eitaa logo
مباحث
1.6هزار دنبال‌کننده
34.7هزار عکس
30.3هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۱۸۳ 🏷️ یگانه بودن حقیقت ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام مَا اِخْتَلَفَتْ دَعْوَتَانِ إِلاَّ كَانَتْ إِحْدَاهُمَا ضَلاَلَةً ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: دو دعوت به اختلاف نرسد جز اين كه يكى باطل باشد. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (در اينكه راه راست يكى است) فرموده است: دو خواندن به راهى (از دو كَس) دو جور نگشت مگر آنكه يكى از آن دو گمراهى است (چون اگر هر دو بر حقّ‌ و درست شد دو جور نمى‌شود، در قرآن كريم س ۱۰ ى ۳۲ مى‌فرمايد: «فَمٰا ذٰا بَعْدَ اَلْحَقِّ‌ إِلاَّ اَلضَّلاٰلُ‌» يعنى پس از بيان حقّ‌ و راستى چه باشد جز گمراهى). 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 اميرمؤمنان على عليه السلام در اين كلمۀ حكمت‌آميز خود به مطلبى اشاره مى‌كند كه ظاهراً واضح است؛ ولى با نهايت تأسف براى گروهى كاملا پيچيده شده است. مى‌فرمايد: «هيچ گاه دو دعوت مختلف و متضاد وجود ندارد مگر اين‌كه يكى از آن دو، ضلالت و گمراهى است»؛ (مَا اخْتَلَفَتْ‌ دَعْوَتَانِ‌ إِلَّا كَانَتْ‌ إِحْدَاهُمَا ضَلَالَةً‌) بعضى از شارحان نهج‌البلاغه مانند ابن ابى‌الحديد چون اين جمله را بر خلاف عقيدۀ خود در تصويب در فروع دين دانسته‌اند (...) آن را به مسئلۀ اختلاف در عقايد دينى تفسير كرده و گفته‌اند: دو عقيدۀ مختلف و متضاد دينى نمى‌تواند هر دو درست باشد؛ يكى از آن دو حق است و ديگرى باطل. در صورتى كه كلام امام عليه السلام عام است و هرگونه نظرات متضاد را شامل مى‌شود و گويا امام عليه السلام با اين گفتار حكيمانۀ خود مى‌خواهد عقيدۀ سخيف تصويب را ابطال كند. توضيح اين‌كه ؛ گروهى از اهل سنت معتقدند مجتهدانى كه اختلاف در آراء دارند؛ يكى فلان كار را حرام مى‌داند و ديگرى واجب يا يكى حرام مى‌شمرد و ديگرى حلال همگى بر حقّ‌اند و عقيدۀ همه حكم الهى است، نه حكم ظاهرى بلكه حكم واقعى. اين عقيده بر اثر اختلاف آراء شديدى كه ميان فقهاى آنها واقع شد ظهور كرد و متأسفانه آنان هدايت امامان اهل بيت علیهم‌السلام را در اين امور نپذيرفتند و به اين گونه خطاها گرفتار شدند. از آن بدتر اين‌كه بعضى از آنها اختلاف در عقايد دينى اصول دين را هم هرچند متضاد باشد صحيح شمرده و حتى تصريح كرده‌اند كه قرآن هم مطالب متضاد و متناقضى گفته و همۀ آنها صحيح است. مرحوم علامۀ شوشترى از ابن قتيبة در كتاب مختلف الحديث نقل مى‌كند كه عبيد الله بن حسن، از متكلمان اهل سنت كه مدتى قاضى بصره بود نظر داشت كه قرآن دلالت بر اختلاف دارد؛ آن كَس كه معتقد به آزادى اراده است صحيح مى‌گويد و مطابق بعضى از آيات قرآن است و آن كَس كه معتقد به جبر است او هم صحيح مى‌گويد و موافق بعضى از آيات قرآن است؛ پس همۀ آنها درست مى‌گويند! روزى از او سؤال شد كه دربارۀ معتقدان به جبر و اختيار چه مى‌گويى‌؟ گفت: هر دو گروه صحيح مى‌گويند‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
