eitaa logo
مباحث
1.6هزار دنبال‌کننده
34.7هزار عکس
30.3هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
◼️روضه قتلگاه؛ آقای قالیباف، اژه‌ای و رئیسی! اگر حبیب نبودیم، حر باشیم! 🔺 در پی امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد! حر راه را بر او بست. امام حسین فرمود «تَکَلَتکَ اُمُّک: مادرت به سوگت بنشیند» حر تکانی خورد و در راه نهی از منکر و اطاعت از ولیّ امرش شهید شد! آقای قالیباف، اژه‌ای و رئیسی! امیرالمؤمنین فرمود «همانا ثواب به قدر عقل است» و عقل یعنی اطاعت از ولیّ امر؛ بویژه در مسائل حیاتی! بنگرید که عقل شما به «حرّ» می‌رسد یا به «توابین»؟ ◻️ تبیین رهبری از فضای مجازی رهبر: «حوزۀ فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.» پایگاه دفتر حفظ و نشر؛ ۲۶ اسفند ۹۰. رهبر: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، حتماً مسئول فضای مجازی کشور می‌شدم» خبرگزاری مهر؛ ۴ فروردین ۱۴۰۰. آیا شبیه‌ترین کسان به رهبری را در آن جایگاه گذاشته‌اید؟! رهبر: «امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است» ۳ فروردین ۹۹. رهبر: «یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه بکنم، مسئله فضای مجازی است؛ … [در بحث فضای مجازی] آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه می‌کنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت می‌شود! بحث این است!» رهبری در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ این مدیریت را در «زیر کلید مستکبران»، «ول شده» می‌داند! و در ۱۱ اردیبهشت ۹۸ می‌فرماید که دشمن در فضای مجازی «آرایش جنگی» دارد. در ۱۲ مهر ۹۷ فرمودند که دشمن شبکه‌های مجازی را مانند «بمب شیمیایی» بر سر مردم بی‌پناه می‌ریزد. رهبری نتیجه را هم این‌گونه گزارش کرده‌اند: «فضای مجازی، حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است!» ◻️ تجویز رهبر درباره کربلای فضای مجازی رهبر در ۲۲ تیر ۹۹: «مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است. این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست بلکه مسئلۀ کوتاه‌مدت و میان‌مدت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید به آن توجه شود. امثال این‌ها، مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویت نشوید!» رهبر در ۲ شهریور ۹۹: «سیاست‌های اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاست‌ها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و تأکید مؤکّد این‌جانب است». رهبر در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ به دولت رئیسی: «فضای مجازی مشکلاتی دارد که ان‌شاء‌الله جناب آقای رئیسی و دوستان‌شان باید همّت کنند و هرچه زودتر باید این مشکلات برطرف بشود». 👈 بینگارید که رهبر شما آقا امام حسین(ع) است و ایشان می‌فرماید که «شبکه‌های مجازی اخلالگر را ببندید و اصلاً هم نترسید! چنین کاری در دنیا رایج است»؛ اگر ولیّ امرتان چنین سخنی گفته باشد، آیا حاضرید اطاعت کنید؟ آیا در مسئله حیاتی و مورد تأکید مؤکد رهبر، تاکنون ترک فعل نکرده‌اید؟ ◻️ آقایان مسئول! اگر می‌خواهید «کربلایی» شوید و آرزوی «یا لیتنا کنا معک» دارید؛ راه‌ش این است که مطیع ولیّ امرتان باشید! با ولی امر باشید تا باشید؛ چون هستند کسانی که نیستند! قتلگاه مجازی، ثکلتک امک…
🇮🇷 🖼 | کد رمز برای یک فتنه 1⃣ سازمان مجاهدین اعتراف کرد که مهسا_امینی اسم رمز آشوب ها بوده است! 2⃣ روي قبر مهساامینی نوشته شده جان تو نمي ميري و نامت يك رمز مي شود؟! |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | شرط‌بندی روی زنان حامله!!! ⁉️ از شرط بندی روی جنسیت جنین زن حامله چی می‌دونید!؟ ✅ اگه این واقعیت‌های تاریخی رو به نسل‌های بعدی نگیم به راحتی جای شهید و جلاد رو عوض میکنن... ‼️ و عجیب اینه همین جلادها که بدتر از داعش هستن و حامیان! این جنایتکاران این روزها حامی حقوق زنان شدن!!
