اعدام خودش عامل قتلهای دیگه میشه، قاتل همیشه دلش به همین حمایتها خوش خواهد بود و تو کارش مصمم تر میشه.
اگر در همین صحنه سبزوار به جای حمیدرضا_الداغی یکی از اون دو نفر کشته شده بود، امروز اینترنشنال و بیبیسی خودشون رو تیکه پاره میکردن، سلبریتیها میگفتن ماهم یک الداغی هستیم، تجمعات دانشجویی داشتیم، بزرگان حوزوی جریان اصلاحات بیانیه می دادند، اتحاديه اروپا بیانیه حقوق بشری می داد. بایدن کنار ملت! میایستاد، حکومت مسؤل مستقیم قتل بود و...
حسیندارابی
@M_madares
یه خسته نباشید مشتی و تبریک روز معلم به همه ی سربازان آقاجانمون امام زمان علیه السلام
روزتون مبارککککک🌹🌹🌹🌹
@M_madares
📜 برادر و خواهر معلم!
💠 در حالى كه فرصتها چون ابر مىگريزند و زمان همچون كودكان پابرهنه در كوچههاى شهر مىدود و ما در كار تماشاى «خسران» خويش، در معاملهاى كه هر ثانيه، «هستى» را با «نيستى» مبادله مىكنيم،
💠 آيا لحظهاى انديشيدهاى؟ و با طرح چند سؤال از خويش، ابرهاى بارور در گذر زمان را به «باريدن» و سيراب كردن، واداشتهاى
تا در بارش زلال آن به «رويش» و «فلاح» برسى؟ كه... «كه هستى»، «چه مىكنى»، «براى كه كار مىكنى»، «چرا كار مىكنى»، «در كجا هستى»، «به كجا مىخواهى بروى»، «به كجا رسيدهاى» و «به كجا رساندهاى»؟!!
💠 بگذار، صميمانه از تو بپرسم، اين سؤال را كه، راستى، «چرا معلم شدهاى؟»
💠 انگيزه و نيت تو براى انتخاب اين كار چه بوده است؟
آيا معلمى را به عنوان يك «شغل» همانند ساير شغلها، براى كسب درآمد گزيدهاى؟
💠 آيادر طلبِ يك كار به اصطلاح بىدردسر و با چند ماه تعطيلى با مزد و مواجب، بودهاى؟
💠 اگر چنين است، در خويش، تجديد نظر كن و مسئوليت خدايى و انسانىات را به خاطر آور، كه تو همانند يك كارمند اداره نيستى.
💠 تو با «انسانهايى» سر و كار دارى كه بسيارى از مسائل «زندگى» شان را از تو مىآموزند، اعمال و حركات تو را الگو قرار مىدهند.
💠 بخش عظيمى از شخصيتشان را «حرفها» و «رفتار» «تو» مىسازد.
اگر فاسد باشى، نسلهايى را فاسد كردهاى و اگر صالح باشى، نسلها را اصلاح كردهاى.
❛❛ عینصاد
📚 #تربیت_کودک | ص ۹
#⃣ #متن #بریده_کتاب #تربیت
@M_madares
محدود کردن انتخاب و نابودی خلاقیت
آلبرت انیشتین قویا اعتقاد داشت که یادگیری و خلاقیت را نمیتوان با فشار تشویق کرد. وی برای این اعتقاد خود دلیل خوبی داشت. مدرسهای واقع در مونیخ که وی در کودکی به آن میرفت دارای روحیه خشن نظامی و تاکید بر حفظ کردن دروس بدون فکر بود و قواعد انضباطی سختی داشت.
برای انیشتین تجربه این که به او گفته شود چه چیز یاد بگیرد، چگونه آن را یاد بگیرد و دقیقا چگونه در امتحانها آن را تکرار کند واقعا دردناک بود. او احساسات خود را پس از یک دوره ویژه امتحان نهایی به این صورت تشریح میکند: «این اجبار چنان اثر بازدارندهای بر من داشت که پس از قبولی در امتحانهای نهایی، برای مدت یک سال دیدن هر نوع مسئله علمی برایم ناگوار بود.»
@M_madares
ان شاالله به زودی چند فیلم را تحلیل خواهیم کرد ...
کمک میکنه به انتخاب فیلم برای دانش آموزش یا حتی بالا بردن قدرت تحلیل فیلم دانش آموز
نکته ی بسیار مهم
♨️فیلم فقط برای سرگرمی نیس
@M_madares
سلام
خوبید
اگه قصد استخدام شدن در آموزش و پرورش را دارید پیام های بعدی را یه جایی ذخیره کنید
4_5936032445345303982.pdf
23.16M
📚 دفترچه سوالات عمومی
🔺 آزمون آموزگاری اردیبهشت ۱۴۰۲
@M_madares
1_4451721564.pdf
2.21M
📚 دفترچه سوالات اختصاصی
🔺 آزمون آموزگاری اردیبهشت ۱۴۰۲
@M_madares