119 - معجزه عسکریین سیدنا المعظم ابوالفضل و المعالی جناب آقای سید محمد هادی مدرس موسوی که سالیان متمادی در سامرا ساکن و در حرم حضرت عسکریین علیهما السّلام امام جماعت بودند و در جریان اخیر اخراج ایرانیانِ مقیم عراق بازگشته اند، قضایای عجیبی از معجزه امامین همامین عسکریین علیهما السّلام نقل نمودند که در اینجا دو داستان آن به نظر خوانندگان می رسد. جوانی از اهل تسنن به نام مهدی، کُنیه ابن عباس که خود و پدرش از خدمه حرم مطهر می باشند با چند نفر از دوستانش لب رود دجله در سامرا می روند و مشغول لهو و لعب و نوشیدن عرق می شوند؛ پس از اینکه آخر شب برمی گردند، مهدی برای اینکه راه خود را نزدیکتر کند، داخل صحن مطهر می شود و از دری که از در دیگر خارج شود و به منزل خود برود. به مجرد داخل شدن به صحن مطهر عسکریین علیهما السّلام به زمین می خورد و دیگر بلند نمی شود، وقتی که مردم می آیند معلوم می شود که سکته کرده و از او بوی عرق می آید، او را برداشته و از صحن مطهر خارج می کنند و همان آخر شب این خبر در تمام سامرا منتشر شد و مردم سامرا برای آگاه شدن از موضوع از منازل خود بیرون آمده و به صحن مطهر داخل می شدند و هر کَس که خبر را می شنید به حرم وارد شده و با عادت مخصوص خود دعا و زیارت می کردند. مهدی بعد از چند روز در بیمارستان بهوش آمد در حالی که نصف بدنش مشلول بود و بعد از مدتی از بیمارستان سامرا به بغداد منتقل شده برای معالجه مدت هشت ماه معالجه و رفت و آمد بین سامرا و بغداد و متوسل شدن به ابوحنیفه امام حنفی‌ها در جهان اهل تسنن و به دراویش معروف اهل تسنن در عراق ، نتیجه حاصل نگردید. تا اینکه یک روز مادر و اقوام و خویشان او پیشنهاد می کنند که خوب است شفا را از خود حضرات عسکریین دریابیم لهذا و چون پدر و برادر بزرگ مهدی از خدمه بودند بنا شد چند شب در حرم مطهر بیتوته کنند و تا صبح آنجا باشند تا آنکه شب سوم که شب مبعث پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله 27 ماه رجب سال 1386 هجری ( درست همان شبی که ضریح حضرت ابوالفضل علیه السّلام وارد عراق شد ) ساعت دو بعد از نصف شب مهدی که گردنش با خزفی به ضریح حضرت عسکریین بسته شده بود ، در خواب می بیند که شخصی با عمامه سبز بالای سر او ایستاده به او می گوید بلند شو . گفت من شلل دارم نمی توانم بایستم ، باز هم تکرار کرده و می رود . مهدی می گوید از خواب بیدار شدم دستم را به ضریح گرفتم و بلند شدم باور نمی کردم . ضریح را گرفتم و با دستهایم تکان دادم چندین مرتبه تا آنکه یقین کردم که خواب نیستم و من به حالت اول برگشتم این بود که بنا کردم به فریاد زدن تا آنکه برادرم خضیر که در ایوان حرم مطهر حضرت عسکریین خواب بود ، بیدار شد و او هم وقتی برادر عاجز خود را دید که بر پای خود ایستاده ، دور ضریح می گردد و چنان با هر دو دستش تکان می دهد که ضریح به لرزش درآمده به او هم حالت بخصوص دست می دهد تا آنکه بعد از مدتی یک نفر دیگر از خدمه که موظف در باز کردن صحن بود می آید و این دو برادر را در چنین وضعی می بیند می رود به آقای شیخ مهدی حکیم اذان گوی جعفریهای سامرا می گوید و از وی می طلبد که بیاید روی گلدسته اعلان کند ، ایشان این کار را می کند . وقت اذان صبح، تمام اهل سامرّا در حرم مطهر حضرت عسکریین جمع شده و باز برای مرتبه دوم صحن و حرم مطهر پر از اهل سامرا می شود ، گوسفندهای زیادی کشته و شیرینی و شربت می دهند و زنها هلهله کنان وارد می شدند و دعا و نیایش می کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| (علیه السلام) •──•❃❀✿( ۲۸ )✿❀❃•──• 📖 وَ أَمَّا حَقُّ الْمُؤَذِّنِ فَأَنْ تَعْلَمَ أَنَّهُ مُذَكِّرُكَ بِرَبِّكَ وَ دَاعِيكَ إِلَى حَظِّكَ وَ أَفْضَلُ أَعْوَانِكَ عَلَى قَضَاءِ الْفَرِيضَةِ الَّتِي افْتَرَضَهَا اللَّهُ عَلَيْكَ فَتَشْكُرَهُ عَلَى ذَلِكَ شُكْرَكَ لِلْمُحْسِنِ إِلَيْكَ وَ إِنْ كُنْتَ فِي بَيْتِكَ مُتَّهَماً لِذَلِكَ لَمْ تَكُنْ لِلَّهِ فِي أَمْرِهِ مُتَّهِماً وَ عَلِمْتَ أَنَّهُ نِعْمَةٌ مِنَ اللَّهِ عَلَيْكَ لَا شَكَّ فِيهَا فَأَحْسِنْ صُحْبَةَ نِعْمَةِ اللَّهِ بِحَمْدِ اللَّهِ عَلَيْهَا عَلَى كُلِّ حَالٍ وَ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ ┈┄┅═✾ ترجمه ✾═┅┄┈ ✨ و أما حق مؤذن اينست كه بدانى تو را به ياد پروردگارت مى‏‌آورد و به بهره‏‌ات دعوت ميكند و بهترين كمك‏‌كاران تو است بر انجام فريضه ‏اى كه خدا بر تو واجب كرده و او را بر اين خدمت بمانند كسى كه بر تو احسان كرده قدردانى كنى. تو اگر در كار خود درون خانه‌‏ات به او بدبينى، نبايد در كار او كه براى خدا است بدبين باشى و بايد بدانى كه او بى‏ ترديد يك خدا داده است و با نعمت خدا خوشرفتارى كن و خدا را در هر حال بر آن حمد كن، و لا قوة الا باللَّه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم کامل‌تر حضور مهسا امینی در مقر پلیس 🎥 فرمانده انتظامی تهران: هر چه در مورد علت مرگ مرحوم امینی می‌گویند کذب محض است 🔹هر کاری توانستیم برای مرحوم امینی انجام دادیم. خانواده او برای ما محترمند و در مراسم هم شرکت کردیم. حتی تلنگر هم به مهسا امینی زده نشده. @Farsna
🔴 خوب است سازمان پزشکی قانونی فرضیه سکته مهسا امینی در اثر واکسن کرونا را بررسی نماید. 💉 با توجه به افزایش آمار مرگ ومیر در اثر سکته های قلبی و مغزی همزمان با تزریق گسترده واکسن کرونا در کشور، جا دارد پزشکی قانونی فرضیه سکته مهسا امینی در اثر کرونا را نیز مورد بررسی قرار دهد.
🌀 چرا فضای مجازی رها و وِل کشور را ساماندهی نمی‌کنید⁉️ ▪️آقایان قالیباف، رئیسی، اژه ای خطاب ما به شماست که شما را چه شده است که نسبت به ساماندهی فضای مجازی رها و ول کشور کاری نمی‌کنید و حتی موضع درستی هم تا الان نگرفتید؟!! ▫️چرا مدیریت رسانه ای فضای مجازی کشور باید در اختیار پلتفرم های خارجی باشد و اصل استقلال نظام جمهوری اسلامی در قانون اساسی زیر سوال برود؟!! ▪️امروز که قدرت در دست سه قوه با ادعای گری است اگر برای ساماندهی فضای مجازی ول کشور حرکتی عاجل انجام ندهید پس یقین بدانید این فضای مجازی ول خواهد ماند! ▫️در ولایت مداری شما سران قوا ما شک داریم که علی رغم هشدارهای تکان دهنده رهبر معظم انقلاب نسبت به فضای مجازی رها و ول کشور باز دست روی دست می‌گذارید و امروز و فردا می‌کنید! ▪️این دست روی دست گذاشتن شما آقایان، مصداق شماست و هیچ تعبیر دیگری ندارد، دیگر حق ندارید بگویید ما انقلابی هستیم چرا که نص صریح بیانات رهبر معظم انقلاب نسبت به فضای مجازی ول کشور ذبح شد و شما آقایان کاری نکردید‼️