🔻 گلایه حجت الاسلام رفیعی از سکوت در برابر شهادت طلبه جوان تا جنجال بر سر حادثه ای مبهم عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی گفت: ▫️وقتی طلبه جوان آمر به معروف را به شهادت می‌رسانند و در حوادثی مثل بمب‌گذاری در افغانستان و غیره هزاران نفر به شهادت می‌رسند عده ای ساکت هستند؛ اما در حوادثی که هنوز اصل ماجرا مشخص نیست تمام نظام را به انتقاد میگیرند. ➖امام سجاد علیه السلام در روایتی می فرمایند با هر کسی مصاحبت و مجالست نکنید، هر کلامی را گوش ندهید و قبول نکنید. دریافت اخبار و شایعات از شبکه‌های ضدانقلاب و ماهواره‌ای کاری جاهلانه است، چراکه الان منافقین شده‌اند مدافع حقوق جان انسانهای ایرانی در حالیکه خودشان حدود ۱۷ هزار نفر از مردم همین سرزمین را ترور کرده‌اند. ✍پی‌نوشت: علت اصلی این معضلات تصمیم سازی شبکه های مجازی با مدیریت آمریکایی-صهیونیستی برای مسئولان و نخبگان کشور است. مادامیکه تصمیم گیران کشور جرئت اقدام برای استقلال فضای مجازی کشور را پیدا نکنند، همین آش است و همین کاسه. 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da ╰┅───────────┅╯
🌄 آقای رئیسی! گفتگوی شما با خانواده مرحومه امینی و دیالوگِ "همه دختران ایران را همچون فرزندان خود میدانم، دختر شما همچون دختر خود من است و احساسم این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خودم پیش آمده" چقدر خوب بود.... کاش این میزان توجه و ابراز محبت را هم به خانواده دختران و زنان مظلومه انقلابی و متدیّن و محجبه این مملکت که در همین ماه های اخیر بخاطر حفظ و حیای زنانه مورد تعرض اشرار و دشمنان و قرار گرفته اند، مبذول میداشتید.... 👌 نکته برای مخاطبین: این عکس نوشت توسط ایرنا خبرگزاری رسمی دولت طراحی و منتشر شده است❗
🔴 چرا مخالف ورود مسئولان ارشد نظام به ماجرای مشکوک مهسا امینی بودیم؟ نکته مهم ماجرای مشکوک مهسا امینی جنگ رسانه ای دشمن است که سعی دارند را به خود جلب و علیه نظام ساماندهی کنند. رسانه های ضدانقلاب و دشمنان همیشه موضوعات و سوژه هایی شبیه ماجرای مهسا_امینی برای جنجال سازی رسانه ای دارند؛ اما کمتر مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرند. در مسئله مهسا امینی ورود غلط و عجولانه مسئولان ارشد کشور به این موضوع باعث رسمیت دادن به ماجرا و توجه جدی افکار عمومی جامعه به آن شد. عطش برخی مسئولان برای دیده شدن در رسانه های به اصطلاح خاکستری و جلب توجه در میان اقشار غیر مذهبی یا کسب محبوبیت با پرداختن به این گونه مسائل باعث فراگیر شدن ماجرای مهسا امینی در میان همه آحاد جامعه شد. از آنجایی که در جنگ روایت ها پیروز میدان کسی است که روایت اول را می‌سازد در قضیه مهسا امینی هم چون روایت اول توسط معاندین و اصلاحطلبان و ضدانقلاب ساخته و پرداخته شد، ورود و پیگیری مسئولان ارشد کشور تنها رسمیت دادن به روایت سازی جبهه معاند را بدنبال داشت. البته نباید از نقش عنصر در کنار برخی مسئولان غافل شد که با ارائه مشاوره ها و آدرس غلط باعث ایجاد محاسبات غلط در مسئولان می‌شوند و آنها را ناخواسته وارد سناریوهای دشمنان میکنند . دشمن در ماجرای مهسا امینی هم توانست به چهره نظام چنگ بکشد و هم انقلاب بزرگ اربعینی را تحت الشعاع قرار بدهد. ✍ قلم شکسته
هجمه به حجاب! یکم: مدتهاست که بر همه خردمندان این کشورِ امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف و علیه السلام) روشن شده که مقابله با حجاب از حالت فردی و شخصی درآمده و به صورت یک پیچیده و چندوجهی دنبال می‌شود. حجاب البته خود نخستین سنگر است؛ جنبش‌های اجتماعی و سیاسی و نهایتاً انقلاب‌زنانه طراحی پسینی دشمن است. این امر را از سال‌ها قبل بارها گفته و نوشته‌اند. مثلا در همین کتاب خانم نیکی آر کدی که بیش از یک دهه است ترجمه شده و در دانشگاه‌های ما منبع درسی است! دشمن با چه زبانی باید بگوید که دوستان ظاهربین به فکر درآیند؟! دوم: مقابله با ‌بی‌حجابی نه فقط بعنوان یکی از مظاهر بی‌دینی که به عنوان یک پروژه ضدامنیتی باید در دستور کار قرار گیرد. صدالبته که همیشه بازیگران پروژه‌های ضدامنیتی، عامدانه و عالمانه مشغول تکمیل پازل دشمن نیستند؛ اما همیشه حساب سرحلقه‌ها را باید جدا کرد. سوم: هیچ قوم و طایفه و دولت و کارگزار خردمندی یک مسئله به این مهمی را تا این پایه ساده نمی‌گیرد که در برخی مسئولان میانی ایرانی می‌بینیم! مسئله حجاب امروز هزار بار از خطر بمباران هسته‌ای ایران حساس‌تر است! انگار برخی عزيزان از هر طرف خط سیاسی که باشند، ماجرا را شوخی گرفته‌اند! این یک بازی کودکانه سیاسی نیست! ماجرا جدی است آقایان! چهارم: راهبرد اصلی نظام اسلامی را و الهی مان باید تعیین کنند و در این امر نیز تکلیف مشخص است‌. قرار نیست در امر حجاب کسی از منظر دین یا قانون یا هر چه، عقب‌نشینی را به نظام و جامعه تحمیل کند؛ آخوند باشد یا سیاستمدار یا ژورنالیست یا هرچه! پنجم: هم‌آوایی های‌ حوزوی (که خون و گوشت و پوست شان با وجوهات‌ شرعی رشد کرده) با روشنفکران غرب‌اندیش عرفی (که تا بن دندان تحت ولایت طاغوت‌اند؛ برخی اجیر و مزدورند و برخی بی‌مزد در خدمت دشمنان تشیّع) هم در امر حجاب‌زدایی بسیار قابل تأمّل است! این سطح از هماهنگی مواضع و مشارکت در عملیات‌روانی علیه حجاب و مشارکت فعال در پروژه ضدامنیتی و البته ضددینی ، نوبر است! ششم: پلیس تابع قانون و مجری قانون است! گیرم از فردا حکم کردند پلیس هم قانون را اجرا نکند، خب بعدش که چه؟! این حضرات بلندآوازه و میان تهی جز تخریب و تهاجم چیزی در چنته دارند؟ کدام طرح نو روی میز قرار دارد؟ کدام راهبرد و راهکار جایگزین وجود دارد؟! هفتم: دولت‌ها اسیر رأی هستند! منطق رأی‌آوری، انفعال و سکوت را در چالش‌های‌فرهنگی به سیاستمداران دیکته می‌کند. عقب‌نشینی و عجز و انفعال ناشی از این امر است! و البته اگر در دوران کنونی نیز چنین انگاره‌ای در اذهان مجریان باشد، باید پناه ببرند به خداوند که او نسبت به احکام و حدود خویش غيور است و سنت‌های الهی ثابت است و تجربه تاریخی شاهد صدق آن! هشتم: حالا که نهاد دین و مشخصا حوزه و مرجعیت، موضع فعال و عملکرد روشن و قابل دفاعی در امر حجاب ندارد، نهادهای ناظر آخرین سنگربان هستند؛ آنان نباید از شارلاتانیسم‌رسانه‌ای دشمن که گاه با همراهی دوستان ظاهربین هم ترکیب می‌شود، بهراسند، که البته انشاالله نمی‌هراسند. @rozaneebefarda
