هدایت شده از اخبار استراتژیک
دکتر مصطفی ساداتی ارمکی، پدر ریحانه، علی و فاطمه
دانشمند هستهای ایرانی و متخصص فیزیک هستهای بود. برای کشتن او، موشکهای اسرائیلی منزلش را در حالی هدف قرار دادند که همسر و سه فرزندش و پدر و مادر همسرش آنجا بودند.
شناسایی آنها بدون آزمایش ژنتیک ممکن نبود. کسانی که در تشییع جنازه مشارکت داشتهاند میگویند تمام تابوتها سبک بودند، چون چیز زیادی از بدنهای اعضای این خانواده باقی نمانده بود.
دستگاه پروپاگاندای فارسیزبان اسرائیل تمام تلاشش را به کار برد تا این جنایت هولناک را با استناد به اینکه علیه یک دانشمند هستهای اتفاق افتاده است، عادیسازی کند و متفاوت با کشتار سایر غیرنظامیان جلوه دهد. گناه دکتر ارمکی این بود که مسیر زندگیاش را در دانش یافته بود و آن را در خدمت وطنش به کار بردهبود.
#فرزندان_ایران
Mostafa Armaki was an Iranian nuclear physicist. To assassinate him, Israel hit his home with his wife, children and in-laws in. All seven bodies were unidentifiable without DNA testing. Choosing science to serve his country, this was his “crime”. Iran honors him.
#KilledByIsrael
🔰 از هنر منحط داوینچی تا هنر متعالی فرشچیان
🔸 حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ سال پیش در زمان رنسانس، هنر نقاشی دچار تحولاتی مهم شد بدین صورت که از دین و مذهب جدا شد. هنرمندانی نظیر لئوناردو داوینچی، میکل آنژ، رافائل، و ساندرو بوتیچلی، مبتنیبر آموزههای کفرکیشانه پاگانیسم یونان باستان و از طرفی با حمایت مالی ربوی و حرام خاندان مدیچی، و با بیاخلاقیگرایی و همجنسبازی، از مدلهای برهنه و زنای ذهنی خود نقاشی میکشیدند و هنر را از دین جدا کردند و زمینه سکولاریسم را فراهم آوردند.
🔸در قرنهای بعد، مبتنیبر همین ریلگذاری فاسد، هنر غرب به مسیر منحط خود ادامه داد و جوامع غربی و جهان را به مرز نابودی کشاند. در نقطه مقابل آن، پس از انقلاب اسلامی، هنر اسلامی مبتنیبر آموزههای وحیانی در حال بازگرداندن هنر به جایگاه اصیل خود میباشد زیرا اساساً هنر باید راوی حقیقت انسان باشد.
🔸 یکی از این هنرمندان تعالیبخش، فرشچیان بود. لذا رویکرد فرشچیان در نگارگری، تحولی در هنر نقاشی محسوب میشود بدین امید که بازگشت به هنر متعالی وحیانی، زمینه را برای ایجاد جامعه هجری فراهم آورد. هنر جهنمی رنسانس، جامعه را جهنمی کرد و اگر هنر، الهی و عرشی شود، جامعه نیز عرشی میشود.
🔸 هنر داوینچی، هنر سخیف شهوانی بود و در ساحت شغاف انسان، مناسبات دنیوی را تحریک میکرد اما هنر فرشچیان، هنری متعالی بود که در ساحت قلب و فؤاد انسان، مناسبات معنوی وجود آدم را تعالی میبخشید.
🔸 سابقا در همین کانال، به دو پارادایم اشاره شد: پارادایم نار؛ و پارادایم نور. تقابل بین این دو پارادایم، در همه زیرسیستمهای یک جامعه وجود دارد. معماری نار و معماری نور؛ اقتصاد نار و اقتصاد نور؛ ورزش نار و ورزش نور؛ سیاست نار و سیاست نور؛ و هنر نار و هنر نور.
🔸در پارادایم نار، خشم و شهوت موضوعیت دارد و انسان جزء اصحاب النار میشود. «النار حُفّت بالشّهوات». در پارادایم نور، ایمان و تعقل موضوعیت دارد و آدمی جزء اصحاب نور میشود. «نورهم یسعی بین ایدیهم». در پارادایم نار، پرومتئوس و شیاطین محوریت دارند و در پارادایم نور، ملائکه و سایر موجودات نورانی. در پارادایم نار، آتش هوای نفس غلیان مییابد و ژوئیسانس رقم میخورد و در پارادایم نور، حق از باطل تبیین میشود و فرقان محقق میگردد.
🔥 از این منظر، آثار داوینچی، بوتیچلی، میکل آنژ و رافائل، در پارادایم نار قرار دارند و زمینهساز جهنمی شدن بشر را فراهم میکنند و
✨ نقاشیهای عبدالحمید قدیریان، حسن روحالامین، و امیرحسین جعفرینژادان و دیگر هنرمندان انقلابی، در پارادایم هنر نور قرار دارند و زمینهساز نورانی شدن انسانها را مهیا میسازند. این بحث در سایر هنرها نیز جاری و ساری است. هنر نار یا هنر نور؟! مسأله این است.
✍️ اندیشکده تثبیت| حسینی
🔻ایتا و تلگرام🔻
@Maalekalmolk
4.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 شرکت آب و فاضلاب بیشتر به دنبال درآمد است و اصلا کاری به بهینهسازی مصرف آب ندارد
💬 عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس:
🔹 درآمد شرکتهای مرتبط با آب در وزارت نیرو در جای درستی هزینه نمیشود و هیچ نظارتی روی آنها نیست. با این وضعیتی که مدام آب سد طالقان را خالی میکنند، تا چند سال دیگر کل آب دشت قزوین خشک میشود.
🔻ایتا و تلگرام🔻
@Maalekalmolk