◼️روضه قتلگاه؛ آقای قالیباف، اژه‌ای و رئیسی! اگر حبیب نبودیم، حر باشیم! 🔺 در پی امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد! حر راه را بر او بست. امام حسین فرمود «تَکَلَتکَ اُمُّک: مادرت به سوگت بنشیند» حر تکانی خورد و در راه نهی از منکر و اطاعت از ولیّ امرش شهید شد! آقای قالیباف، اژه‌ای و رئیسی! امیرالمؤمنین فرمود «همانا ثواب به قدر عقل است» و عقل یعنی اطاعت از ولیّ امر؛ بویژه در مسائل حیاتی! بنگرید که عقل شما به «حرّ» می‌رسد یا به «توابین»؟ ◻️ تبیین رهبری از فضای مجازی رهبر: «حوزۀ فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.» پایگاه دفتر حفظ و نشر؛ ۲۶ اسفند ۹۰. رهبر: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، حتماً مسئول فضای مجازی کشور می‌شدم» خبرگزاری مهر؛ ۴ فروردین ۱۴۰۰. آیا شبیه‌ترین کسان به رهبری را در آن جایگاه گذاشته‌اید؟! رهبر: «امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است» ۳ فروردین ۹۹. رهبر: «یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه بکنم، مسئله فضای مجازی است؛ … [در بحث فضای مجازی] آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه می‌کنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت می‌شود! بحث این است!» رهبری در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ این مدیریت را در «زیر کلید مستکبران»، «ول شده» می‌داند! و در ۱۱ اردیبهشت ۹۸ می‌فرماید که دشمن در فضای مجازی «آرایش جنگی» دارد. در ۱۲ مهر ۹۷ فرمودند که دشمن شبکه‌های مجازی را مانند «بمب شیمیایی» بر سر مردم بی‌پناه می‌ریزد. رهبری نتیجه را هم این‌گونه گزارش کرده‌اند: «فضای مجازی، حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است!» ◻️ تجویز رهبر درباره کربلای فضای مجازی رهبر در ۲۲ تیر ۹۹: «مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است. این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست بلکه مسئلۀ کوتاه‌مدت و میان‌مدت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید به آن توجه شود. امثال این‌ها، مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویت نشوید!» رهبر در ۲ شهریور ۹۹: «سیاست‌های اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاست‌ها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و تأکید مؤکّد این‌جانب است». رهبر در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ به دولت رئیسی: «فضای مجازی مشکلاتی دارد که ان‌شاء‌الله جناب آقای رئیسی و دوستان‌شان باید همّت کنند و هرچه زودتر باید این مشکلات برطرف بشود». 👈 بینگارید که رهبر شما آقا امام حسین(ع) است و ایشان می‌فرماید که «شبکه‌های مجازی اخلالگر را ببندید و اصلاً هم نترسید! چنین کاری در دنیا رایج است»؛ اگر ولیّ امرتان چنین سخنی گفته باشد، آیا حاضرید اطاعت کنید؟ آیا در مسئله حیاتی و مورد تأکید مؤکد رهبر، تاکنون ترک فعل نکرده‌اید؟ ◻️ آقایان مسئول! اگر می‌خواهید «کربلایی» شوید و آرزوی «یا لیتنا کنا معک» دارید؛ راه‌ش این است که مطیع ولیّ امرتان باشید! با ولی امر باشید تا باشید؛ چون هستند کسانی که نیستند! قتلگاه مجازی، ثکلتک امک…
🇮🇷 🖼 | کد رمز برای یک فتنه 1⃣ سازمان مجاهدین اعتراف کرد که مهسا_امینی اسم رمز آشوب ها بوده است! 2⃣ روي قبر مهساامینی نوشته شده جان تو نمي ميري و نامت يك رمز مي شود؟! |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | شرط‌بندی روی زنان حامله!!! ⁉️ از شرط بندی روی جنسیت جنین زن حامله چی می‌دونید!؟ ✅ اگه این واقعیت‌های تاریخی رو به نسل‌های بعدی نگیم به راحتی جای شهید و جلاد رو عوض میکنن... ‼️ و عجیب اینه همین جلادها که بدتر از داعش هستن و حامیان! این جنایتکاران این روزها حامی حقوق زنان شدن!!
