هدایت شده از 🚩ان شاءالله شهيده شکرانی🩸
me.doubledutch.tfmzc.adobelearningsummit_v7.17.2.0.apk
18.79M
📎نرم افزار بازکردن پی دی اف مخصوص اندروید📖
هدایت شده از 🚩ان شاءالله شهيده شکرانی🩸
com.rarlab.rar_v5.70.build70.apk
6.04M
📎نرم افزار بازکردن فایلهای فشرده مانند Zip و RAR مخصوص اندروید📚
هدایت شده از 🚩ان شاءالله شهيده شکرانی🩸
cn.wps.moffice_eng_v11.4.4.apk
39.71M
📎نرم افزار بازکردن فایلهای Word مخصوص اندروید 📖
🔖در کلاس برخط(آنلاین) مشکل دارم.....
💢نوع مشکل 🔰🔰
در کلاس آنلاین در محیط Share (اشتراک گذاری)، فایلی را به اشتراک می گذارم با خطای «The Was an error converting your file» مواجه می شوم؟
✅پاسخ:
خطای مشاهده در صورتی رخ می دهد که فایل شما در سامانه پشتیبانی نشود، توجه نمایید که در سامانه جهت اشتراک گذاری فایل های ویدیویی از فرمت Mp4، فایل های صوتی از فرمت Mp3، فایل های عکس از فرمت JPG و فایل های سند از فرمت PDF استفاده نمایید.
جهت تبدیل فایل ها به فرمت قابل پشتیبانی، می توانید از نرم افزار های موجود در بخش پیشنیاز سامانه استفاده نمایید.
▫️▫️▫️▫️
#سامانه_مدرس
معاونت آموزش
🔖در کلاس برخط(آنلاین) مشکل دارم.....
💢نوع مشکل 🔰🔰
در محیط وایت برد وقتی فارسی تایپ میکنم و دکمه اینتر را میزنم متن را به صورت جدا از هم نمایش میدهد؟
✅پاسخ:
امکان تایپ فارسی در قسمت وایت برد پشتیبانی نمی شود.
برای به اشتراک گذاری متن با خط فارسی میتوانید از امکان Notes استفاده کنید.
برای این منظور ، در منوی بالای کلاس بر روی آیکون تنظیمات Pods که شبیه پنجره می باشد، کلیک نمایید و در قسمت Notes میتوانید یک Notes جدید باز کنید و یا از Note های موجود استفاده نمایید و آن را نمایش دهید.
امکان ویرایش این Pod فقط با استاد درس می باشد و طلاب فقط می توانند آن را مشاهده نمایند.
▫️▫️▫️▫️
#سامانه_مدرس
معاونت آموزش
🔖در کلاس برخط(آنلاین) مشکل دارم.....
💢نوع مشکل 🔰🔰
در کلاس آنلاین بصورت مداوم صدای استاد قطع و وصل می شود، چیکار کنم؟
✅پاسخ:
شاید مشکل از کندی اینترنت باشد ،
1️⃣لطفا در نوار ابزار بالای کلاس، گوشه سمت چپ، بر روی آیکون کیفیت اتصال کلاس که شبیه آیکون میران آنتن دهی سیم کارت موبایل می باشد، کلیک فرمایید،
2️⃣بررسی فرمایید ، که وضعیت آنتن آن سبز و پر باشد و وضعیت Connection Status کلاس می بایست در حالت Excelent باشد، 📶💠
3️⃣همچنین مقدار Latency کلاس شما زیر 70 باشد تا کلاس پایداری داشته باشید.
🌐توجه نمایید که در حین برگزاری کلاس بصورت مدوام می بایست شرایط بالا برقرار باشد، تا اتصال پایداری را با کلاس داشته باشید در غیر این صورت شما با قطعی صدا یا کلاس مواجه می شوید.
💠در صورتی که موارد بالا بسیار عالی و بصورت مداوم برقرار می باشد مشکل از اینترنت سیستم استاد می باشد.
🏷در صورتی که اینترنت شما کیفیت لازم را ندارد ، در صورت امکان اینترنت با سرعت،کیفیت بهتر و پایدارتری را تهیه نمایید، که باقطعی صدا و کلاس مواجه نشوید.
🌐 یا می توانید با پشتیبان ارائه دهنده اینترنت (ISP) تماس بگیرید و پیگیری لازم را در رابطه با افت سرعت، کیفیت و پایداری اینترنت داشته باشید.
▫️▫️▫️▫️
#سامانه_مدرس
معاونت آموزش
🔖در کلاس برخط(آنلاین) مشکل دارم.....
💢نوع مشکل 🔰🔰
در هنگام ورود به کلاس، بعد از زدن دکمه پیوستن به کلاس، با خطای Unable to retrieve meeting details مواجه می شوم؟
✅پاسخ:
چندین بار با زدن دکمه پیوست به کلاس، اقدام به ورود مجدد کلاس نمایید در صورت عدم رفع خطا، جهت بررسی عنوان کلاس آنلاین و لینک ورود به کلاس را برای پشتیبان مدرس ارسال نمایید.
▫️▫️▫️▫️
#سامانه_مدرس
معاونت آموزش
🔖در کلاس برخط(آنلاین) مشکل دارم.....
💢نوع مشکل 🔰🔰
در هنگام ورود به کلاس، گزینه پیوستن به کلاس را که می زنم نوار آبی رنگ تا انتها (100 درصد) پر می شود ولی بدون هیچ خطایی کلاس برایم باز نمی شود؟
✅پاسخ:
برای رفع مشکل مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و بعد از انجام هر مرحله، مجددا با زدن دکمه پیوستن به کلاس، اقدام به ورود به کلاس آنلاین نمایید:
1️⃣- در صورتی که در دستگاه خود vpn و یا فیلتر شکن دارید، آن را غیر فعال نمایید.
2️⃣- آخرین نسخه مرورگر کروم را از نرم افزار های پیش نیاز نصب نمایید(در صورت نیاز به بروز رسانی حتما مرورگر خود را بروز رسانی فرمایید).
3️⃣- اقدام به پاکسازی سوابق مرورگر کروم نمایید.
در کامپیوتر بعد از ورود به کروم، دکمه ترکیبی CTRL+Shift را نگه دارید و سپس دکمه Delete بزنید و و بعد از باز شدن پنجره Clear browsing data دکمه ها را رها نمایید سپس در پنجره فوق گزینه Time range را روی All Time تنظیم نمایید و تیک تمامی گزینه های این پنجره را فعال نمایید و در پایان بر روی دکمه Clear data کلیک نمایید.
در ادامه برای پاک شدن سوابق مرورگر ها در ویندوز از طریق منوی استارت ویندوز، وارد Control Panel شوید، به تنظیمات Internet Option مراجعه فرمایید، در سربرگ General، بخش Browsing History ، دکمه Delete را بزنید و در پنجره باز شده تیک تمامی گزینه ها را فعال نمایید و سپس روی دکمه Delete کلیک فرمایید.
4️⃣- چندین بار با زدن دکمه پیوستن به کلاس اقدام به ورود به کلاس آنلاین نمایید.(در بیشتر موارد با چندین بار تکرار، مشکل رفع می شود).
▫️▫️▫️▫️
#سامانه_مدرس
معاونت آموزش