🔍 پیدا کنید پرتقال فروش را 🔸 خبری در اینستاگرام منتشر می شود.. 🔸 بلد می شود... 🔸 ترند می شود... 🔸 در اینستاگرام با تایید وتاکید دشمنان ضد نظام تقویت می شود... 🔸 در جامعه تشنج ایجاد می کند... 🔸 برای نظام هزینه ایجاد می کند... 🔸 اما اینستاگرام با هزینه دولت ایران به کارش ادامه می دهد... 🔸 همه از خبر می‌گویند نه بنگاه خبر ساز ❗پیدا کنید پرتقال فروش را...
تاریخ به ما می گوید : ...
mahsaamini.mp3
15.1M
📢 بشنوید پیشنهاد ویژه❗️ تحلیل‌ها و توضیحات بسیار دقیق، به هنگام و استاد در مورد ماجرای مهسا_امینی و حواشی آن: 1⃣ اصول دشمن‌شناسی 2⃣ علائم حمله‌ی تمام عیار دشمن 3⃣ هنگام حمله‌ی رسانه‌ای و شناختی دشمن چه کنیم؟ 4⃣ چرا ایران محور حملات دشمن است؟ 5⃣ ایران چگونه نظم جهان را به‌هم زده و نسخه‌ی مقاومت را ارائه کرده؟ 6⃣ در ماجرای أخیر، ما باید چه کنیم؟ 🔴 در گروه‌ها و کانال‌ها و سایر پیام‌رسان‌‌ها منتشر کنید. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۱۸۴ 🏷️ ويژگى هاى اعتقادى آقا عليه السلام ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام مَا شَكَكْتُ فِي اَلْحَقِّ مُذْ أُرِيتُهُ ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: از روزى كه حق براى من نمايان شد، هرگز دچار ترديد نشدم. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (دربارۀ ايستادگى خود در راه حقّ‌) فرموده است: شكّ‌ و دو دلى در حقّ‌ (اصول و فروع دين مقدّس ) ننمودم از آن هنگام كه بآن نموده شدم (آنرا دانستم). 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 امام عليه السلام در اين گفتار نورانى خود به حقيقت مهمى اشاره مى‌كند و مى‌فرمايد: «از آن زمان كه حق به من نشان داده شده هرگز در آن شك و ترديد نكردم»؛ (مَا شَكَكْتُ‌ فِي الْحَقِّ‌ مُذْ أُرِيتُهُ‌) آگاهى بر چيزى درجات دارد كه وابسته به طرق دريافت آن است؛ ۱ | گاه انسان چيزى را با ادلۀ نظرى درك مى‌كند و گاه با مقدمات ضرورى، زمانى با حس و تجربه و هنگامى با شهود باطنى. يا ادلۀ بسيار محكمى همچون شهود است، شهودى كه از همۀ اينها برتر است يا و اطلاعى كه از ادلۀ نظرى حاصل مى‌گردد. - گاه نيز ممكن است در ادامۀ راه بر اثر دليلِ معارضى با شك مواجه شود. ۲ | از اين گذشته افرادى كه چيزى را درك مى‌كنند با هم متفاوتند؛ گاه افراد ضعيفى هستند كه با كم‌ترين شبهه‌اى متزلزل مى‌شوند و گاه افراد قوى و نيرومندى كه هيچ شبهه‌اى آنها را تكان نمى‌دهد. ۳ | از سوى سوم معلمانى كه چيزى به انسان مى‌آموزند نيز مختلف‌اند؛ گاه معلّم فرد عادى است و گاه امام معصوم يا پيغمبر خدا؛ در آموخته‌هايى از فردى عادى ممكن است شك و ترديد نفوذ كند؛ ولى آنچه را انسان از استاد معصومى آموخته از شك و ترديد مصون خواهد بود. 