هدایت شده از باشگاه خبرنگاران جوان
50.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جزئیات جدید عملیات حرفهای و پیچیده نیروهای مقاومت در المغازی
🆔 @YjcNewsChannel
هدایت شده از « معنویت افزایی طلاب ناب »
MajaraDoaOmmeDavoud.mp3
17.02M
▪️قصه و ماجرای «دعای ام داوود» چیست؟
🎙 دکتر #میثم_مطیعی
☑️ @MeysamMotiee
هدایت شده از « معنویت افزایی طلاب ناب »
DoaOmmeDavoud-1401[02].mp3
37.65M
🤲 قرائت دعای ام داوود
🎙 بانوای : حاج #میثم_مطیعی
🔺 اجراشده در : سال ۱۴۰۱
🕌 مسجد انصار الحسین (علیهالسلام)
👈 متن دعا :
Meysammotiee.ir/post/266
☑️ @MeysamMotiee
هدایت شده از « معنویت افزایی طلاب ناب »
قسم به صبر زینب , به شور کرببلایش.mp3
7.14M
🔊 سالروز رحلت حضرت زينب(سلاماللهعلیها)◾️
◾️و بزرگداشت حجاب و عفاف و درخواست تعجيل در فرج امام زمان(عجلاللهتعالیفرجهالشریف)
🎙حاج میثم مطیعی
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَجبزینبالکبری
#اللّهماجْعَلْنیمِمَّنْتَنْتَصِرُبِهلِدینِک
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 توصیه رهبر انقلاب به جوانها درباره عمل امّداوود و مغتنم شمردن روز نیمه ماه رجب
✏️ رهبر انقلاب: چون امروز روز نیمهی رجب و روز عمل و عبادت و تضرّع است، مناسب میدانم که عرض کنم جوانهای ما، عزیزان ما، به تقویت بنیهی معنوی نیاز دارند؛ همهی ما نیاز داریم، جوانها بیشتر و بهتر جذب میکنند عوامل معنویّت را.
ممکن است اعمال امروز را یک کسی مثل بنده هم انجام بدهد، امّا وقتی یک جوان انجام میدهد، فیضی که او میبرد و استفادهای که او میکند از فیضی که امثال این حقیر میبریم بسیار بیشتر است؛ این خاصیّت جوانی است.
✏️ جوانها را توصیه میکنم که فرصت ماه رجب را مغتنم بشمرند، فرصت امروز را که نیمهی ماه رجب است مغتنم بشمرند. البتّه اعمال امروز را متوقّف دانستهاند یا همراه کردهاند با سه روز روزه، لکن بدون روزه هم به قصد رجاء میشود عمل امّداوود را به جا آورد. این ارتباط با خدا به زندگی شما برکت میبخشد، به کشور هم برکت میبخشد، به آیندهی انقلاب هم برکت میبخشد. ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از فلسطین نیوز
6.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻عبدالملک الحوثی: به عملیات خود در دریای سرخ تا رفع محاصره کامل از غزه ادامه خواهیم داد
#طوفان_الاقصی | #فلسطین | #قدس | #غزه | #یمن
🇵🇸 @PalestineNewsOnline
مهارتهای فناوری حوزه خواهران
🤲 قرائت دعای ام داوود 🎙 بانوای : حاج #میثم_مطیعی 🔺 اجراشده در : سال ۱۴۰۱ 🕌 مسجد انصار الحسین (علیه
﷽؛
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
يا حميد بحق محمد
يا عالی بحق علي
يا فاطر بحق فاطمه
يا محسن بحق الحسن
یا قدیم الاحسان بحق الحسين
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَجبأميرالمؤمنين
#اللّهماجْعَلْنیمِمَّنْتَنْتَصِرُبِهلِدینِک
اللهم ارزقنا الشهادة فی سبیلک یا مولای
اللهم اذقنا حلاوة عبادتک
رب هب لی حکما و الحقنی بالصالحین.
اَللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ، اَللَّهُمَّ اَغْنِ کُلَّ فَقیرٍ، اَللّهُمَّ اَشْبِعْ کُلَّ جائعٍ، اَللّهُمَّ اکْسُ کُلَّ عُرْیانٍ، اَللّهُمَّ اقْضِ دَینَ کُلِّ مَدینٍ،
اَللّهُمَّ فَرِّجْ عَنْ کُلِّ مَکْرُوبٍ، اَللّهُمَّ رُدَّ کُلَّ غَریبٍ، اَللّهُمَّ فُکَّ کُلَّ اَسیرٍ، اَللّهُمَّ اَصْلِحْ کُلَّ فاسِدٍ مِنْ اُمُورِ الْمُسْلِمینَ،
اَللّهُمَّ اشْفِ کُلَّ مَریضٍ، اَللّهُمَّ سُدَّ فَقْرَنا بِغِناکَ، اَللّهُمَّ غَیرْ سُوءَ حالِنا بِحُسْنِ حالِکَ،
اَللّهُمَّ اقْضِ عَنَّا الدَّینَ، وَاَغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ
یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک.
اللهم ارزقنا الاخلاص في النية والسداد والتوفيق في القول والعمل
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اَللّـٰهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظٰالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَآخِرَ تٰابِعٍ لَهُ عَلىٰ ذٰلِکَ،اَللّـٰهُمَّ الْعَنِ الْعِصٰابَةَ الَّتى جٰاهَدَتِ الْحُسَیْنَ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ، اَللّـٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
هدایت شده از پایگاه نمو
روش تحصیل-جلسه1- پیش مطالعه و کلاس.mp3
29M
⚙ #روش_تحصیل_علوم_حوزوی
📌جلسه اول
🔷پیش مطالعه
🔷حضور فعال در مجلس درس
🎙#حجة_الاسلام_جوان
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
روش تحصیل-جلسه2- پس مطالعه و مباحثه.mp3
20.93M
⚙ #روش_تحصیل_علوم_حوزوی
📌جلسه دوم
🔷پس مطالعه
🔷مباحثه
🎙#حجة_الاسلام_جوان
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
روش تحصیل-جلسه3- تقریر و مرور.mp3
19.43M
⚙#روش_تحصیل_علوم_حوزوی
📌جلسه سوم
🔷تقریر
🔷مرور
🎙#حجة_الاسلام_جوان
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir