هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
25.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹پیش نیازهای ارتباطی استفاده از سامانه مَدرَس
═✿๑📚معاونت آموزش مرکز๑✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات๑✿═
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
27.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹پیش نیازهای سخت افزاری استفاده از سامانه مَدرَس
═✿๑📚معاونت آموزش مرکز๑✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات๑✿═
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
9.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹مرور سریع سامانه مدرس – از نگاه طلاب عزیز
═✿๑📚معاونت آموزش مرکز๑✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات๑✿═
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹حل مشکل دسترسی کلاس آنلاین به میکروفون
═✿๑؛📚معاونت آموزش مرکز✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات✿═
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
رفع-اشکال-صوت-در-کلاس-(1)(1) (3).pdf
1.15M
🔖در کلاس آنلاین صدای من را حاضرین کلاس ندارند؟
🏷پاسخ:
قبل از شروع کلاس، اقدام به تهیه هدست و یا میکروفون و اسپیکر مناسب نمایید و آن را بصورت صحیح به سیستم خود وصل نمایید.
دقت نمایید که با هندزفری موبایل نمی توانید به عنوان میکروفون در کامپیوتر استفاده نمایید.
جهت رفع مشکل صوت به ترتیب موارد پی دی اف اقدام فرمایید .
⭕️از صفحه 7 به بعد در مورد گوشی همراه هم صدق می کند
✿๑؛📚معاونت آموزش مرکز✿
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات✿
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
🔖چرا در کلاس صدایم با اکو پخش می شود؟ چرا صدای کلاس را با اکو دریافت می کنم؟
🏷#پاسخ:
در کلاس برخط ، صدا زمانی اکویی می شود که صدای کاربری در اسپیکر پخش شده و مجددا از طریق میکروفون فعال کاربر دیگر و یا همان کاربر وارد کلاس شود، برای رفع این مشکل:
1️⃣بررسی فرمایید، اگر دوبار در کلاس وارد شده اید، یکی از کلاس های اضافی باز شده را ببندید و یا اگر کاربری که میکروفون آن فعال می باشد و دوبار وارد کلاس شده است، آن موردی که میکروفونش فعال نیست را از کلاس Remove کنید،
🔘برای این منظور کافی است استاد درس بر روی عنوان آن در لیست ATTENDEESS کلیک نموده و سپس از منوی باز شده گزینه Remove را بزنند.
2️⃣بررسی فرمایید، اگر همزمان در دو کلاس متفاوت، حضور دارید کلاس قبلی را ببندید.
3️⃣بررسی فرمایید اگر میکروفون کاربران فعال و روشن می باشد و در آن لحظه نیازی به آن ندارند، آن ها را خاموش نمایید و یا از آن ها در خواست نمایید که میکروفون خود را خاموش کنند، برای خاموش نمودن میکروفون کاربران، کافی است در لیست ATTENDESS بر روی علامت سه نقطه گوشه سمت راست بالای آن کلیک نمایید و سپس گزینه Mute All ATTENDESS را بزنید و مجددا رو عنوان خود کلیک نمایید و با زدن UnMute میکروفون خود را فعال نمایید.
4️⃣در صورتی که کاربری در حال گفتگو باشد و میکروفون شما روشن باشد، در این صورت صدای ایشان اکویی می شود، میکروفون خود را ببندید، برای این منظور در لیست ATTENDEESS بر روی عنوان خود کلیک نموده و سپس از منوی باز شده گزینه Mute را بزنید.
═✿๑؛📚معاونت آموزش مرکز✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعا
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
🔖طلبه هستم با موبایل در کلاس آنلاین صفحه chat/گفتگو طلاب را نمی بینم؟
🏷#پاسخ:
🔅در کلاس آنلاین، در صورتی که با موبایل می باشید و استاد درس محیط Chat/گفتگوی طلاب را غیر فعال نکرده باشند، ولی این با این حال به دلیل محدودیت صفحه موبایل، شما محیط گفتگو طلاب را نمی بینید،
✅برای رفع مشکل، بر روی سه نقطه جلوی آدرس بار مرورگر کروم موبایل کلیک کنید و گزینه «Desktop Site/سایت مخصوص رایانه» را بزنید تا صفحه کلاس آنلاین بصورت تمام صفحه و در نسخه دسکتاپ برای شما باز شود.
📲گوشی را بصورت افقی تنظیم نمایید تا بصورت آسان تر به کلاس دسترسی داشته باشید.
🔘در صورت نیاز با لمس صفحه گوشی موبایل روی قسمت chat/گفتگوی متنی زوم نمایید و با زدن روی نوشته Type here کیبورد گوشی موبایل فعال می شود،
📝متن مورد نظر خود را تایپ نموده و بر روی فلش جهت نمای به سمت بالای انتهای کادر متن بزنید و یا از طریق کیبورد موبایل تایید نمایید .
🔲برای تمام صفحه نمودن محیط چت ، بر روی آیکون مربع شکل در گوشه سمت راست بالای پنجره بزنید، برای برگشتن به حالت قبل به همان محل رفته و مجددا روی آن بزنید.
═✿๑؛📚معاونت آموزش مرکز✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات✿═
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
﷽؛
🔖با سلام و احترام
💎آموزش آماده سازی تلفن همراه
🔖برای شروع نیمسال تحصیلی جدید در مَدرَس🔰🔰
گام 1️⃣متوقف کردن برنامه ها و آزاد سازی حافظه در موبایل
گام 2️⃣ پاک سازی سوابق و حافظه پنهان مرورگر کروم
گام 3️⃣بهینه سازی مصرف اینترنت دیتا در شبکه های اجتماعی⬇️⬇️
🌐 پیام رسان ایتا(Eitaa)
🌐پیام رسان بله(Bale)
🌐پیام رسان تلگرام(Telegram)
🌐پیام رسان واتساپ(WhatsApp)
🌐اینستاگرام(Instagram)
گام4️⃣- تنظیم محدودیت مصرف داده تلفن همراه
گام5️⃣بروز رسانی برنامه مرورگر کروم
گام 6️⃣تنظیم خاموش نشدن خودکار صفحه نمایش تلفن همراه
گام 7️⃣- رد تماس های ورودی تلفن همراه در زمان برگزاری کلاس
گام 8️⃣-نصب نرم افزار فایرفاکس را برای مواقع ضروری
گام 9️⃣لزوم تهیه اینترنت پرسرعت
گام 🔟 شارژ کامل باطری تلفن همراه قبل از ورود به سامانه
؛ ⚜️◻️⚜️⬜️⚜️◻️⚜️
💠مرکز فناوری اطلاعات
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
16.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹ورود به مدرس و ارایه درس
═✿๑📚معاونت آموزش مرکز๑✿═
@eduwhc
🔗
@Madras_Whc_ir
═✿๑🖥مرکز فناوری اطلاعات๑✿═
هدایت شده از 🚩ان شاءالله شهيده شکرانی🩸
📹آموزش استفاده از سامانه مَدرَس
از اینجا 🔰
https://eitaa.com/Madras_Whc_ir/2729
به بعد
هدایت شده از باشگاه خبرنگاران جوان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش رئیسی به پرونده فساد چای: در گزارش اخیر فساد در واردات چای، نخست دولت پیشقدم شد و شناسایی و پیگیری کرد و دست اندرکاران را عزل و پرونده را به دست دستگاه قضا سپرد
🆔 @YjcNewsChannel