🔻 گلایه حجت الاسلام رفیعی از سکوت در برابر شهادت طلبه جوان تا جنجال بر سر حادثه ای مبهم عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی گفت: ▫️وقتی طلبه جوان آمر به معروف را به شهادت می‌رسانند و در حوادثی مثل بمب‌گذاری در افغانستان و غیره هزاران نفر به شهادت می‌رسند عده ای ساکت هستند؛ اما در حوادثی که هنوز اصل ماجرا مشخص نیست تمام نظام را به انتقاد میگیرند. ➖امام سجاد علیه السلام در روایتی می فرمایند با هر کسی مصاحبت و مجالست نکنید، هر کلامی را گوش ندهید و قبول نکنید. دریافت اخبار و شایعات از شبکه‌های ضدانقلاب و ماهواره‌ای کاری جاهلانه است، چراکه الان منافقین شده‌اند مدافع حقوق جان انسانهای ایرانی در حالیکه خودشان حدود ۱۷ هزار نفر از مردم همین سرزمین را ترور کرده‌اند. ✍پی‌نوشت: علت اصلی این معضلات تصمیم سازی شبکه های مجازی با مدیریت آمریکایی-صهیونیستی برای مسئولان و نخبگان کشور است. مادامیکه تصمیم گیران کشور جرئت اقدام برای استقلال فضای مجازی کشور را پیدا نکنند، همین آش است و همین کاسه. 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da ╰┅───────────┅╯
🌄 آقای رئیسی! گفتگوی شما با خانواده مرحومه امینی و دیالوگِ "همه دختران ایران را همچون فرزندان خود میدانم، دختر شما همچون دختر خود من است و احساسم این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خودم پیش آمده" چقدر خوب بود.... کاش این میزان توجه و ابراز محبت را هم به خانواده دختران و زنان مظلومه انقلابی و متدیّن و محجبه این مملکت که در همین ماه های اخیر بخاطر حفظ و حیای زنانه مورد تعرض اشرار و دشمنان و قرار گرفته اند، مبذول میداشتید.... 👌 نکته برای مخاطبین: این عکس نوشت توسط ایرنا خبرگزاری رسمی دولت طراحی و منتشر شده است❗
🔴 چرا مخالف ورود مسئولان ارشد نظام به ماجرای مشکوک مهسا امینی بودیم؟ نکته مهم ماجرای مشکوک مهسا امینی جنگ رسانه ای دشمن است که سعی دارند را به خود جلب و علیه نظام ساماندهی کنند. رسانه های ضدانقلاب و دشمنان همیشه موضوعات و سوژه هایی شبیه ماجرای مهسا_امینی برای جنجال سازی رسانه ای دارند؛ اما کمتر مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرند. در مسئله مهسا امینی ورود غلط و عجولانه مسئولان ارشد کشور به این موضوع باعث رسمیت دادن به ماجرا و توجه جدی افکار عمومی جامعه به آن شد. عطش برخی مسئولان برای دیده شدن در رسانه های به اصطلاح خاکستری و جلب توجه در میان اقشار غیر مذهبی یا کسب محبوبیت با پرداختن به این گونه مسائل باعث فراگیر شدن ماجرای مهسا امینی در میان همه آحاد جامعه شد. از آنجایی که در جنگ روایت ها پیروز میدان کسی است که روایت اول را می‌سازد در قضیه مهسا امینی هم چون روایت اول توسط معاندین و اصلاحطلبان و ضدانقلاب ساخته و پرداخته شد، ورود و پیگیری مسئولان ارشد کشور تنها رسمیت دادن به روایت سازی جبهه معاند را بدنبال داشت. البته نباید از نقش عنصر در کنار برخی مسئولان غافل شد که با ارائه مشاوره ها و آدرس غلط باعث ایجاد محاسبات غلط در مسئولان می‌شوند و آنها را ناخواسته وارد سناریوهای دشمنان میکنند . دشمن در ماجرای مهسا امینی هم توانست به چهره نظام چنگ بکشد و هم انقلاب بزرگ اربعینی را تحت الشعاع قرار بدهد. ✍ قلم شکسته
