eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
573 دنبال‌کننده
629 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
نگام کرد، بعد زل زد توی چشمام و با وقاحت تموم گفت: ببین، این مشکل قابل حل شدن نیست، فقط تو سعی کن باهاش کنار بیای .. ‹توی ذهنم گفتم: چی؟کناربیام؟› همینجور میخواستم بگم: من یه عمره دارم کنار میام، ولی الان دیگه نمیتونم کنار بیام که اومدم سراغ شما، راستش دیگه خسته شدم! ولی نگفتم. دوباره اون زل زد توی چشمام و حرفشو تکرار کرد، داشت دنیا تو سرم خراب میشد ولی هربار با یه خنده‌ی تلخ حالمو خوب میکردم . . . ‹و فهمیدم که واقعا یوقتایی سکوت درمان میکنه:› اما موقت"!› ؛ آغازِ یک نانوشته
هدایت شده از ـ تفاح ـ
نگـه داشتن از بـه دسـت آوردن ؛ شـیریـن تـره !
‹اما برای درد هایم، مرهمی نمیخواهم ..›
‹و برای رنج هایم، تسکینی نمی‌یابم ..›
‹و برای حرف هایم، کسی را نمیخواهم ..›
‹هر چه غم در دل بماند، بهتر است ...›
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ساعت چهار ربع کم بود داشتم میمردم از خواب، ولی یهو وقتی دیدم اذان ساعت ⁴:²⁰ است، دلم نیومد بخوابم ..!! یعنی این موقع شب، میشه یه نفر مارو دعا کنه:)؟💚
🌱 برای‌تمام دلشوره‌های شبانه‌‌ . . .
اهم، دیرمون شده و من ریلکس دارم قدم میزنم...بعد حالا ریلکسم سر جلسه انگا میندازنم تو استخر اب یخ😐😬