👈 تمام اين جهات در حد اعلا در روح و جان على عليه السلام وجود داشت؛ هم مشاهدۀ او نسبت به حق از طريق شهود بود و هم قدرت روح او اجازۀ شك و شبهه به وى نمى‌داد و هم استاد و معلم او شخصى همچون پيامبر اسلام بود كه مستقيما مطالب را از منبع وحى دريافت مى‌كرد. به همين دليل امام عليه السلام مى‌گويد: از آن روزى كه حق به من نشان داده شد هرگز در آن ترديد نكردم. افزون بر اينها بسيار مى‌شود كه تزلزل ايمان انسان از هواپرستى نشأت مى‌گيرد؛ مثلاً در معروف «عمر بن سعد» آمده است كه وقتى در برابر شهيد كردن سالار شهيدان، علیه السلام وعدۀ فرماندارى رى به او داده شده به قدرى براى او جالب بود كه حتى در معاد شك كرد و گفت: مى‌گويند خداوند بهشت و دوزخى آفريده اگر راست گفته باشند اين عمل را انجام مى‌دهم و مى‌كنم و اگر گفته باشند به مقام بلندى در دنيا مى‌رسم و از آنجا كه امام عليه السلام از اين امور پاك و منزه بود هرگز شبهه‌اى در وجود مباركش راه نيافت و چه بسيار افرادى در صدر اسلام و بعد از رحلت پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله براى جاذبه‌هاى مال و ثروت و مقام، خود را از دست دادند و گرفتار شُبَهات شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
120 - شفای کور به برکت حضرت عسکریین علیهما السلام و نیز سیدناالمعظم حضرت آقای موسوی دامت برکاته نقل فرمودند داستانی را که خود از صاحب آن شنیده بودند و در جلد 2 تاریخ سامرا صفحه 193 نقل شده است و خلاصه‌اش آنکه حاج میرزا سید باقرخان تهرانی مشهور به حاج ساعدالسلطان در سال 1323 قمری به قصد زیارت ائمه عراق حرکت می کند، چون به کاظمین علیهما السّلام می رسد فرزند یگانه چهارساله اش به نام (سید محمد) به چشم دردِ سختی مبتلا می شود، چند روزی مشغول معالجه می شود فایده نمی بخشد. پس به سمت سامرا حرکت می کند به قصد اینکه ده روز آنجا بماند و در راه به واسطه شدت گرما و غبار راه و حرکت عربانه درد چشم بچه سخت تر و چند برابر می شود؛ پس از ورود به سامرا بچه را نزد قدس الحکما که معروف به حافظ‌الصحه و افلاطون زمانش بود می برد، مشغول معالجه می شود ثمری نمی بخشد و می گوید حتماً باید بچه را بزودی برسانی به بغداد نزد فلان که متخصص بیماری چشم است و مسامحه مکن که خطرناک است. پدرِ بچه از شنیدن این مطلب سخت پریشان و نالان و حیران می گردد چون فرزندِ منحصرِ او بوده، لکن چون تصمیم داشته ده روز بمانند حرکت نمی کند و مشغول دعا و زیارت می شود تا هفت روز؛ پس درد چشم بچه سخت تر شده به طوری که یک لحظه از گریه و ناله آرام نداشت. اهل خانه و ها تا صبح خواب نرفتند چون صبح شد حافظ‌الصحة را می آورند چون چشم بچه را باز می کند و در آن به دقت نظر می کند حالش تغییر می کند و دست بر دست می زند و ناله می کند و به پدر بچه اعتراض می نماید و می گوید چشم بچه را کور کردی، من به شما سفارش کردم. تأکید نمودم زود او را به بغداد برسانید و چند مرتبه تأکید و کردم و شما به حرف من اعتنا نکردید تا چشم بچه کور شد و دیگر رفتن بغداد ثمربخش نیست. و این درد و ناراحتی که فعلاً دارد به واسطه قَرحه و زخمی است که در چشم اوست و بینائی چشمش را از بین برده است. پدر بچه از شنیدن این مطلب سخت پریشان و بمانند بدن بی جان می شود، سپس حافظ‌الصحة برای معالجه قرحه که بمانند دو دانه بادام از چشم بیرون بود، مشغول می شود تا از درد آرام گیرد و کوری با درد نباشد؛ پس به سختی دو چشم او را که بیرون شده بود بر گردانید بداخل چشم و بچه از شدت درد غش کرد و این مطلب به محضر آیت اللّه میرزا محمد تقی شیرازی و سایر علما رسید همه ناراحت و غصه دار شدند.