هجمه به حجاب! یکم: مدتهاست که بر همه خردمندان این کشورِ امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف و علیه السلام) روشن شده که مقابله با حجاب از حالت فردی و شخصی درآمده و به صورت یک پیچیده و چندوجهی دنبال می‌شود. حجاب البته خود نخستین سنگر است؛ جنبش‌های اجتماعی و سیاسی و نهایتاً انقلاب‌زنانه طراحی پسینی دشمن است. این امر را از سال‌ها قبل بارها گفته و نوشته‌اند. مثلا در همین کتاب خانم نیکی آر کدی که بیش از یک دهه است ترجمه شده و در دانشگاه‌های ما منبع درسی است! دشمن با چه زبانی باید بگوید که دوستان ظاهربین به فکر درآیند؟! دوم: مقابله با ‌بی‌حجابی نه فقط بعنوان یکی از مظاهر بی‌دینی که به عنوان یک پروژه ضدامنیتی باید در دستور کار قرار گیرد. صدالبته که همیشه بازیگران پروژه‌های ضدامنیتی، عامدانه و عالمانه مشغول تکمیل پازل دشمن نیستند؛ اما همیشه حساب سرحلقه‌ها را باید جدا کرد. سوم: هیچ قوم و طایفه و دولت و کارگزار خردمندی یک مسئله به این مهمی را تا این پایه ساده نمی‌گیرد که در برخی مسئولان میانی ایرانی می‌بینیم! مسئله حجاب امروز هزار بار از خطر بمباران هسته‌ای ایران حساس‌تر است! انگار برخی عزيزان از هر طرف خط سیاسی که باشند، ماجرا را شوخی گرفته‌اند! این یک بازی کودکانه سیاسی نیست! ماجرا جدی است آقایان! چهارم: راهبرد اصلی نظام اسلامی را و الهی مان باید تعیین کنند و در این امر نیز تکلیف مشخص است‌. قرار نیست در امر حجاب کسی از منظر دین یا قانون یا هر چه، عقب‌نشینی را به نظام و جامعه تحمیل کند؛ آخوند باشد یا سیاستمدار یا ژورنالیست یا هرچه! پنجم: هم‌آوایی های‌ حوزوی (که خون و گوشت و پوست شان با وجوهات‌ شرعی رشد کرده) با روشنفکران غرب‌اندیش عرفی (که تا بن دندان تحت ولایت طاغوت‌اند؛ برخی اجیر و مزدورند و برخی بی‌مزد در خدمت دشمنان تشیّع) هم در امر حجاب‌زدایی بسیار قابل تأمّل است! این سطح از هماهنگی مواضع و مشارکت در عملیات‌روانی علیه حجاب و مشارکت فعال در پروژه ضدامنیتی و البته ضددینی ، نوبر است! ششم: پلیس تابع قانون و مجری قانون است! گیرم از فردا حکم کردند پلیس هم قانون را اجرا نکند، خب بعدش که چه؟! این حضرات بلندآوازه و میان تهی جز تخریب و تهاجم چیزی در چنته دارند؟ کدام طرح نو روی میز قرار دارد؟ کدام راهبرد و راهکار جایگزین وجود دارد؟! هفتم: دولت‌ها اسیر رأی هستند! منطق رأی‌آوری، انفعال و سکوت را در چالش‌های‌فرهنگی به سیاستمداران دیکته می‌کند. عقب‌نشینی و عجز و انفعال ناشی از این امر است! و البته اگر در دوران کنونی نیز چنین انگاره‌ای در اذهان مجریان باشد، باید پناه ببرند به خداوند که او نسبت به احکام و حدود خویش غيور است و سنت‌های الهی ثابت است و تجربه تاریخی شاهد صدق آن! هشتم: حالا که نهاد دین و مشخصا حوزه و مرجعیت، موضع فعال و عملکرد روشن و قابل دفاعی در امر حجاب ندارد، نهادهای ناظر آخرین سنگربان هستند؛ آنان نباید از شارلاتانیسم‌رسانه‌ای دشمن که گاه با همراهی دوستان ظاهربین هم ترکیب می‌شود، بهراسند، که البته انشاالله نمی‌هراسند. @rozaneebefarda
🔍 پیدا کنید پرتقال فروش را 🔸 خبری در اینستاگرام منتشر می شود.. 🔸 بلد می شود... 🔸 ترند می شود... 🔸 در اینستاگرام با تایید وتاکید دشمنان ضد نظام تقویت می شود... 🔸 در جامعه تشنج ایجاد می کند... 🔸 برای نظام هزینه ایجاد می کند... 🔸 اما اینستاگرام با هزینه دولت ایران به کارش ادامه می دهد... 🔸 همه از خبر می‌گویند نه بنگاه خبر ساز ❗پیدا کنید پرتقال فروش را...
تاریخ به ما می گوید : ...