هدایت شده از « مهارت افزایی طلاب ناب»
11.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 غوغای دختران مشهدی علیه فتنه
تشویق پر شور و شعف ایران در تجمع روز گذشته دختران در مشهد
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_ایمان_امنیت
هدایت شده از حوزه های علمیه خواهران کشور
؛༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀.
•••═━🍃❀💠❀🍃━═•••
#اطلاع_رسانی
🍃طلبگی ام مرا افتخار ....🍃
💠 معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان و لرستان برگزار می کند:
🎀همایش طلیعه حضور🎀
↩️ ویژه طلاب جدیدالورود حوزههای علمیه خواهران استان همدان و لرستان
⏳زمان: چهارشنبه ۲۷ لغایت ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱
🕌مکان : قم، جمکران، اردوگاه نرجس خاتون(سلام الله علیها)
#طلیعه_حضور
#طلاب_جدید_الورود
#استان_همدان_لرستان
#رسانه_نشر
🌸کانال رسمی حوزههای علمیه خواهران
🆔 @kowsarnews
┈┉┅━❀💠❀━┅┉┈
هدایت شده از « مهارت افزایی طلاب ناب»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجتالاسلام قمی: امثال من در بعضی از ضعفها و نابسمانیهای فرهنگی مقصریم/ باید عذرخواهی و جبران بکنیم
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایران_ایمان_امنیت
هدایت شده از KHAMENEI.IR
5.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #کلیپ_نوشت | امنیت ما درونزاست
🔻 رهبر انقلاب اسلامی: امتیاز بزرگ کشور ما این است که امنیّتی که داریم، امنیّت درونزا است. فرق دارد که یک کشوری، یک ملّتی، از درون خود، با نیروهای خود، با قدرت خود، با اندیشه و فکر خود برای خودش #امنیت ایجاد کند، یا یکی از بیرون بیاید بگوید من برای شما امنیّت ایجاد میکنم. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
📥 سایر کیفیتها👇
https://khl.ink/f/51171
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
؛﷽
سلام علیکم
💎با احترام به استحضار می رساند:
تمامی دروس روز دوشنبه 11 مهر1401 در مدرس بارگذاری شدند.
امکان دسترسی و ارتباط اساتید محترم با پشتیبانان گرامی سامانه مدرس در مرکزآموزشهای غیر حضوری حوزه های علمیه خواهران در ساعات اداری وجود دارد.
▫️لذا اساتید محترم می توانند با شماره زیر تماس حاصل فرموده و مشکل خود را با همکاری ارزشمند پشتیبانان محترمِ سامانه ی آموزش مجازی مَدرَس ، مرتفع نمایند .
☎️شماره تماس با پشتیبان02532144999
🏷مراحل ارتباط:
(بعد ازتماس با پشتیبان ،ثبت داخلی 1️⃣ و سپس ثبت داخلی 6️⃣ و در انتها ،ثبت کد ملی استاد محترم)
🗓روزهای غیر تعطیل
مهارتهاے فـناورے حوزـہ خواهران
✿๑؛✿؛📚مـعاونـت آمـوزش مـرکز
@𝓮𝓭𝓾𝔀𝓱𝓬
🔗
@𝓜𝓪𝓭𝓻𝓪𝓼_𝓦𝓱𝓬_𝓲𝓻
✿๑🖥مرکز فناورےاطلاعات✿
هدایت شده از مهارتهای فناوری حوزه خواهران
#پیشنهاد_ویژه
1️⃣سعی کنید با مطالب کانال مهارتهای فناوری حوزه خواهران ،انس بگیرید تا هنگام بروز مشکل ،بعد از جستجو در کانال ،سریعا ، پاسخ خود را دریافت فرمایید.
2️⃣جهت سرعت بخشیدن به #عملیات_پشتیبانی پیشنهاد می شود هنگام ارسال پیام متنی ، سِمَت خود (طلبه،استاد،یا همکار)،کدملی ،شماره همراه ،کد درس و گروه درس را که در هنگام ورود به درس مشاهده می نمایید به همراه تبیین مشکل ، برای پشتیبان ارسال فرمایید .
مثال:🔰
با سلام
طلبه: خانم......
کد ملی:.........................
شماره همراه: .....................
کدرس:.......................
گروه درس:............................
نام درس:..........................
تبیین مشکل:............................
قالب فوق را بعد از تکمیل مشخصات ثابت(مانند نام، سِمَت و کدملی )، ذخیره فرمایید تا بعد از تکمیل پارامترهای متغیر(مانند تبیین مشکل و نام درس) سریع تر ، مشکل رفع گردد.
💠معاونت آموزش
🌐مرکز فناوری اطلاعات
▫️
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 رهبرانقلاب، امروز: نخبه؛ ثروت عظیمی است که از دست دادنش خسارت است
🏷 #دیدار_نخبگان
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✊ ایستادیم، تسلیم نشدیم
👈🏻 باز هم خواهیم ایستاد
🔺 رهبر انقلاب: در سال ۸۲ یک عده از نمایندگان مجلس نامه نوشتند به بنده، یک نامهی واقعاً غیر منصفانهای بود... یک سؤالهایی از ما کردند که جوابش را خودشان باید میدادند چون هم مجلس، هم دولت دست خودشان بود... نامه مضمونش این بود که خلاصه باید تسلیم بشوید و الّا کارتان تمام است. تسلیم نشدیم، ایستادیم و انشاءاللّه باز هم خواهیم ایستاد.۱۴۰۱/۷/۲۷
🏷 #دیدار_نخبگان
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📲 پخش مشروح بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار نخبگان و استعدادهای تحصیلی
⏰ ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۲:۱۵
👈🏻 از Farsi.Khamenei.ir/live
هدایت شده از KHAMENEI.IR
14010727_42804_64k.mp3
25.1M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی. ۱۴۰۱/۷/۲۷
🏷 #دیدار_نخبگان
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 #سرخط_دیدار | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
💠درباره نخبگان
💎نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است.
📊یک رکنِ مهمّ پیشرفتِ کشور، دانشگاه و در دانشگاه هم عمدتاً نخبگان علمی هستند.
📌دانشگاه یکی از بزرگترین موانع در مقابل سلطهی استکبار است.
👨🎓عناصر ایجاد نخبگی:
📍استعداد و فکر خدادادی
📍همّت و تلاش
📍هدایت و توفیق الهی
📚زمینههای نخبهپروری پس از پیروزی انقلاب اسلامی:
👈توسعهی دانشگاهها
👈گسترش دامنهی دانشگاهی؛ چه دانشجو، چه استاد
👈توسعهی علم و پژوهش
💪در هر مسئلهای که دانشمندان ما ورود کردند و متمرکز شدند، کاری کردند که در محافل علمیِ جهان مورد تحسین واقع شد [مانند]:
🔸تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگاه رویان
🔹پیشرفت در بیوشیمی و دست یافتن به کرسی یونسکو در این رشته
🔸پرتاب ماهواره به فضا
🔹ساخت رباتهای انساننما در دانشگاه تهران
🔸دستاوردهای بنیادین در صنعت هستهای
🔹ساخت تجهیزات پیشرفتهی موشکی و پهپادی
🔸ساخت واکسنهای پیچیده، بخصوص واکسن کرونا
❇️نخبه به عنوان یک توصیف ارزشی، آن انسانِ صاحب استعدادِ پُرکارِ پُرتلاشی است که از هدایت الهی بهره گرفته باشد.
💠انتظارات از نخبگان
♦️بهکارگیری توانایی و ظرفیّت شخصی برای حلّ مشکلات کشور
♦️عدم غفلت از تواناییهای خود و ظرفیّتهای کشور
♦️عدم غفلت در برابر دشمن
💠انتظارات از دستگاهها در قبال نخبگان
✅در یک کلمه: از دستگاهها توقّع داریم که از نخبگان حمایت کنند.
✖️حمایت همیشه به معنای پول دادن نیست.
⭕️حمایت [باید]:
📌عاقلانه
📌بخردانه
📌با توجّه به جوانب گوناگون باشد.
1️⃣این دو توقّع را برآورده کنیم برای [نخبگان]:
⭕️[ایجاد] اشتغالِ مناسب با دانش[آنها]
⭕️[ایجاد] امکان ادامهی تحقیقات [و] ارتباط با مراکز علمی دنیا
♻️در این زمینه هر چه خرج کنیم، این هزینه نیست، سرمایهگذاری است.
🔍در مورد ارتباط با مراکز علمی دنیا هم وزارت خارجه میتواند فعّال باشد.
2️⃣تغییر شاخص ارزیابی نخبگی از مقالات به حلّ مسئله برای دستگاههای ذیربط
3️⃣ نشان دادن افق روشن به نخبگان
🔻هم استاد،
🔻هم مدیران آموزش عالی،
🔻هم فعّالانی که در رسانهها کار میکنند،
🔻چه صاحبان صنایع و شرکتهای دانشبنیان،
👈فضا را فضای شوقانگیزی برای نخبهها قرار بدهند.
🚨امروز ناامید کردن نخبهها و بیآینده نشان دادن نخبهها به نظر من بخشی از جنگ نرم دشمن است.
🏷درباره تصحیح افق دید
📡از اوایل انقلاب اسلامی، غربیها در تبلیغاتشان این جور وانمود میکردند که نظام جمهوری اسلامیِ بر اثر انقلاب بهوجودآمده، رو به زوال است.
🗣یک عدّهای هم متأسّفانه در داخل ــ حالا یا از روی غفلت، بعضیها هم از روی بدخواهی ــ همین را ترویج میکردند.
☝️آنچه به نظر من در این زمینه ما بایستی نگاه کنیم، این است که ببینیم تحلیلمان از اوضاع چیست؟
🔻دو نظامِ تحلیلی از اوضاع کشور:
1️⃣همراهی با هنجارهای همهگیر و سلطهگر جهانی
👈آن کسانی که این تحلیل را میکنند، دیگران را متوهّم تصوّر میکنند!
2️⃣تحلیل انقلاب
👈این تحلیل، واقعیّات را میبیند؛
🔺نه فقط واقعیّات خوب را، [بلکه] واقعیّات بد را هم میبیند.
⏫با گذشت چهار دهه میتوان فهمید که کدام یک از این دو تحلیل، واقعبینانه است؛
✖️تحلیل غربگراها و غربیها واقعبینانه است، و ما متوهّمیم؛
✅یا نه، تحلیل انقلاب واقعبینانه است، آنها متوهّمند.
👌نخبههای بزرگ، معتقد به انقلاب، معتقد به این راه، در حال تلاش و جدّیّت،
🔻بعد از گذشت چهار دهه و بعد از این همه دشمنی و بعد از این همه تبلیغات؛
✔️دلیل بهتری از این وجود دارد برای اینکه نشان بدهد آن تحلیل، تحلیل غلطی است و تحلیل درست، تحلیل انقلاب است؟
🍀پروردگارا! ما را در راه خودت ثابتقدم بدار. پروردگارا! ما را با هدایت خودت و با توفیق خودت به راه راست، در حرکت کامل دربیاور. پروردگارا! دشمنان ملّت ایران را منکوب و مغلوب ملّت ایران کن.