و چون مدت اقامت که ده روز بود تمام شد، عربانه کرایه می کند و عازم بر حرکت می شود و برای زیارت وداع به حرم مطهر مشرّف و پس از زیارت نزد ضریح امامین علیهما السّلام می نشیند مشغول خواندن می شود؛ پس در آن حال خادم ایشان حاج فرهاد بچه را بغل کرده به حرم مشرّف می شود و سپس چشم بچه را که با پارچه ای بسته بود به ضریح می مالد و پس از زیارت از حرم بیرون می رود. پدر بچه که منظره بچه اش را می بیند و متذکر می شود که بچه با چشم سالم به عراق آمد و حال با چشم کور برگردد، پس بی اختیار گریان و نالان می شود، فریاد می زند، می لرزد، خواندن تتمه زیارت عاشورا را فراموش می کند و خود را به ضریح می چسباند و در سخن با امام رعایت نمی کند و می گوید آیا سزاوار است بچه ام را با این حالت کوری برگردانم؛ پس بی حال شده گوشه ای می نشیند، ناگاه بچه در حالی که دائی او به دنبالش بوده وارد حرم می شود و بر دامن پدرش می نشیند و می گوید پدر جان ! خوب شدم، چشمم روشن شده دردی هم ندارد، پدر حیران شده دست در چشمان بچه کشیده می بیند هیچ اثری از قرحه نیست و حتی قرمزی هم ندارد، از دائی بچه می پرسد این بچه ربع ساعت پیش در حرم بود، چشمان کور و بسته شده چه پیش آمد شده؟ دائی بچه می گوید : بلی هنگامی که از حرم بیرون شدیم بچه بر شانه من بود و در صحن راه می رفتم و منتظر آمدن شما بودم ناگاه بچه سر از شانه من برداشت و با دستش پارچه ای که بر چشمش بود برمی داشت و می گفت ببین آقا دائی ! چشمم خوب شده است و برای بشارت به شما زود او را به حرم فرستادم که شما شاد شوید ، پدر سجده شکر می کند و از امامین همامین علیهما السّلام عذرخواهی و شکرگزاری می نماید و با شادی و فرح از حرم بیرون می شود و می آید نزد حافظ‌الصحة و بچه را در بیرون خانه نزد دائی او می سپارد و به حافظ‌الصحة می گوید می خواهم حرکت کنیم برای بغداد دوائی بدهید برای چشم بچه که در راه به آن مداوا کنیم. طبیب می گوید که چرا مرا مسخره می کنی! برای چشم کور شده دوائی نیست. شما در اثر مسامحه او را کور کردید؛ پس پدر صدای بچه می زند، دائی او را می آورد چون طبیب چشم او را گشوده و روشن می بیند بُهت زده و حیران می گردد. چشمان بچه را می بوسد، اطرافش می گردد و سخت گریان می شود و می گوید کجا شد دو غده چشم تو؟ چطور شد کوری تو؟ پس جریان شفا را برایش می گوید و بر اهل بیت علیهم السلام می فرستند. سپس به منزل می روند. میرزا هم که با سابقه بود گریه شوق می کند، چشمان بچه را می بوسد و می فرماید سزاوار است بمانید تا شهر را چراغـ🎊🎈ـانی کنیم. پدر عذر می آورد و در همان روز برای کاظمین علیهما السّلام حرکت می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| (علیه السلام) •──•❃❀✿( ۲۹ )✿❀❃•──• 📖 وَ أَمَّا حَقُّ إِمَامِكَ فِي صَلَاتِكَ فَأَنْ تَعْلَمَ أَنَّهُ قَدْ تَقَلَّدَ السِّفَارَةَ فِيمَا بَيْنَكَ وَ بَيْنَ اللَّهِ وَ الْوِفَادَةَ إِلَى رَبِّكَ وَ تَكَلَّمَ عَنْكَ وَ لَمْ تَتَكَلَّمْ عَنْهُ وَ دَعَا لَكَ وَ لَمْ تَدْعُ لَهُ وَ طَلَبَ فِيكَ وَ لَمْ تَطْلُبْ فِيهِ وَ كَفَاكَ هَمَّ الْمُقَامِ بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ وَ الْمَسْأَلَةِ لَهُ فِيكَ وَ لَمْ تَكْفِهِ ذَلِكَ فَإِنْ كَانَ فِي شَيْ‏ءٍ مِنْ ذَلِكَ تَقْصِيرٌ كَانَ بِهِ دُونَكَ وَ إِنْ كَانَ آثِماً لَمْ تَكُنْ شَرِيكَهُ فِيهِ وَ لَمْ‏ يَكُنْ لَكَ عَلَيْهِ فَضْلٌ فَوَقَى نَفْسَكَ بِنَفْسِهِ وَ وَقَى صَلَاتَكَ بِصَلَاتِهِ فَتَشْكُرُ لَهُ عَلَى ذَلِكَ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ ┈┄┅═✾ ترجمه ✾═┅┄┈ ✨ و أما حق پيشنمازت اينست كه بدانى ايلچى ميان تو و خدا است و نماينده تو است بدرگاه پروردگارت. او از طرف تو سخنگو است و تو از طرف او سخن نگوئى او برايت دعا كند و تو براى او دعا نكنى و او براى تو خواسته و تو براى او نخواستى، و مهم ايستادن برابر خدا و خواهش كردن از او را برايت كفايت كرده و تو براى او كارى نكردى اگر در اينها تقصيرى باشد بگردن او است نه تو، و اگر گناهى كند تو شريك او نيستى و او را بر تو برترى نيست او خود را سپر تو كرده و نمازش را سپر تو كرده و بايد براى اين، قدرش را بدانى و لا حول و لا قوة الا باللَّه.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔 مواضع متفاوت و رفتاری متناقض 💭‌ سال ۱۳۹۰ رئیس جمهور وقت با طرح سوال علی مطهری و با امضاء بیش از ۷۰ نماینده مجلس از جمله پزشکیان در صحن مجلس حاضر شد. ⁉️‌ سوال نمایندگان از محمود ، چرایی مخالفت او با در رسانه ملی بود و علی مطهری از او سؤال کرد چرا به عنوان مقام اول دولت اسلامی با هنجارشکنان و بدحجابان برخورد نمی کنید و در تریبون صداوسیما با گشت ارشاد مخالفت می نمایید؟ ✍️‌ حال در پی درگذشت مهسا امینی، علی مطهری و پزشکیان رفتار و مواضعی کاملا متفاوت و متناقض گرفته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برسد به گوش سنگین آنهایی که همسو با خط خبری صهیونیزم علیه ارزش‌های اسلامی بویژه به یک کلام آویزان شده‌اند تا به این بهانه جلوی و در خصوص زنان بدحجاب و ولنگار را بگیرند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جواب فرافکنی های پزشکیان توسط دکتر کوشکی 💢آقای پزشکیان؛ کار نماینده مجلس نطق کردن نیست اگر دیدید جایی مشکل دارد باید قانون وضع می‌کردید نه اینکه نطق کنید . @tahzib_tiran